Αργά πια το βράδυ βλέπω την Μαίρη να βγάζει τα γυαλιά της και να τα αφήνει κουρασμένη πάνω στα χαρτιά της.
"Μου φαίνεται πως έχεις κουραστεί , ας το διαλύσουμε για σήμερα Μαίρη. Πολύ καλή δουλειά έκανες όπως πάντα"
Μου χαμογελά κουρασμένα και κοιτά τον υπολογιστή της.
"Το χρηματιστήριο όμως-"
"Όχι . Σήκω . Αρκετά για σήμερα. Αύριο πάλι θα έχουμε μια έντονη μέρα"
Η πόρτα ανοίγει και ο Βίνς , ο οποίος είχε φύγει πριν ώρες έχει επανέλθει με νέο κουστούμι και τόσο δυνατό άρωμα που φτάνει ως εμένα.
"Τελειώσατε Άλεξ ?" τον κοιτάω λοξά , γιατί δεν τον περίμενα και την ίδια στιγμή βλέπω την Μαίρη να εκτινάσσεται σαν ελατήριο απο την θέση της .
"Φεύγω καληνύχτα αφεντικό"
της κάνω ένα αμυδρό νόημα αποχαιρετισμού και γυρίζω πίσω στις σημειώσεις μου .
"Θα σε πάω εγώ"
Ο Βίνς έχει μπει μπροστά της και την κοιτά με τσαμπουκά. Κακά τα ψέμματα ξέρω να διακρίνω το άγχος του στο τρόπο που παίζει το κλειδί του αυτοκινήτου του νευρικά στο χέρι του αλλά του αναγνωρίζω πως εχει θράσος. Η Μαίρη δεν είναι σαν τις γυναίκες που συναστρέφεται και το έχει ήδη καταλάβει και αυτός. Δεν είναι οτι του ρίχνει ένα κεφάλι και δέκα χρόνια . Απλά δεν κάνει ξεπέτες. Θα έπρεπε να το είχε καταλάβει ως τώρα ο Βίνς πως είναι γυναίκα που θέλει δεσμό και εκείνος στα είκοσι του δεν έχει τίποτα να της προσφέρει.
"Έχω αυτοκίνητο Βίνσεντ"
"Το ξέρω. Αλλά έλεγα να σε βγάλω για ποτό"
"Είμαι κουρασμένη"
"Δεν θα σε κουράσω. Για ποτό θα σε βγάλω. "
Κοιτάω την Μαίρη που είναι έτοιμη να τον χτυπήσει με την τσάντα της για να περάσει έξω .
"Βγείτε έξω να τελειώσετε την συζήτηση" τους λέω αλλά κανείς δεν με κοιτάζει.
"Εκτός αν θέλεις να σε κουράσω Μαίρη" της κλείνει το μάτι και η Μαίρη τον σπρωχνει για να βγει έξω.
"Καληνύχτα Άλεξ" ο αδερφός μου τρέχει απο πίσω της πριν προλάβω να του ανταποδώσω το χαιρετισμό.
Και αυτό είναι.
Επιτέλους μένω μόνος. Το γραφείο ηρεμεί . Οι οθονες είναι αναμμένες και ξέρω πως έχω ακόμη να κάνω δουλειά. Απλά δεν σταματάει η δουλειά.
KAMU SEDANG MEMBACA
That Kind Of Man
Romansa"Tι είδους άντρας είσαι δηλαδή?" ψιθύρισε σχεδόν τραυλίζοντας ο Τζέημς. "Μη διαχειρίσιμος" του απάντησε αμέσως καθώς τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά του.