Yüzmeye devam ettim, ucu bucağı gözükmeyen masmavi denizde. Hava çok açık ne soğuk ne sıcaktı. Su pürüzsüz ve tertemiz.
Cennet kadar güzel...
Karşımda şu üstüne çıkan pembe yunus ile dikkatimi ona verdim. Bir kaç kez dalıp çıktı suya, sesler çıkarmaya başladı.
Huzurlu güzel sesler...
Bana doğru yüzmeye başladı. Tam önünde durdu ve elime kafasını sürttü çok güzeldi.
Yüzü yüzüme yakınken ağzını araladı."Kalksana be öldün mü?"
Ne?
Anlamayarak onun burnuna elimi getirip sevmeye başladım."Ne diyorsun güzel yunus?" Ellerime burnunu sürttürüp bana daha da yaklaştı. Tekrardan ağzını araladı.
"Su kalk artık konuşmamız lazım"
Sallanmaya başlatan deniz ile yunus kayboldu. Deniz ise aşırı derecede sallanıyor sanki yer ile gök yer değiştiriyor-
Gözlerimi aralamam ile yüzü bana doğru eğmiş kollarımdan tutup sallayan bir tarık yılanı gördüm.
Çok saol allahım sabah sabah bu enayi çok güzel başlangıç oldu.
Hızla kendime gelip ellerini ittirdim ve oturur pozisyona geldim. O da benden uzaklaştı.
"Ne var ne istiyorsun?" Sesimin soğukluğundan ben bile üşüdüm. Tarık ise önünde bağladığı ellerine çevirdi başını.
"Ben özür d-dilerim"
Hadi canımm(!)
"Hadi canım!" Kafasını hızla kaldırdı.
"Her şey için değil sana hala güvenmiyorum. Aileme zarar vermene asla izin vermeyeceğim. Sadece-sadece dün bir kadına her hangi birine söylenmemesi gereken şeyler söyledim. O yüzden özür diledim. Onun dışında seni hala evde istemiyorum. Hiç kimse istemiyor."
Hızlı hızlı konuşup odadan çıkan amele sümüğüne yapmak istediğim o kadar işkence varken sustum.
Umrumda değildi.Olmayacaktı.
Elim varlığını unuttuğum komodinde ki telefonuma gitti.
Saat 07:20 ydi.Bu gün okula gitmeyi istemiyorum. Ellerim hafiften titrerken dünden beri sigara icemyi unutmuştum. Yanımda getirdiğim çantamda
1 dal sigara ve çakmak alıp balkona çıktım.
Kendimi dün Selim bey ile konuştuğumuz salıncağa bıraktım ve içmeye başladım.
Dün Selim beyle konuşmamış geldi aklıma istemeden gülmeye başladım.
Manyak tarafımı kesinlikle babamdan almış olmalıyım.Dün gece;
"İzin verir misin baban olayım?"
Gözlerim yanağından süzülen gözyaşına takıldı. Düşünmeden kaldırıp ellerimle sildim. Zaten biyolojik babamdı daha nasıl babam olacaktı ki.
"Zaten öylesiniz" şaşkınlıkla gözleri büyüdü.
"Nasılım?" Galiba sıyırdı.
"Anlamadım"
"Biz şimdi neyiz?"
Ne?
Eski sevgili modu açıldı adamda. Bu soruya ne denir ki hah buldum.
"1.dereceden akrabayız selim bey" kaşları çatıldı.
"Ben kimim?"
"Biyolojik babamsınız, anlamadım ne demek istediğinizi."
"Biyolojik yok onu sildik, pis o yok biyolojik miyolojik. Baba de ba-ba baaaaa-baaaa"
Karşımda yeni konuşan bebeğe kelime öğretmeye çalışır gibi ağzını aça aça "baba" diyip durmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hᴇᴅᴇғ; Aɪʟᴇ ᴏʟᴍᴀᴋ!!
ChickLit"Ne demek karışmamışım aptal bir intikam uğruna mı hayatım kaydı." Bana mal gibi bakan ve sırıtan sapık üvey abime hayatım boyunca yapmak istediğini yapıp yumruğu geçirdim. O yere yapışırken tam 17 yasında tanıştığım 6 abim ayaklanmıştı bile. Ben S...