Νο35 {end}

14 2 0
                                    

How am I soo deep in love

***

Κοιτάω μέσα στα μάτια του και το μόνο που μπορώ μα δω είναι το παρελθόν. Ο Levi είναι το παρελθόν, όλα όσα έγιναν ήταν πάντα εκεί μαζί μου. Ήταν εκείνος που μου ανακοίνωσε τον Christian νεκρό, ή όταν σκότωσε τον Alex για μένα. Οι τύψεις που νιώθω για όλον αυτόν τον χρόνο που πέρασα στην φυλακή και δεν τον είδα ούτε μια φορά γιατί ήμουν σίγουρη ότι αυτός με έδωσε. Η παρουσία του μου φέρνει όλα αυτά που ήθελα να ξεχάσω και νιώθω πως όσο κοιτάω στα μάτια του πάντα το παρελθόν θα βλέπω.

"Συγνώμη Levi" λέω και αφήνω μερικά δάκρυα, είναι για το καλύτερο όλων μας.

"Γιατί ζητάς συγνώμη" λέει και σκουπίζει τα δάκρυα μου όμως εκείνα πολλαπλασιάζονται.

"Δεν μπορώ να επιστρέψω, θέλω να φύγεις και να μην ξανά γυρίσεις" μένει σιωπηλός και απλά κοιτάει τα μάτια μου. Φαίνεται σαν να έχασε την μισή του ζωή για να με ψάχνει και εγώ τον διώχνω σαν να είναι ένα τίποτα. Όμως δεν μπορώ να ζήσω έτσι, δεν μπορώ να ξανά δω το μαχαίρι στο στήθος του Alex. Δεν μπορώ να ξανά δω εκείνον να με αναγκάζει να τον φιλήσω, δεν μπορώ να ξανά γυρίσω στο Creepford μέχρι να σιγουρευτώ ότι μπορώ να την σκοτώσω. Γιατί ξέρω, ξέρω πως η γυναίκα με τα μωβ μάτια με καταράστηκε. Έπεσα στην παγίδα της από την στιγμή που την κοίταξα στο κλαμπ. Τόσο καιρό δεν μπορούσα να καταλάβω την ικανότητα της. Όμως τώρα ξέρω. Είδε το μέλλον μου και το έπλασε όπως ήθελε μετά, το άλλαξε τελείως, μου το κατέστρεψε και μου είπε ψέματα για να φύγω από την πόλη. Φοβόταν πως θα την σκοτώσω.

"Αν επιστρέψω μια μέρα Levi, θα επιστρέψω για να την σκοτώσω" του λέω και τον φιλάω στο μάγουλο για ένα τελευταίο αντίο. Έπλασε την μοίρα μου και ο μόνος τρόπος για να επιστρέψω πίσω την πραγματική μου μοίρα είναι να την σκοτώσω, ή και απλά να της βγάλω τα μάτια.

"Πάμε Travis" αφήνουμε τον Levi με την ξανθούλα που έφερε μαζί του στην στάση λεωφορείου και πάμε προς το διαμέρισμα να συνεχίσουμε ότι αρχίσαμε με τον Travis. Πίσω στην πραγματικότητα, όσο και να με πονάει πρέπει να μεγαλώσω. Πρέπει να γίνω καλύτερη με το κοντάρι και θα επιστρέψω. Ακόμα και να μην είχα σκοπό, τώρα που είδα τον πόνο στα μάτια του Levi θέλω να γυρίσω. Όσα χρόνια και θα πάρει αυτή η εξάσκηση η αγάπη μου για τον Levi είναι πιο ισχυρή από κάθε μοίρα.

***

Τέλος

Αν δω ότι το βιβλίο πάει αρκετά καλά θα γράψω και δεύτερο<3

Poor ObsessionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant