No10

11 1 0
                                    

Alex's POV

Ανοίγει την πόρτα και την ακολουθώ σε ένα παράξενο μέρος που αποκάλεσε κλαμπ. Το μέρος μυρίζει πολύ παράξενα. Μια πρωτόγνωρη μυρωδιά, εξωπραγματική. Είναι γεμάτο γυμνές κοπέλες και άντρες σε όλες τις γωνιές του κλαμπ. Ήρθαμε σίγουρα σε κλαμπ? Η μουσική είναι φυσιολογική. Όμως είναι σχεδόν σαν να ήρθαμε σε έναν άλλο κόσμο. Το μπαρ είναι γεμάτο με άγνωστα αλκοόλ διαφόρων χρωμάτων. Κι άλλες γυναίκες και άντρες να φλερτάρουν πολύ προκλητικά στο μπαρ. Υπάρχουν κι αλλά που δεν μπορώ να εξηγήσω. Πως γίνεται τα τραπέζια να αιωρούνται? Μήπως είναι κάποιο διάφανο σκοινί που δεν βλέπω? Πως γίνεται ο μπάρμαν να ανακατεύει τα ποτά με το δάχτυλο του?

"Ορίστε" μου δίνει ένα ποτό η Ray, μυρίζει σχεδόν σαν βότκα.

"Και αυτό" Λέει και χαμογελάει δίνοντας μου ένα χάπι.

"Τι είναι αυτό?" Λέω και κοιτάω το χάπι διστακτικά.

"LSD" Λέει και μου κλείνει το μάτι όσο βάζει και αυτή ένα χαπάκι στο στόμα της.

Καταπίνω το χάπι και ακολουθώ την Ray σε άλλο δωμάτιο του κλαμπ. Το μέρος γίνεται ακόμα πιο παράξενο και το χάπι ξεκινάει να επιδρά πάνω μου γιατί αυτά που βλέπω δεν γίνεται να είναι αληθινά.

Ray's POV

Δεν ξέρω πως νιώθει που τον τάισα LSD. Αλλά φαίνεται πολύ μπερδεμένος. Είναι πολλά εδώ μέσα που δεν εξηγούνται, πιστεύω με το LSD να του εξηγήσω μετά ότι ήταν απλά η φαντασία του. Δεν ήταν καθόλου καλή ιδέα να τον φέρω εδώ. Ειδικά εδώ στα κλαμπ δεν υπάρχουν όρια. Μια ελκυστική γυμνή γυναίκα περνάει δίπλα μας και μας χαμογελάει. Τα μάτια της είναι μωβ και λάμπουν. Μόλις το βλέπει αυτό ο Alex φρικάρει και κάνει μερικά βήματα πίσω.

"Είναι απλά φακοί" του λέω για να τον καθησυχάσω κάπως.

"Συγνώμη που φέρομαι έτσι παράξενα και κάνω τόσες ερώτησης, λογικά απλά δεν ήξερα ότι υπάρχουν τέτοια μέρη εδώ, δεν βγαίνω και πολύ από το σπίτι" λέει και πραγματικά τον λυπάμαι. Φαίνεται απλά τόσο αφελής και αθώος.

"Όλα είναι καλά, περνάω πολύ όμορφα μαζί σου" λέω και του χαμογελάω όσο πιο γλυκά μπορώ. Βάζω τα χέρια μου πάνω από τους ώμους του και τον πλησιάζω για φιλί. Είναι πραγματικά τόσο καλός.

***

Θέλω τόσο πολύ να γράψω επιτέλους τα επόμενα κεφαλαία. ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!

Poor ObsessionWhere stories live. Discover now