0.7

11.2K 618 103
                                    

Saçlarımda gezinen eller ile uykum dağılmaya başladı.

"Biriciğim uyan hadi "

Babamın sesi ile daha da uykum geldi. Saçımı severken nasıl uyanmamı bekliyor ki.
Uykum geliyor.

"Su kalk güzelim hadi"

Uykum var beniiimm.

"5 yıl daha nolur" sesim uyku halinden dolayı kısık çıkarken dediğim şeyleri seçemiyordum.

"Babam 5 yıl ne 5 dakikadır o." Gülerek konuşup alınımı öptü. Normalde en ufak temastan rahatsız olan ben bu evdekilerden olmuyorum.
Özellikle babamın ki çok hoşuma gidiyor.
Ben baba ne demek bilmezken bu 4 günde öğrendim.
Pikniğe gideli 3 gün oldu . O günden beri özellikle babamla çok yakınız. Daha baba demedim yani diyemedim dilim gitmedi.
O gün babam beni salıncakta salladı benimle ip atladı ve nicesi. Daha önceden hayal bile edemeyeceğim şeyler oldu bence.

"Eh sen istedin güzelim." Beni kucağına alması ile kollarımı ona sardım.
Yaşlı kurt arada deliriyor ve benim deli tarafımı kimden aldığımı anlamamı sağlıyor.

"Ya Tamam kalktım indir beni"
Onunla konuşurken hiç olmadığın kadar utangaç hissetmem normal mi?

Gür sesi ile kahkaha attı ve beni yavaşça yere bıraktı. birden ciddileşen yüzü ile gerildim.

"bu arada güzelim annenin teyzesi vefat etmiş, o yüzden Antalya'ya gitmemiz lazım. Annen sen de gelmek ister misin diye sormamı istedi. Abinler gelmeyecek."

Soran gözler ile bana bakarken gitmek istemediğime emindim. Yeni tanışacağım insanları düşünürken ellerim buz gibi oldu kafamı hızla iki yana salladım.

Yeni insanlarla tanışmak beni hep gerer ve iğrenç hissetmeme neden olurdu. Ama asla dışıma yansıtmazdım kimse anlamazdı.

Babam elini yanağıma koyup okşadı.

"kahvaltıya gel" yanağımı öpüp odadan çıktı. Arkasından abartısız iki dakika sırıtmışımdır.

Ne kadar alışmaktan uzak durursam durayım babam yanıma gelip yaralarımı kırıklıklarımı görüyormuş gibi davranıp çok güzel bir şekilde bakıyor tam gözlerimin içine.

Üç gündür ayıp olasın diye süslenip-eşofman sweatshirt- iniyordum ama artık keyfime göre ineceğim çünkü üşendim.

Elimi yüzümü yıkayıp yemek odasına ilerledim.
Masada sadece annem babam ben ve Tarık olacaktık anlaşılan. Annem Tarık'ın yanında babamın solunda oturuyordu bende babamın sağına ilerledim. Annem gözleri kızarık bir halde tabağı ile ilgileniyordu.

"Başın sağolsun" sessizce konuştuktan sonra bende tabağımla ilgilenmeye başladım.

"Teşekkür ederim kızım" o da aynı benim gibi yaptı.

Onunla karakter olarak çok benzediğimizi onu izledikçe anlıyorum. Babam gibi değildi ona olan hislerim ona da değer veriyorum ama eski evimde annem olan kadınla yaşadıklarımdan sonra ona yaklaşmaya çekiniyorum sanki en ufak hatamda o kadınla aynı davranacakmış gibi hissediyorum.
Bu gün cumartesi olduğu için kafa rahatlığı ile hiç konuşmadan kahvaltımı yaptım.
İlk geldiğimde Tarık'ın hareketlerinden dolayı benimle uğraşacağını düşünmüştüm ama o beni yok sayıyordu. Belki bu daha iyi o tavırlarına göre bilemiyorum ama sanki her an ona bir şey yapacakmışım gibi olması garip.

Yemekten sonra Annem ve Babam odalarına toplanmak için çekildi.
Bahçede ki hamağa ilerledim. Evde ya salıncak ya hamak var ve bu benim baya hoşuma gidiyor.
Hamağa uzanıp ellerimi kafamın altına koydum.

Hᴇᴅᴇғ; Aɪʟᴇ ᴏʟᴍᴀᴋ!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin