I got everything you need
***
Alex's POV
«μαγεία» Γράφω στο Google ελπίζοντας ότι θα βρω έστω και κάτι παρόμοιο σε αυτό που είδα. Δεν γίνεται όλα αυτά να ήταν απλά ένα χάπι. Η Ray κάτι κρύβει και θα βρω τι είναι αυτό. Πρέπει όμως να με ξανά πάει σε αυτό το μέρος. Πρέπει να κάνω την Ray να με ερωτευτεί για να με εμπιστευτεί. Εκτυπώνω μερικά άρθρα από μερικούς μάρτυρες που είδαν με τα μάτια τους την μαγεία και ξεκινάω να διαβάζω. Πρέπει να μάθω και να αποδείξω ότι δεν είμαι τρελός. Ίσως ανοίξω τα μάτια σε πολλά άτομα που έχουν ζήσει παρόμοια εμπειρία. Κλείνω τον σχολικό υπολογιστή και επιστρέφω στην παρέα της Ray.
"Γεια" τους λέω. Εδώ και μια εβδομάδα προσπαθώ να φερθώ φυσιολογικά και να πείσω τον εαυτό μου ότι ήταν το χάπι. Αλλά είμαι σίγουρος πλέον ότι η Ray ψεύδεται. Κάθομαι δίπλα της και της χαϊδεύω το χέρι.
"Είσαι πολύ όμορφη σήμερα" της ψιθυρίζω και αμέσως κοκκινίζει. Ίσως να μην είναι τόσο δύσκολο τελικά. Μπροστά μας περνάει η παρέα του Levi. Είχαν σχέση και ξαφνικά χωρίσαν και τώρα φέρονται σαν να μην γνωρίζονται. Ίσως και αυτός κρύβει κάτι.
"Πάμε Christian?" Λέει η Ray.
"Που πάτε" πετάγομαι αμέσως.
"Σπίτι?" Απαντάει ο Christian.
"Πάμε μαζί τότε στον δρόμο μου είστε" λέω.
"Ξέρεις που μένουμε?" Ρωτάει μπερδεμένος. Για να φεύγει με την Ray τότε και αυτός θα κρύβει κάτι.
"Ναι" απαντάω και σηκώνομαι βιαστικά. Εκείνοι δεν λένε τίποτα άλλο και απλά ξεκινάμε να περπατάμε προς το «σπίτι τους». Σταματάνε στην γωνία ενός στενού και με κοιτάνε. Εδώ πρέπει να ναι.
"Σπίτι σου δεν θα πήγαινες" ρωτάει ο Christian καχύποπτα.
"Ναι" λέω και αμέσως αλλάζω κατεύθυνση. Θα ξανά έρθω εδώ, σίγουρα εδώ θα είναι κάποια πόρτα για το μέρος.
Βγάζω ένα σημειωματάριο και ξεκινάω να ζωγραφίζω το στενό. Κάποια πόρτα θα υπάρχει ή ίσως κάποιο τρένο κάτω από την γη. Μελετάω το στενό και προσπαθώ να βρω πως μπορεί να οδηγεί αυτό το στενό σε εκείνο το μέρος.
***
YOU ARE READING
Poor Obsession
Teen FictionIt was just an obsession that could destroy soo many innocent lives. Ήταν απλά μια εμμονή που μπορούσε να καταστρέψει τόσες πολλές αθώες ζωές. Ο Levi, είναι ασταθής και η εμμονή του για την Ray κάνει τα πράγματα ακόμα πιο περίπλοκα για όλους και πε...