Ellerimde olan bakışlarımı kaldırdım. Maganda Meriç Egeyi uğurlamamaya izin vermeden çekiştire çekiştire salona getirdi beni. Biyolojik annem ve babam bir yerlere kaybolduğu için abi tayfası ile tek başımaydım. Parmak uçlarım buz gibi oldu gergin havadan. Kimse konuşmuyor karşımdaki koltukta sıralanmış şekilde bana bakıyorlar. Yanı bakıyorlardır herhalde ben kafamı kaldırıp bakamadığım için emin değilim.
"Masum ve Utangaç kız ayakları ilginçmiş bu taktik de" yılan tarık'ın kendince laf sokmalalarını duymayacaktım eski evde olduğu gibi susacaktım.
"Tarık kendine gel abim çizgiyi aşma" Meriç sessiz ama sert sesi ile konuştu. Yine başımı kaldırmadım. Ama Tarık'ın sert nefes verisini duydum.
"Yeterince yara aldık sen akıllanmadıysan bilemem ama ben akıllandım abi yılanı büyümeden kontrol altına alacağım ne var buna?!"
Yılan dediği ben oluyorum galiba bu aptal sabrımı zorlasa da susmam lazım. Ona karşı kendimi savunsam da yanında ki abileri Akını ve Üvey babamı baya ağır dövdüler bana neler yapabilirler bunu düşünmek ellerimin titremesine yol açtı.
Kulağıma yine aptal Tarık'ın gülme sesi geldi ."Baksanıza cevap bile veremiyor ne oldu korktun mu? Susmayı iyi öğretmişler sana.
Ne olduğunu erkenden anlamış diğer ailesi herhalde"Ne!
Tanımadığım birinin söyledikleri canımı yakmamalıydı normalde ama bu benim canımı yaktı. Sevgi görmediğim bu kadar mi belliydi.
"Ne olduğu çok belli bu kızın"
"Ne olduğun belli senin kuyruk sallayıp da masumum deme"Aklıma istemeden gelen anlar ile ellerim yumruk oldu. O an söyleyemediklerim mecburi sessizliğim bir avuç cam parçasını kalbime fırlatılmış sadece canım yansin diye uğraşılmış gibi hissettirmişti.
Öfkeli gözlerim tarık'ı buldu.
Ama o sadece tarık değildi şimdi o artık Akındı; çocukluğumu, her yaşımı zehir eden. Annemden babamdan göremediğin sevgiyi abimden görürüm ümidi ile ona gelen çocuğun katili.
Turandı; 10 yasında bir çocuktan etkilenen.
10 yasında ki bir kız için ses çıkarmadı o da beni istedi diyen.
O mahalledeki kadınlar adamlardı benim için; kuyruk salladı , ne giydi , niye güldü diyen...Tarık' ın gülen gözleri yüzümü daha sonra yumruk olmuş ellerimi gördü. Tek kası havaya kalkarken nefret ve alayla yüzüme baktı.
O nefret...
neden?
Ama sorgulamayacağım nedensiz gördüğüm ile nefret değil sonuçta.
Yine sorgulamadım bende ona baktım nefretle." Ne o masum rolü buraya kadar mıydı? Sinirlendin galiba ha" keşke keşke seni dövsem. O aptal suratını yumruklasam.
"Kes sesini se-" tüm cesaretimi toplayıp cevap verirken odaya Biyolojik anne ve baba girdi. Zahmet oldu gelmeniz ya.
"Güzel kızım gel bakalım sana bir sürprizimiz vaaar" Havva hanım Ne se ile konuşup eşinin koluna girdi. Bu sahnede benim kalkmam gerekiyor değil mi?
Ayağa kalkıp yanlarına ilerledim. Beni tam ortalarına alıp odadan dışarı yönlendirdiler.
"Sakin sakin oturun eşek sıpaları" Selim bey arkamızdaki abi tayfasına bağırdı.
Onlardan ses gelmezken asansöre bindik. 3 katlıydı evleri. Asansör 3. Kata ilerlerken .
Bana bakıyorlardı.
Ne yapmam ne demek gerek bilmezken akışına bırakmaya karar verdim.
Asansör durdu ve beraber indik.
Beyaz bir kapının önüne gelince durduk."Evine ailemize Hoşgeldin minik kızım" Selim bey kapıyı açıp geçmem için izin verdi.
Burası benim ozandı galiba ve çok çok güzeldi.
Eski evimdeki minik boyasız odaya göre cennetti adeta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hᴇᴅᴇғ; Aɪʟᴇ ᴏʟᴍᴀᴋ!!
ChickLit"Ne demek karışmamışım aptal bir intikam uğruna mı hayatım kaydı." Bana mal gibi bakan ve sırıtan sapık üvey abime hayatım boyunca yapmak istediğini yapıp yumruğu geçirdim. O yere yapışırken tam 17 yasında tanıştığım 6 abim ayaklanmıştı bile. Ben S...