20🍂

542 121 15
                                    

Zhan's POV

ඒ එයාද ? ඔයාද බෝදි ඇත්තම ලියෝ.

එදා මාව බේරගන්නද එතකොට ඔයා ආවේ....

එතකොට ඔයා මාව දන්⁣නෙ කවදා ඉදන්ද ?

ඇයි මට කිවුවෙ නැත්තෙ?

ඔයා ඌව මැරුවද?

ඒ මම නිසාද?

          මගේ බෝදි එයා ලියෝ....එයා තමයි හැමෝම හොයන ලියෝ....

මං දන් නෑ ඒක දැනගත්තම මං ඒ විදිහට මොකට හැසිරුණාද කියලා...එයා කෑ ගගහා අඬද්දිත් මං කරේ room එකට වෙලා බිම ඉදගෙන හිටපු එක...

මාත් ඇඬුවා එයා වගේම.. ....ඒ මං බෝදි ලියෝ උන එකට බය වෙලා නෙමෙයි...ඒ වගේම එයා ඒක මට නොකිවුවටත් නෙමෙයි..

ඒත් මට එයා ළඟට යන්න හිතුනෙ නෑ....මට ඕනි උනා එයාට තරම්ම මටත් එයා නැතුව ජීවත් වෙන්න බෑ කියන්න.....මට ඕනි එයාට අඬන්න එපා කියන්න..මං ආදරෙයි කියන්න..එයා වරදක් කරලා නෑ කියලා කියන්න... මගේ ජීවිතේම එයා
.....මේ වගේ වැඩකට නැති දෙයක් ඉස්සරහා මං මෙහෙම හැසිරෙන්නෙ ඇයි කියන්න මං දන් නෑ..

ඔව් ඇත්ත..අන්තිමට මටත් තේරුනා bright කිවුවා වගේම මට ටිකක් තනියම ඉන්න ඕනි කියලා..

මට බෑ ඔයාව නැති කරගන්න.....කවදාවත් බෑ..

එයා මට කතා කරාම මට ඕන උනේම දුවගෙන ගිහින් ඒ පපුවට තුරුල් වෙන්න..ඒත් ඒක කරන්න බෑ මගේ කකුල් මට ඒකට උදව් කරන් නෑ ... මාව වෙව්ලනවා...

ඒත් මං කොහොම හරිි එයා ගාවට යන්න ඕනි..එයාට මං තරහා නෑ කියන්න..

මං අමාරුවෙන් නැගිට්ටා....මගේ අත් ඒවා වෙව්ලනවා ...

මං ඒ අත් වලින් හිමීට දොර ඇරියා මං හිටපු room එකේ...එයා ඉන්නවා ...සීතල පොළොවෙ එයාට නින්ද ගිහින්ද සිහිය නැති වෙනකම් බීලද ?............

මට එයා ගාවට ඉක්මනට යන්න ඕනි උනත් මට බෑ..මං හිමීට පඩිපෙල බැස්සා..අඩි 2යි..3යි.....8යි...

මට තවත් යන්න බෑ ......මාව එහෙමම පඩිපෙලේ ඇදගෙන වැටුනා....මං හිටියේ අන්තිමම පඩිය ළඟ බිම....මට රිදුණා..ඒත් මගේ බෝදි මට එයා ළඟට යන්න ඕනි.... මං කොහොම හරි අමාරුවෙන් නැගිට්ටා..

🖤🥀  I 🥀hate 🥀my 🥀destiny🥀🖤 (Yizhan ☑️)Where stories live. Discover now