Το πρώτο άγγιγμα του Κρας

2.2K 192 67
                                    

Περιέχει σκηνές σεξ . Επίσης είναι ακατάλληλη για ανηλίκους το στορυ. 

................................................................................................................................

"Και σε εμπιστεύτηκε Κύριε? έτσι απλά?"

"Όχι απλά Τζέημς. Δούλεψα σκληρά για να του αποδείξω την αξία μου"

Ο Αλεξάντερ για πρώτη φορά επιτέλους μοιράζεται μαζί μου κάτι απο το παρελθόν του! Δεν ξέρω αν φταίει που δέχτηκα με όλη μου την ψυχή την συμφωνία αλλά όση ώρα έχουμε στο τραπέζι μου εξιστορεί πως γνώρισε τον μέντορα του, τον Σάμιουελ Μέντεζ. Φαίνεται οτι τον θαυμάζει και χαίρομαι για εκείνον, που σε μικρή ηλικία τον γνώρισε και του άλλαξε την ζωή. Μιλά για εκείνον με πολύ σεβασμό. Προσπαθώ να μην τον διακόπτω. Απολαμβάνω τον Αλεξάντερ να με εμπιστεύεται και να μου λέει κάτι για εκείνον! Έχω καταλάβει πως είναι πολύ κλειστός άντρας και ..είμαι χαρούμενος για όλο αυτό.

"Λοιπόν.." τον βλέπω να πίνει την τελευταία γουλιά απο το ποτήρι του. Το πόδι του παίζει νευρικά κάτω απο το τραπέζι , σχεδόν τραντάζει το τραπέζι μας.

"Επιστρέφουμε στο Ντάιαμοντ?" μου λέει κοφτά σχεδόν ανυπόμονα.

Κι εγώ ανυπομονώ! Ανυπομονώ πολύ.

"Ναι Κύριε! το θέλω πολύ..να επιστρέψουμε"

Νιώθω τα μάγουλα μου να καίνε στην σκέψη των λόγων του. Οτι μου περιέγραψε παραδόξως με σόκαραν αλλά μου δημιούργησαν μια περίεργη έξαψη. Θέλω να πω..ο Αλεξάντερ Κρας..αυτός ο άντρας..θέλει να μου κάνει όλα αυτά και..δεν ξέρω. Θέλω . Και δεν φοβάμαι ! είμαι σίγουρος πως δεν θα με κάνει να νιώσω άσχημα. Είναι γλυκός μαζί μου και ας θέλει να δείχνει απόμακρος. Μαζί μου πολλές φορές είναι πολύ γλυκός και με φροντίζει. Είναι τέλειος.

Πιάνω τα μάγουλα μου. Ναι είναι ζεστά.

"Μωρό μου.." τον ακούω να ψελλίζει καθώς κοιτά το αναψοκοκκίνισμα μου.

Χαμογελάω ντροπαλά και σοβαρεύει.

"Μπράιαν! λογαριασμό" η φωνή του ακούγεται σε όλο το μαγαζί.

Αχ κύριε..

Στο αυτοκίνητο με αφήνει να επιλέξω μουσική. Εμένα μου αρέσει η ηλεκτρονική και ευτυχώς υπάρχουν πολλοί ραδιοφωνικοί σταθμοί που έχουν τέτοια τραγούδια.

"Να βάλω ένταση?" 

Αφήνει το λεβιέ ταχυτήτων και μου πιάνει το χέρι. Μου φιλά τον καρπό. 

That Kind Of ManWhere stories live. Discover now