Βλέπω τον Τζέημς να φορά τις μαύρες φόρμες του και να με πλησιάζει. To υφος του έχει αλλάξει όπως και το δικό μου. Δεν είναι εύκολη συζήτηση αλλά ξέρω πως δεν μπορώ να τον προστατέψω απο την αλήθεια.
"Κάτσε Τζέημς"
Μπροστά στο τραπέζι είναι αφημένος ο φάκελος. Στα έγγραφα υπάρχει η υπογραφή της μητέρας του. Εκκρεμεί η δική μου και η επίσημη έγκριση του δικαστηρίου. Ευτυχώς για εμένα γνωρίζω αρκετούς απο το δικαστικό σώμα και δεν θα χρειαστεί να περάσει η υπόθεση απο ακροαματική διαδικασία. Όλα θα γίνουν κεκλεισμένων θυρών . Και απο εκεί και ύστερα ο Τζέημς τυπικά θα είναι υπο την κηδεμονία μου ως τα 21 που ορίζει η πολιτεία ως ενηλικίωση.
"Τι συμβαίνει?'
"Λοιπόν μόλις είχα μια επίσκεψη απο το ιδιωτικό ερευνητή που είχε αναλάβει την υπόθεση της κηδεμονίας σου"
Τον βλέπω να σφίγγεται και μηχανικά πιάνει τα χερούλια της καρέκλας του. Ξέρω τι φοβάται. Έχω κάνει στους δρόμους και ξέρω τι σημαίνει να παλεύεις για την επιβίωση.
"Ηρέμησε. Δεν σε ψάχνει η πρόνοια. ίσα ίσα. Όλο αυτό γίνεται για να μην είναι παράνομη η διαμονή σου εδώ μαζί μου. "
"Μάλιστα"
Τον βλέπω να παίζει νευρικά τα χέρια του.
"Ξέρεις πως απο την τελευταία ανάδοχη οικογένεια που σε όρισε το δικαστήριο το έσκασες. Αυτό όμως δεν σε αποδεσμεύει νομικά απο εκείνους. Μπορούν ανα πάσα στιγμή αν σε ανακαλύψουν να σε επιστρέψουν εκεί και εγώ να λογοδοτήσω στο νόμο που υπέθαλπτα έναν ανήλικα στο κότερο μου"
"Θα βρεις τον μπελά σου?" μου λέει με ανησυχία. Του παίρνω το χέρι και του το φιλάω. Οι σφυγμοι του είναι υψηλοί και τρέμει.
"Ηρέμησε. Δεν θα άφηνα κανέναν να μας κάνει κακό Τζέημς. Κανένας δεν πρόκειται να σε ορίσει. Εκτός απο εμένα. Αλλά αυτό θα γίνει νομικά ,είναι τυπικό θέμα. Αν συμφωνήσεις θα υπογράψω τα χαρτιά και η κηδεμονία σου θα έρθει σε έμενα. Αλλά το ξεκαθαρίζω και να το θυμάσαι καλά. Αυτό δεν σημαίνει πως αν μετανιώσεις την συμφωνία μας θα είσαι δεσμευμένος μαζί μου ως τα 21 σου έτη. Την επομένη που θα μου πεις οτι θέλεις ..να εγκαταλείψεις την ζωή στο Ντάιαμοντ..δηλαδή την ίδια στιγμή, μια θέση στο όμιλο, χρήματα στο λογαριασμό σου και ένα σπίτι δικό σου θα σε περιμένει. Δεν θελω στιγμή να σκεφτεις πως όλο αυτο θα το χρησιμοποιήσω για να σε έχω εδώ. Είσαι πάντα ελέυθερος να πράξεις αυτο που θελεις"
YOU ARE READING
That Kind Of Man
Romance"Tι είδους άντρας είσαι δηλαδή?" ψιθύρισε σχεδόν τραυλίζοντας ο Τζέημς. "Μη διαχειρίσιμος" του απάντησε αμέσως καθώς τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά του.