🐰: එතකොට මේ හැමදේම බොරුවක් ....
මං හිතුවා මගේ ජීවිතේට මෙිච්චර ලොකු සතුටක් ,මෙච්චර ලොකු ආදරයක් ලැබෙද්දි එහෙම ලෑබීමක් මට කොහෙන්ද කියලා ....
මං වගේ කාලකන්නියෙක්ට එහෙම ආදරයක් කරන්න තමුසෙ දෙවියෙක් නෙමෙයිනෙ බෝදි
මට ඒක මුලින් තේරුම් ගන්න බැරි වුනා.
ඇයි මට බොරු කරේ.
ඒ තරම් ලොකු බොරුවක් කරේ
මං ඉස්සරහා එච්චර රඟපෑවෙ..
I hate you
බෝදි
I hate you
I hate my destiny ...I hate this world..
🦁: ශාන්ගා නෑ ඔයා හිතන දේ නෙමෙයි..please මැණික ඔය පිස්ටල් එක දෙන්න මට.
.🐰: shut up you monster
ආය ඔය ඇස් කිසිම ආත්මෙක මට දකින්න ඕනි නෑ..
මං මැරෙනවා ..මං මැරෙනවා...
දැන් සේරම සතුටු වෙනවා මාව මරාගන්න බලන් හිටිය සේරමලා සතුටු වෙනවා...
ඩෝං 💣🔥
Zhan's POV
මං ඇහැරිලා බෝදි දිහා බලාගෙන හිටියා ... ඒ ඇස් ඒ තොල්...ඒ බෝල කම්මුල් .... මං ආදරෙයි ...
එහෙමම ඒ කම්මුලක් හිමින් සීරුවට සිපගන්න ගමන් මං මිමිනුවා...🦁:ශාන්ගා එපා...ශා...න්...ගා .... මැණික..
🐰: ඇයි මැණික ...ඔයා හීනයක් දකිනවද ...මං ඔයා ළඟ බෝදි...
මුලු මූණෙම දාඩිය පෙරාගෙන එයා එක පාරට ඇදේ වාඩි වුනා... හොඳටම බය වෙලා..අද සිද්ධ වුන දේවල් ඔයාව එච්චර බය කරාද මැණික...
මාත් අමාරුවෙන් ඇදේ වාඩි වුනා.බෝදි තාම බයේ ගැහෙනවා...
බෝදි මං එයාගෙ උරහිසක අතක් තිව්වා.
මට හිතන්න තත්පරයක්වත් නොදී එයා මගේ තොල් වලට බර වුනේ මාව තදින් එයාගෙ ඇඟට තුරුල් කරගන්න ගමන්...
හිතුවෙවත් නැති වෙලාවක වුනත් එහෙමම මගේ ඇස් පිය වෙද්දි ඒ තොල් අස්සෙ මාත් අතරමං වුනේ මගේ අත් එයාගෙ බෙල්ල වටේ ඔතාගෙන එයාට තවත් තුරුල් වෙන ගමන්.
ටික වෙලාවකට අපි දෙන්නා අපේ උණුහුමට මත් උනා.
සිපගැනීම එහෙමම ටික වෙලාවකින් නතර වෙද්දි බෝදි මගේ උරහිසේ ඔලුව තියන් මාව එයාට ගොඩක් තදින් තුරුල් කරගත්තා... ඒ එයාගෙ ආදරේ වෙන්න ඇති පව් මගේ බෝදි මං කොච්චර රිද්දුවද මේ පපුවට.මට සමාවෙන්න මැණික.
CZYTASZ
🖤🥀 I 🥀hate 🥀my 🥀destiny🥀🖤 (Yizhan ☑️)
Fanfictionදෛවය නම් වූ කරුමයට වෛර කරන මැරුනු පපුවක අයිතිකාරයෙක් , මැරුණු පපුවකට නැවත ගැහෙන්නට පණ දෙන දේව දූතයෙක් , මේ ඔබේ නොවූ ඔවුන්ගේ කතාව ඔබේ කරවන්නට දරන වෑයමයි ❤️💚🐰🦁 Start - 22/04/05 End - 22/06/28 💜️✨️