Tρεις μέρες μετά
"Τωρα τι θα γινει μου λες? Θα κάθεσαι κρυμμένος στο γραφειο σου?"
Κανονικα θα την εβριζα την Μαιρη αλλα δεν έχω ουτε γι αυτο διαθεση. Δεν μπορει να με καταλάβει.
"Μαιρη δεν τον βλεπεις ? αφησε τον αδερφο μου ησυχο"
Ο Βινς προσπαθει να της κοψει τον αέρα, προσπαθει να την κάνει να σταματησει αλλα ξερουμε και οι δυο πως η Μαιρη δεν ειναι σαν την Αισε και την Ροζ που με ευγενικο ύφος μου ζητησαν να πάω να τον δω. Η Μαιρη κι εγω έχουμε πολλα χιλιομετρα γνωριμιας γραψει και δεν μασαει να μου πει αυτο που σκεφτεται.
"Το ξερεις πως δεν έφταιγε σε τίποτα και αυτη την στιγμή ειναι στο δωματιο μονος του , περιμένοντας να σε δει. Ζητάει να σε δει και έχει ζητησει να σου πουμε συγνωμή . Καθε φορα που παω να τον δω το δυστυχο παιδι μονο αυτο ζηταει"
Μου έρχεται να χτυπησω το κεφαλι μου στο τοιχο
"Πρωτον έιναι αντρας. Ηξερε που έμπλεκε"ο Βινς της πουλαει αγριάδα και μπαινει αναμεσα μας αλλα ηδη μου έχει πατησει ολα τα κουμπια η Μαιρη. Και το ξερει.
Αυτο που δεν ξερει ειναι πως δεν ειμαι θυμωμενος. Ή μαλλον δεν ειμαι θυμωμενος μαζί του. Γιατι μαζί μου τα έχω σε υπερθετικο βαθμο.
"Πρωτον την μαλακια που ήπιε αν θελεις να μάθεις ο Τζεημς λεει πως το ήπιε γιατι το αλλο το μαλακισμένο είπε πως ήταν διαταγη σου"
Και αν νομιζα πως ως εκεινη την στιγμή το πραγμα δεν μπορούσε να παει χειροτερα, καταλαβαινω πως ακόμη δεν έχω πιασει πάτο.
"Τελειωνε Μαιρη. Κι εσυ Αλεξ πες της να βγαλει το σκασμο"
"Σε ποιον νομιζεις ηλιθιε μιλας ετσι?"
"Σε σενα γαμω που τα πρήζεις στον αδερφο μου"
Ειλικρινα δεν την παλευω
"Μπορειτε να με αφησετε απλά μονο?'
"Οχι" Λεει η Μαιρη που όπως η Ροζ και η Αισε ειναι η σειρα της να παρει το ρολο της υπερασπισης. Μονο που δεν χρειάζεται να υπερασπιστει κάποιος τον Τζεημς. Αυτος δεν έφταιγε πουθενα. Το φταιξιμο, το γιγαντιαιο φταιξιμο ειναι δικο μου, και στα ματια μου ειμαι ασυγχωρητος.
"Θα παω να τον δω" λεω μονο για να με αφησει ησυχο αλλα το ποδι της παιζει νευρικα λες και δεν με πιστευει. Η αληθεια ειναι πως δεν βρισκω το θαρρος να τον δω στα μάτια. Πως θα μπορούσα μετα απο αυτο που έκανα?
KAMU SEDANG MEMBACA
That Kind Of Man
Romansa"Tι είδους άντρας είσαι δηλαδή?" ψιθύρισε σχεδόν τραυλίζοντας ο Τζέημς. "Μη διαχειρίσιμος" του απάντησε αμέσως καθώς τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά του.