"Bugün ben, evleniyorum, evleniyoruumm~"
Uykumdan uyanmama sebep olan şey, Jeongguk'un tatlı tatlı şarkı söylemesiydi. Ayna karşısında saçlarını tarıyor, aynı zamanda da mırıldanıyordu.
"Bebeğim?"
"Oh, Taehyung! Uyandırdım mı seni, heyecanlıyım biraz, duramadım."
"Günaydın sevgilim, uykuyla uyanıklık arasındaydım zaten."
Sandalyesinden kalkıp yanıma, yatağa gelmişti. Göğsüme kafasını yasladığında ben de belinden sıkıca tutup iyice kendime çekmiştim.
"Günaydın~ Kalkalım mı artık? Evleniyoruz bugün biz!"
"Hm, evleniyor muymuşuz?"
Saçlarına dudaklarımı bastırıp hafifçe gülümsedim. Bugün gidip evlenmek istediğimizi söyleyecektik. Devlet ve benzeri kuruluşlar olmadığı için de eski dünyadaki gibi boş formalitelerle uğraşmayacaktık. Ben Jeongguk'a taşınmak istemiştim çünkü kokusu her yerdeydi. Yıllardır orda yaşıyordu bir anda tüm düzenini bırakmasını isteyemezdim ayrıca. Ben birkaç aydır buradaydım ve onun evine daha çok alışmıştım.
"Evleniyoruz tabii. Ütopya'nın en tanınan ve hayran olunası profesörü ile evleniyorum."
Şımarık sesiyle her zaman olduğu gibi yine gülümsedim, delirtecekti şu tatlılığı beni.
"Sadece bu yüzden mi peki? Beni sevdiğin için değil yani, tanındığım için?"
"Ününü kullanmam gerek, kusura bakma. Evet, bu yüzden, seni sevip başıma iş mi açayım? Aşık olup kollarına mı gireyim, yoksa hep daha çok sevmek mi isteyeyim? Aklımı kaçırmam gerek böyle olmam için. "
Alaylı sesiyle kahkaha attım ve üzerine tırmanıp yanağımı göğsüne yasladım. Çok hızlıydı kalp atışları, ona ne zaman dokunsam, ne zaman öpsem kalbi böyle yerinden çıkacakmışcasına atardı.
" Kalbinizin şu ritmiyle, söyledikleriniz fazla çelişkili Profesör Jeon. Yoksa aklınızı çoktan kaybettiniz de, bana mı söylemiyorsunuz?"
Saçlarımı çokça öpüp boynuma sarıldığında tatlılığından ne yapacağımı şaşırdım.
"Evet, sanırım öyle. Deli birinden farkım yok, çok seviyorum, çok fazla."
°°°
"Geldik."
Önümde duran kocaman binaya bakıp yutkundum, çok heyecanlanmıştım. Jeongguk'un elini tutan parmaklarım sıkılaştı ve kendinden emin bir adımı onunla beraber atarak içeri girdik.
"Evlendirme kurumuna hoş geldiniz."
Güler yüzlü bir Ütopyalı bize seslendiğinde Jeongguk da ona aynı şekilde gülüp bizi oraya çekiştirdi.
"Biz evlenmek istiyoruz."
"Tabii ki de. Kolunuzu uzatın lütfen."
Kimlik çiplerinin işlendiği kolumuzu uzattık ikimiz de. Kadın önce Jeongguk'un kimliğini taratıp bana döndü ve ilk geldiğim zaman olduğu gibi tabancamsı nesneyi bileğime bastırıp ateşledi.
Jeon Kim Taehyung.
Adım artık böyle yazıyordu. Benden kopyaladığı kimlik bilgilerini de aynı şekilde Jeongguk'un bileğine ateşlediğinde onda da benim soy adım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Utopia×Taekook ✓
FanfictionTaehyung'un bedeni, deney için dondurulmuş ve tam bin yıl sonra da çözünmeye başlamıştı. By Amethyst ⚗️