Capitol 8 They Don't Know About Us

5.9K 177 22
                                    

Ma simtisem atat de bine cand ma sarutase,atat de bine sa ii simt parfumul atat de aproape de pielea mea,sa ii simt gustul.Ma trezesc la realitate si ma ingrozesc cand ma gandesc ca mama sau tatal lui ne poate gasi asa.Se simtea atat de bine,dar atat de interzis.Simtisem o atractie pentru el inca de la inceput,inca de cand le ascultasem melodiile,inca de cand se intamplase totul...Nu puteam sa facem asta.Era fratele meu!
Ma indepartez la el si imi pun mainile peste fata.

eu:Nu,nu,nu!Nu este corect.

H:ce nu este corect?!Ca ne iubim?Se uita la mine cu ochii lui exagerat de blanzi si frumosi.Oh,la naiba!

Eu:suntem frati..Ai nostri or sa se casatoreasca..Nu putem...Plus ca nu este iubire.Este doar o atractie..O sa treaca.

H:Putin imi pasa,intelegi?Eu te vreau pe tine.Este o atractie,dar este si ceva mai mult...De cand ai intrat peste mine in camera,de cand te-am luat in brate,de cand te-am vazut razand,plangand,de cand am crezut ca o sa ma urasti,de atunci simt ca vreau sa te sarut,sa te tin in brate..eh,si altele dar asta nu conteaza. Se inroseste iar eu incep sa rad.Ah,baiatul meu pervers.

Eu:Dar...

H:Niciun dar...tie ti-a placut? Ingrozita,rusinata dau din cap aprobator.Se uita la mine cu dragoste iar cu buricele degetelor ma mangaie pe fata.

H:Fata draga,esti a mea.Nu conteaza ce zic ceilalti,esti a mea.Daca o sa se dovedeasca ca nu este dragoste,o sa ne oprim,daca nu,continuam.Este un alt pact,da?

Eu:da...cam multe pacte pentru cateva zile.Oh,nu am mai simtit asta cu nimeni,Harry.Imi e atat de frica de tine,dar te vreau atat de mult.

Harry mustaceste incercand sa nu zambeasca.Se apropie din ce in ce mai mult de mine lasand doar cativa centimentri sa ne desparta,putand sa ii simt respiratia calda peste buzele mele,sa ma las intimidata de ochii lui ce ma fixau cu atentie.

H: O sa te fac sa simti lucruri pe care nu le-ai mai simtit si o sa imi ceri sa la simti din nou.Stii,nu se zice degeaba ca sunt cel mai pervers din trupa...Gabriela,chiar sunt..Nu voiam sa ma gandesc la tine in felul ala,sa am imaginile alea in cap,dar jur,jur,ca am suferit..M-am tot gandit si gandit la tine..Aah,nu pot sa fac sa termine...Imi cer scuze...

Eu:O sa te vreau,cu totul...Dar,imi e frica..Nu am mai fost atinsa asa cum o faci tu...Imi e frica..Rusine..Eu nu stiu ce sa fac..

H:Nu trebuie.Eu sunt aici sa te ajut,babe.

Eu:Bun,vreau sa imi arati.Ceva,orice.Sa vad cum este.Sa...simt fluturasi in stomac.

Harry incepe sa rada concentrandu-se pe reactiile mele.Ma crispez usor crezand ca am zis vreo prostie.

H:Oh,sweety,nu o sa simti doar acolo fluturasi,promit!Esti sigura?

Dau afirmativ din cap,crezand ca o sa vomit imediat daca ma gandesc la ce o sa se intample..La naiba,o sa fac sex cu fratele meu?

Ma inhata in  bratele lui puternice,se ridica in picioare,pornind spre casa.Unde erau parintii nostri,daca ne vedeau,daca aflau?Aveam sa dau de belele,aveam sa fiu trimisa in Africa,aveam sa mananc paine cu apa..Bine,asta poate era bine...Mai slabeam..Nu o sa il mai vad pe Harry,o sa fiu singura,nebuna..

H:ce ai?

Eu:Nimic,dar,unde sunt ai nostrii?

H:Bunica l-a sunat pe tata sa ii zica ca ar fi frumos sa o cunoasc pe mama ta si pe tine,dar am zis ca acest gratar este mai important decat sa o cunosti pe bunica,deocamanda.Nu ca nu o iubesc sau ceva,dar ma bucur in momentul asta ca nu am mers.Zambeste pervers iar eu imi ascund fata rosie in tricoul lui.

Eu:Harry,imi e frica..Nu stiu..

H:Shht...trebuie sa iti lasi corpul sa fie condus de al meu...

ok.Puteam sa fac asta.Puteam,nu?Cand Harry a intrat in camera lui,inima a inceput sa imi bata nebuneste,corpul imi tremura in bratele lui.M-a pus pe pat,zambind incurajator.A pornit repede pe laptop o melodie,eu in timpul asta incercand sa ma calmez,sa respir regulat,sa incerc sa controlez.Era melodia they don't know about us...Ah,ce imi placea.Harry s-a pus in pat langa mine si inainte sa ii zic ca nu mai vreau,buzele sale m-au facut sa tac iar.Ah,se simteau asa bine buzele mele lipite de ale lui.Limba lui a cerut permisiunea sa intre in gura mea,lasand mai apoi ca limbile noastre sa se cunoasca,sa exploreze,sa danseze.Mainile lui ce erau de o parte si de alta parte a fetei mele au coborat spre sanii mei.M-am cripstat putin.Harry a continuat,sa ii maseze incet,sa ii ii strang cu putere,apoi sa ii stranga si sa le dea drumul.Ah,simteam furnicaturi in tot corpul,simtea durere,placere.O mana s-a strecurat pe sub tricoul meu,dand apoi cu un deget sutienul ca sanul sa imi poata iesii din sutien.Mi-a dat tricoul de pe cap ca sa poata sa admire privelistea creata de el.A zambit:

H:La naiba,arati asa de bine!Babe,vreau sa te vad...intreaga..goala..ma lasi?

Fiind fara cuvinte am dat incet din cap.Am ramas fara tricou,sutien,pantaloni...si chiloteii mei din dantela.Ma simteam asa expusa,imi era atat de rusine.Mi-am pus mainile la ochii.

H:Iubire,nu ai de ce sa te rusinezi.Oh,Doamne,esti minunata.M-a intins pe pat:

H:Shht,stai asa.O sa fac eu totul.O sa vezi,o sa fie bine....

Am simtit cum..

Sex with my brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum