24 ωρες

872 113 13
                                    

"Ακολούθησε με " του λεω με  ψυχραιμο ύφος, αφήνοντας μέσα μου να αιωρειται μια αναστάτωση που δεν θελω να του δειξω.

Δεν μου είχαν αρέσει τα μούτρα του , ουτε και το ύφος του απο τις πρωτες στιγμές που τον είδα. Και αν και το ενστικτό μου έλεγε πως ο τυπος ειναι αφερεγγυος , για χαρη του Τζεημς δεν μιλησα. Πολυ κακώς. Το ενστικτο μου με έχει κρατησει ζωντανό ως τώρα.

"Φυσικά μην περιμένεις να σου μιλήσω για την προοδο του Τζεημς" μου λεει καθως τα βήματα του βιαστικά με προφταινουν και τώρα περπατάμε ο ένας πλαι στον αλλον. 

Τον κοιτάω φευγαλεα, " εισαι βλεπω ανυπομονος. "

Ναι. Ειναι ανυπομονος και νευρικος. Το διαβαζω σε ολο το σωμα του. Αλλα δεν μου φαινεται για ανοητος. Ξερει ποιος ειμαι και ποιος ειναι αυτος. 

Στο νου μου νοερα , φερνω το φακελο με το βιογραφικο του. Οχι αυτο που κατεθεσε αλλα αυτο που βρηκε ο Ποτερ. Ειναι πενηνταρης , πεντρεμενος με δυο γιους, στρεητ, καθολικος, διετελεσε καθηγητης καλων τεχνων επι σειρα ετών μεχρι που τα παρατησε για να κυνηγησει την ζωη του  καλλιτεχνη. Δεν εχει λεφτα , όπως επισης ξερω πως δεν έχει γινει καμια κινηση χρηματων στο λογαριασμο του τον τελευταιο καιρο. Παντα ο Ποτερ ελεγχει υποπτες κινησεις στους τραπεζικους λογαριασμους του προσωπικου μου, έχει αποδειχθη σωτηρια αυτη κινηση πολλες φορες.

"Πέρασε " του λεω καθως μπαινουμε στο σαλόνι του πάνω ντεκ. 

Πηγαινω και βάζω ένα ποτο στο μπαρ, χωρις να του προτεινω να πιει μαζι μου

και κάθομαι πρωτος στο δερματινο σαλόνι.

Τα ματια του παιζουν νευρικα και ξερω πως αν και ειχε προβαρει τι θα μου πει τωρα που βρισκεται μπροστα μου ο θυμος τον εχει καταβαλλει ειναι  εμφανης στο προσωπο του συνοδευομενη με μια εκφραση αηδιας. 

Δεν ξερει τι να πρωτοπει. Τι να μου πρωτοπει.

Και ομως εγω ειναι σαν να ακουω ήδη τα λόγια του.

"Θελω να τον αφήσεις ελευθερο" μου λεει και καθεται απεναντι μου

Κάνω σταυροποδι , αναβω ένα τσιγάρο. Αφηνω την πλατη μου να κατσει πισω στο καθισμα. Ποτε μην τρως το δολωμα αν δεν δεις ποιος ειναι ο ψαρας.

"Αυτο εχεις να πεις μονο?" του λεω.

"Ξέρω πως δεν ειναι γιος σου φυσικά, αλλά αυτο που δεν ήξερα όταν ηρθα εδώ ειναι οτι εκτος απο παιδεραστης εισαι ενας έκφυλος που τον σερνεις σε μαγαζια που κανουν μεσα οργια, του δινεις ναρκωτικα , αδιαφορώντας οτι ειναι ενα παιδι, αδιαφορωντας πως επεσε σε κωμα , και σαν συνηλθε αντι να τον αφησεις ελευθερο συναισθανομενος το λαθος σου, εσυ τον πήρες σαν σκυλακι μαζι σου στις δουλειες σου στο εξωτερικο για να τον σοδομιζεις"

That Kind Of ManOnde histórias criam vida. Descubra agora