M-am trantit in patul meu,din camera mea,din noua mea casa in care nu se afla vreun baiat.Totusi mi se parea cunoscut cretul ala...Gropitele acelea...neah,nu are de unde.iach am vazut primul baiat dezbracat in fata mea si eh care ma gandeam ca o sa fie iubitul meu.Totusi nu arata rau.*o palma*"este fratele tau fraierica."asa si?nu e ca si cum am avea acelas sange,nu?oh...termina,chiar nu trebuie sa gandesc asa.Camera mea era mare asa cum ma adteptasem.Mai tot spatiul fiind ocupat de patul situat in mijlocul camerei langa fereastra acoperita de o draperir albastra,un birou micut care cred era mai degraba pe gustul lui Richard decat al meu si o masuta pe care era pus o plasma...era ditamai televizorul.Ah,iar dulapul langa el.Era cam gol si nu iki placea dar nu faceam eu mofturi asa.BIne,fac dar momentan tac sa nu se sperie ceilalti.Ce este bine ca am propria baie si tot vorbind de baie ma indrept acum acolo sa-mi fac un dus.
Iubesc sa fac dus si sa simt picaturile calde ce parca imi saruta corpul.Acolo puteam sa ma ganedesc la orice,sa rezol probleme...Dupa cel mai minunat dus posibil am iesit in camera mea nu inainte sa ma infasor intr-un prosop.bine,atat corpul cat si parul.
Eu;Ce dracu cauti tu aici?am scancit cand l-am vazut pe tipul de mai devreme in fata mea.acum zambea fiind invers rolurile.
El;mai,mai pentru o micuta arati destul de bibe*si imi face jucaus cu ochiul*
Eu;da,stiam si eu asta...Ce vrei acum?nu ai auzit de batut la usa?
El;ba da si chiar am facut asta dar nu mi-a raspuns nimeni asa ca am intrat.*zambeste ib timp ce isi sa de pe fata cateva bucle maronii*.
Eu;nu ti-ai dat seama ca daca nu am raspuns aveam treaba?*spun eu suparata si gata sa-i sar la cat*.
El;si daca cazusei pe jos,te lovisei,erai inconstienta iar eu plecam?cine te mai salva?*eram uimita acum.asta indruga numai verzi si uscate*
Eu;dupa cum bine vezi sunt tare bine,multumesc.altceva superman?
El;sa stii ca-mi place cum imi spui.*mustaceste victorios*
Eu;raspunzi si ma lasi sa ma dau cu crema?
El;pot sa te ajut daca vrei.*de fapt nu era chiar o idee rea.oricum pe spate nu pot sa ma da singura.
Eu;cauta in valuza mica o crema roz,te rog.
El;aha.se ducd lenes pana la valiza apoi incepe sa arubce toate lucrurile pe jos.
Eu:stai mai onule,nu trebuie sa scoti totul de acolo.
El;eg,oricum trebuie sa despachetezi,nu?iar are dreptate.ma enerveqza cand o face.m-am incruntat cand am vazut ca a gasit cu usuri ta crema.ce era el,nostradamus de le face pe toate?
El;tada!acum dezbracare*si un zambet malefic ii apare pe fata.*
Eu;nu prea cred.m-am dus si dwme data asta am luat singura perechea de chiloti si pantaloni scurti de pe bagajul mare si tinand cu gura de prosop m-am imbracat,apoi rineam numai prosopul ca sa-mi acopere sanii.tu ma dai pe spate.
El;ab,pierdem toata distractia fato.
Eu;suntem frati,imbecilule.
El; da,asa e...am uitat,de ce sa-i faci...cand mainile lui mi-a atins spatele am tresarit incet.mainile ii erau reci iar fiori mi-au strabatut tot corpul.Ma masa incet pe coloana,musci apoi mi-a dat parul pe i parte sa-mi maseze gatul.Am scancit imediat iar el a chicotit.niciun baiat nu ma mai atinsese asa pana acum.A ras de mine iar eu atunci m-am acoperit si nervoasa m-am dus sa imi iau un tricou pe mine.
Eu;pleaca.acum.
El;serios...nu e problema.am efectul asta asupra fetelor.
Eu;pleaca.
El;nu*of tare ma enerva cretul asta.ce vrea?*
Eu;de ce nu?spun pe un ton plangacios..
El; pentru ca vreau sa ne cunoastem daca o sa fiu fratele tau..nu crezi ca e normal?
Eu;uhm,ba da...
El;deci,ma cheama Harry,Harry Styles.
Ohhh nu,nu imi spune ca el era cel din One Direction!!!!am zis ca mi se parea cunoscut.Fi-r-a-r sa fie!!!
CITEȘTI
Sex with my brother
FanfictionNiciodata sa nu te astepti ca ziua de maine sa fie asa cum ai planificat.nu negocia viitorul si nu il strica cu planurile tale,nesiguranta sau presupunerile pe care le ai.asteapta si o sa primesti ce meriti sa ai in viata ta.Daca asta o sa fie bine...