Sange pe buze

4.6K 158 16
                                    

Intunericul de afara venise cu repeziciune parca si el sa accentueze starea tensionata din masina. Dupa cateva minute bune in care mama ne facuse capul calendar,o morala ca la carte cum ca astfel de gesturi duc la devianta, cum ca a platit nu stiu cati bani ca cei de la ferma sa nu vorbeasca cu cei de la presa, ca ea avea o intalnire importanta(stiam sigur ca era vorba de coafor), linistea s-a instalat in masina. Ma uitam pe geam incercand sa imi controlez mintea sa nu se duca pe taramuri sau in colturi ale mintii mele nu tocmai roz si cu unicorni.
H: psst. Ma uit la cretul de langa mine incercand sa imi dau seama ce voia de la mine. Mi-a pus mana pe buze aratand sa nu scot vreun sunet. Cu jumatate de zambet pe buze am incuvintat ca o sa tac. Mi-a luat patura de pe picioare si dupa ce s-a latit pe mai mult de jumatate de bancheta,s-a acorpit cu ea. Si-a pus capul pe picioarele mele,apoi si-a tras peste patura atat cat sa-i acopere si capul. Ce avea de gand capul asta cret?! " de parca nu ai stii.../ nu,nu stiu..ce vrea?/ gandeste,Gabriela! Sunt constinta ta...daca eu stiu,atunci si tu ar trebui sa o faci/. Cand constiinta mea imi daduse acea idee despre ce urma sa faca Harry,atunci am simtit. Mana lui Harry care imi dadea rochita la o parte, incapatanarea cu care imi deschisese picioarele chiar daca protestasem. Ma uit ingrozita la mama care conducea atenta la drum, ma gandeam la radioul ce canta " mistakes i've made" si care era cat se poate de tare dupa standardele mamei si ma gandeam... Eram ori eu nebuna incat sa cred ca mama isi putea da seama, ori Harry prea nebun incat sa creada ca mama nu isi da seama, ori mama prea prea proasta incat sa nu isi dea seama..
Limba lui Harry traseaza cercuri pe portiunea de piele de langa intimitatea mea, cu dintii mai apoi incercand sa ma lase fara vlaga. Ahh, cat de bine era. Limba lui se joaca cu labile mele, sugandu-le incet si apoi continuand mai departe,sarutand partea sensibila. Mama ma-sii imi venea sa gem. Mi-am lasat capul pe spate, inchizand ochii si muscandu-mi limba. Parea ca dorm,sper... Parea,caci in interiorul meu se dadea al treilea razboi al placerii. Limba lui Harry intra in mine, incrcand sa danseze acel dans al nebuniei pure, al senzualitatii imbibate in pasiune, al credintei in divinitatea sexualitatii. Sugea incet dupa ce limba lui isi facea de cap, saruta dupa ce musca incet, apoi continua. Ma zvarcoleam pe bancheta din spate din cauza acelui sadic joc care-mi macina sufletul de patos,frica,adrenalina si pofta. O pofta nebuna de el si de viata. Broboade de sudoare au aparut cand am simtit cum un deget imi este introdus in intimiatea mea. Era un avertisemnt ca trebuie sa nu ma mai zvarcolesc dar si o alta nebuneasca idee conceputa de creierul sau cret. Degetul se misca lent, incercand sa cunoasca interiorul meu, forma ronduri perfecte inauntru in timpul in care nu se afunda in mine. Am simtit in gura un lichid metalic. Mama ma-sii imi muscasem atat de tare limba incat imi dadus sangele.
Mama; gata,copilasi! Am ajuns acasa! Clichetul voios al mamei ma face sa sar cat zece si sa dau cu capul de partea de sus a masinii.
H;ahh,cred ca am atipit. Casca el dupa ce isi da patura jos si se uita cu niste mici ochisori la mama.
Mama; cred ca o sa comand ceva, mancam si apoi poti sa dormi. A fost o zi lunga pentru toti. Gabriela, esti bine? Pari foarte rosie la fata. Ai prins cumva vreo raceala? Ai febra? La lumina becului de la masina, mama se uita atenta la fata mea, isi pune mana pe frunte si concluzioneaza.
Mama; trebuie sa iei o pastila. Haide in casa sa iei una neaparat.
H; oh,mititica mea surioara a racit? Mi-am inghitit cuvintele pentru ca tremuram toata, plus ca as fi aruncat cateva cuvinte in dreptul cui?! Normal al lui Harry. Ma trage intr-o imbratisare si imi da o castana.
Mama; ah, ce ma bucur ca voi doi va simtiti atat de bine.
H; si nici nu stiti cat de bine. Imi zambeste mie viclean. Mama deja coborase din masina, fiind acum in fata usii din fata.
Eu; mama ma-sii am gura plina de sange, tremur toata si am dat cu capul de masina. Esti nebun?!
H; nebun dupa tine? Poate,dar suna putin ieftin. Ma saruta animalic, limba lui intrand in gura mea fara sa astepte cat sa ma dezmeticesc si eu, ca sa imi cotrobaie pe acolo si sa imi masese limba.
Eu; ma...m...aa spun eu cu vocea dereglata, abia putand sa silabisesc cuvantul.
H; este inauntru deja. Yamii si sangele tau are gust bun,nu numai pasarica ta.
Eu; oh, Doamne. Mi-am pus mainile peste fata datorita vocabularului sau. Acesta iesise din masina si incepuse sa rada a fraierul. Ce ma fac eu cu el?!

Hei,oameni frumosi. Am sa incep prin a va multumi pentru comentarii, voturi si ca sunteti mereu aici. As vrea sa va rog sa ma iertati pentru greselile din celelalte parti ale povestii dar sunt scrise la repezeala si pe telefon. Am sa incerc sa corectez si de acum sa fiu mult mai atenta. Si pe langa toate astea, as vrea de la toti cititorii nu numai un vot,dar si o parere sincera despre poveste. Credeti ca relatia asta o sa dureze? Sau ce credeti voi despre tot in ansamblu. Va pupacesc si astept mesaje!

Sex with my brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum