Όμορφη μέρα

2.1K 198 94
                                    

......................................................................................................

To μεσημέρι αράξαμε ανοιχτά ενός μικρού νησιού που έχω να έρθω καιρό .  Αλλά χαίρομαι που το επισκέπτομαι σήμερα. Με τον Τζέημς. 

"Έχεις τοσους πολλους δίσκους"

Ο Τζεημς γυροφέρνει την δισκοθήκη του πάνω ντεκ και κοιτάει εδώ και ώρα τα βινύλια . 

"Μερικά φαίνονται πολυ παλιά. "

"Ναι" 

Κοιτάω τα εμαιλ μου, και τους δείκτες απο το χρηματιστήριο. Ξερω πως υποσχέθηκα στον εαυτο μου να απέχω απο κάθε είδους δουλειά αλλά έστω ένας μικρός έλεγχος δεν έβλαψε κανέναν. Εδώ και πολύ καιρό παλεύω να συμφωνήσω με τον τελευταίο όμιλλο που παράγει καφέ στο Εκουαδόρ μια συμφωνία . 

"Δεν ακους τι λέω" ο Τζέημς αφήνει τον δίσκο απο τα χέρια του και έρχεται σε έμενα. Κοιτά τον υπολογιστή μου , κάτι που κανεναν ποτέ δεν θα άφηνα να κάνει αλλά στον Τζέημς κάπως το πράγμα αλλάζει. Δεν είμαι τύπος που έχω εμπιστοσύνη στους άλλους. Αν είχα αλλωστε δεν θα έφτανα ως εδώ .

"Δεν καταλαβαίνω τίποτα απο αυτά που κοιτάς" λεει καθως το ομορφο του πρόσωπο συνοφρυώνεται. "Δεν είμαι καλός στα νούμερα " συμπληρώνει καθώς οι τιμές του χρηματιστηρίου ανεβοκατεβαίνουν ασταμάτητα.

Τον τραβάω ελαφρα προς την αγκαλιά μου και τον βάζω να κάτσει πάνω μου. Φέρνει χαλαρά το χέρι του πίσω απο το λαιμό μου αλλά συνεχίζει να κοιτά την οθόνη.

"Θα διαφωνήσω . Είσαι καλός στα μαθηματικά . Το εχω εξακριβώσει" του λεω καθώς εγώ δεν κοιτάω πια την οθόνη. Τον βλεπω να σμιγει και πάλι τα φρύδια του ετοιμος να διαφωνήσει μαζί μου, όταν ξαφνικά εμφανίζεται στο πρόσωπο του ένα μικρό χαμόγελο και ένα δάγκωμα στα χείλη.

Ο Ναι. Κατάλαβε σε ποια μαθηματικά αναφέρομαι.

"Με πειράζεις" μου λεει σχεδόν ντροπαλά , και με σφίγγει σε μια αγκαλιά.

"Είναι δείκτες του χρηματιστηρίου. Τζόγος δηλαδή. Παρακολουθώ ένα συγκεκριμένο όμιλλο που εξάγει καφέ. Περιμένω να πέσει ο δεικτης κι αλλο και όταν γίνει αυτό θα κάνω προσφορά"

του εξηγώ και τον βλέπω να ανταποκρίνεται το βλέμμα του με ενδιαφέρον

"Θελεις να έχεις κάποια εταιρεία που κάνει καφέ?"

"Εχω ήδη στην κατοχή μου τρεις απο τις μεγαλύτερες εταιρειες καφέ"

Με κοιτά μπερδεμένος

That Kind Of ManWhere stories live. Discover now