Love or eat my love

4.3K 134 11
                                    

H:1,2,3,4...Hai,Gabriela!

Eu:Jur,jur,jur ca nu pot!Rasul meu colorat se auzea hoinarind prin casa goala,se juca dupa mobila prafuita,cadea pe podea si se stingea pe tavan.Eram asa concentrata la acel liliac ce era in parul lui Harry ca nu puteam sa nu ma abtin sa nu rad.Nu stiam care dintre cei doi era mai ingrozit.El care aproape mai avea putin si plangea sau liliacul care strangea cu putere de bluclele lui Harry.

H:De ce naiba s-a pus in parul meu,de ce?!Nu putea sa se puna la tine?! Era rosu la fata,ochii lui scanteietori erau de un verde pamantiu cu iarba de primavara,buzele erau tuguiate gata sa mai arunce o injuratura pe langa cele 1000 si una.

Eu:Ce fratior iubit si drag am eu!Imi doreste raul!

H:Nu este chiar asa,doar stii!Parul asta are milioane de fane.Cum ar parea sa am un nou look ras la 0?La tine mai merge..eu te iubesc si fara par,dinti,ficat,vene sau orice altceva.

Eu:Aw,,ce dragut.Era momentul si pac!Trag repede creatura micuta si draguta si o arunc pe podea.

H:AWW,LA NAIBA!

Eu:Harry,Harry!Repede sub patura.Amandoi am plonjat pe covorasul alb si pufos de langa canapea,am tras patura ce era pe o parte a ei si ne-am adapostit jos cu patura peste cap.Amandoi rasuflat greu,adrenalina pulsa in venelenoastre cum o facea si frica pentru frizurile noastre.

H:Cat timp o sa stam aici?

Eu:Pana cand vin ai nostrii?

H:Bun!Cam 5 ore?! Spune deja precipitat si zau ca mai avea putin si ii sareau ochii ca niste gume de la creion.

Eu:Shht,uite...ai aici ceva..uite..

H:Ce?ce?ce?ce?Era asa disperat.aahah.ma abtineam cu greu sa nu zambesc.Ma uitam concentrata la buzele lui carnoase,iami si nu voiam sa bufnesc in ras.Ma apropii usor,usor si il sarut.

Eu:Aveai putina dragoste pe buze si ziceam sa o fur eu.Nu termin repede de spus fraza ca el sa saruta iar.

Eu:Ce faci?Spun amuzata din ce in ce mai rau.

H:Imi luam dragostea inapoi,Love.

Eu:Nu este corect!O vreau inapoi.Spun facand un botisor de catel plouat.Ma trage de mana si ma pune peste el.Hm,pozitia incepea sa imi placa din ce in ce mai mult.Din cauza ca patura era destul de mica pentru amandoi,eram foarte apropiati.Prea apropiati cat sa ii simt parfumul respiratiei pe buzele mele.

H:Atunci,hai sa o iei,Gabriela!Sarutul sau a devenit de prima data cand ne-am atins carnea buzelor,atat de pasional,ucigator ca as fi putut sa mor daca ne opream.Limba lui calda,rosiatica ca focul din inimile noastre imi patrunsese lent,delicat in gura si acum furtunos imilua la puricat fiecare parte din gura mea.Ce era el,pompier sa caute focul si sa il stinga?Ma descurcam si eu binisor,asa ca am luat controlul iar limba mea o da la o parte pe a lui.Pai ce facem aici,ne jucam murdar sau nu?Mana lui era pe fundul meu acoperit doar de un petic al boxerilor mei.cu degetul se joaca cu dantela,ma necajeste,ma prosteste,idiotul!Concentrare,concentrare,la limba!Ah,nu!Imi introdusese degetul adanc in mine,puternic si vulgar.

Eu:Harry!

H:Da,iubire!

Eu:Liliacul!

H:Ce este cu el?

Eu:Este aici?degetul lui intra si mai adanc fiind urmat de un altul.

H:Si ce?Invata cum se reproduc oamenii.

Eu:Dar noi nu ne reproducem.

H:Asa este!Noi ne futem,iubire!

Sex with my brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum