"Levi?" Ξανά λέω, όμως δεν τον βλέπω πουθενά. Σηκώνομαι αναστατωμένη και ξεκινάω να περπαταω προς το διαμέρισμα μου. Πρέπει τελικά να αλλάξω ναρκωτικά. Μπαίνω μέσα στο μικρό διαμέρισμα μου και ξαπλώνω στην πολυθρόνα μου να δω λίγο τηλεόραση.
"Ray" ξανά ακούγεται η φωνή του. Βάζω ένα μαξιλάρι γύρω από τα αυτιά μου για να σταματήσω να ακούω την φωνή του. Όμως ακόμα συνεχίζει.
"Τι θες γαμω?" Ουρλιάζω, όμως μάταιο. Μιλάω μόνη μου. Ο Levi δεν μπορεί να με βρει. Είμαι πολύ μακριά από την πύλη. Ακόμα και να με ψάχνει ίσως δεν το καταφέρει ποτέ αφού τα μαλλιά μου είναι πλέον μαύρα και όλοι με ξέρουν ως Stella. Το κινητό μου ξεκινάει να δονείται. Τι θέλει πάλι αυτός.
«Άνοιξε μου» γραφει το μήνυμα του. Σηκώνομαι αμέσως και ανοίγω την πόρτα στον Travis. Εκείνος μπουκάρει μέσα και με φιλάει.
"Όχι σήμερα Travis" λέω και τρίβω τα μάτια μου κουρασμένη.
"Ποσό ήπιες πάλι"
"Όσο χρειάστηκε" λέω και ξαπλώνω στην πολυθρόνα.
"Πείρες και χάπια? Ξες ότι δεν κάνουν κακό μαζί με το αλκοόλ" λέει όταν βρίσκει την σακούλα στην ζακέτα μου. Ο Travis δεν είναι τίποτα παρά άτομο που περνάω να βραδιά για σεξ. Όπως και εκείνος. Αν και τελευταία έχει αρχίσει να μου την σπάει, φέρετε σαν μαμα μου.
"Δεν με νοιάζει" απαντάω ειλικρινά, δεν ξέρετε πόσες φορές έχω σκεφτεί να βάλω ένα τέλος σε αυτήν την μίζερη ζωή. Αρχικά ήρθα στην Νέα Υόρκη για μια καλύτερη ζωή και να προστατέψω αυτούς που αγαπώ, τελικά μάλλον μόνο το δεύτερο έγινε. Η ζωή μου είναι πλέον μια καταστροφή. Το αλκοόλ έχει γίνει το νέο μου νερό. Έχω αδυνατίσει τόσο πολύ από αυτά τα χάπια που παίρνω και η όρεξη μου για φαΐ είναι ανύπαρκτη.
"Θα πας σχολή αύριο?"
"Ούτε καν, είμαι χάλια" του λέω και χώνομε στην αγκαλιά του.
"Πφ" λέει και με αγκαλιάζει επίσης.
"Ray" ακούγεται πάλι η φωνή του Levi.
"Κάνε το να σταματήσει" λέω και κλείνω τα αυτια μου πάλι.
"Πιο?" Αναρωτιέται ο Travis και κοιτάει γύρω του.
"Τίποτα, ξεχνά το" γιατί μετά από τόσους μήνες να επιστρέφει η φωνή του στο μυαλό μου.
"Δεν μου είπες ποτέ γιατί ήρθες στην Νέα Υόρκη Stella" λέει.
"Ήρθα για να κρυφτώ από ένα άτομο που είχε εμμονή μαζί μου" του λέω. Ίσως να μην είναι τελείως η αλήθεια. Αλλά ο Levi είχε εμμονή μαζί μου, μπορεί και ακόμα. Από μικρή ηλικία θα έκανε τα παντα για μένα. Σκότωσε για μένα κι όμως τον αγάπησα ακόμα και να ήταν μια ηλίθια εμμονή του που αμφιβάλω να του πέρασε και ποτέ.
***
YOU ARE READING
Poor Obsession
Teen FictionIt was just an obsession that could destroy soo many innocent lives. Ήταν απλά μια εμμονή που μπορούσε να καταστρέψει τόσες πολλές αθώες ζωές. Ο Levi, είναι ασταθής και η εμμονή του για την Ray κάνει τα πράγματα ακόμα πιο περίπλοκα για όλους και πε...