Suntem simpli oameni cu vise.Incercam sa zburam prea sus ca sa ajungem la ele si precum Icar ne aventuram in locuri interzise noua spre persoane,lucruri,evenimente ce ne aduc moartea.Fie o moarte spirituala,fie o moarte fizica,este tot un sfarsit.
Dimineata tarzie incepuse cu urme de usturime.Am icnit cand am incercat sa ma ridic din pat,voind sa vad unde este Harry si ce face.Fundul inca ma durea in ciudat faptului ca Harry imi aplicase o crema,ma sarutase toata seara si ma tinuse in brate.Am dormit numai pe burta fiind constienta ca este o moarte sigura daca o sa ma pun sa dorm normal.Am rasuflat incet sperand ca o sa pot sa ma controlez si sa par normala in fata lui.Mi-am agatat degetele prin firele de par ce imi erau lipide de fata,pornind cu un pas lent spre sufragerie.Fiecare miscare imi provoca o durere si mai mare.Nu mancasem prea bine in ultimul timp nu ca as vrea sa ma plang sau ceva,dar se simtea.Eram obosita.Am strans din dinti mergand mai departe."Esti bine,Gabriela!Esti bine!". Chiar eram?Nu era nimeni acasa.Sau cel putin asa credeam pana m-am dus in bucatarie pentru un pahar cu apa.Am inghetat cand l-am fixat cu privirea pe Louis.Statea cu un aer degajat si manca cereale dintr-un bol alb.M-am crispat imediat incercand sa fug de acolo fara sa isi dea seama ca imi facusem apariatia,plus ca acea camasa si boxerii nu erau tocmai o vestimentatie perfecta pentru a intalni un tip ce te uraste.
L:Buna dimineata,Gabriela.Am tresarit cand i-am auzit vocea grava si rece.Am ramas inghetata in pragul usii nestiind ce sa fac.Sa plec,sa nu plec,sa plec...La naiba,Gabriela.Trebuie sa vorbesti cu el...Cel putin...o faci fara sa fie Harry.
Eu:Buna dimineata,Louis.Ce vant te aduce in umila noastra casa?Modul:bitch,activat.
L:Baietii au insistat ca trebuie sa vorbesc cu tine.Bine,nu stiu ce ar trebui sa vorbesc cu o mucoasa ca tine,dar mna..Nu vreau sa ii supar pe ei..Pun pariu ca nici tu.Deja eram nervoasa de complimentul pe care il aruncase in fata mea ca un trofeu.Cine naiba se credea?
Eu:Sigur,Louis.Nici eu nu cred ca am ce discuta cu un tip ce are creierul cat o nuca.Ma intorsesem la el cu o privire dispretuitoare.Am rasuflat agitata cand am vazut ca lasa lingura pe masa si se indreapta spre mine.Bun,o facusem de oaie,nu?Trebuia sa tac..Stiam eu ca trebuia sa tac..Stai putin,el a inceput.La naiba,nu trebuia sa tac.
L:Uite,pustoaico,o sa iti zic asta o singura data.Nu am nimic cu tine in mod special,insa Harry este al meu,da?El este fratele meu,prietenul meu,colegul meu,familia mea.Nu o sa las o mucoasa care abia stie cat fac 2x2 sa il fure.Intelegi?
Eu:Fac 4,Louis.Exact cati neuroni ai tu.Am chitait cand a lovit peretele din spatele meu.Ma incoltise,idiotul.Eram cu spatele la perete si fata la el,iar mana lui trecea fix pe langa urechia mea.
L:Te avertizez.O singura data!Nu am chef de remarcile tale de gradinita.Nu am chef sa avem grija de tine in turneu,sa vina Harry sa te salveze din prostiile tale de drame adolescentine si asa mai departe.
Eu:La naiba,dar nu o sa am drame....Sau nu ca o sa vreau eu.Harry este fratele meu,fie ca accepti sau nu!
L:Of,of,of.Nu intelegi,nu?Eu nu te intreb sau iti cer opinia in discutia asta.Eu iti impun,ai inteles?Ochii sai erau atintiti spre mine provocandu-mi un tremur in tot corpul.Buzele sale erau putin tuguiate tradand cat de nervos era.
Eu:Scuze,dar eu nu ascult de fraieri.
L:Ajunge!Am spus ajunge!
Eu:Sau altfel ce o sa faci,Louis?Ce?!Am tipat cat m-au tinut plamanii.Eram nervoasa,atat de nervoasa incat nu mai puteam sa ma controlez.Prima data a parut ca este socat de reactia mea,insa la scurt timp am vazut cum palma lui pur si simplu a facut contact brutal cu fata mea.Am traversat spatiul gol dintre noi si masa din bucatarie pana cand am ajuns cu abdomenul in coltul mesei si am cazut jos.Mama ma-sii de treaba.Si mai multa durere.
L:M-am saturat de prostiile tale,idioato!Taci din gura si asculta atent!A venit langa mine si m-a adunat de pe podea cu mana lui care era inclestata in jurul parului mei.
eu:Louis,sa imi dai drumul!!Am tipat ceva mai taare decat ar fi trebuit in situatia de fata.
L:Ca altfel ce?Am simtit cum am fost aruncata iar in parete.Am chitait la durerea intensa ce mi-a cutremurat intreg corpul.Respiram sacadat,terifiata de ceea ce se putea intampla.La naiba,unde este Harry?!Imi era frica,imi era frica,imi era frica....
Am primit un picior in abdomen si am fost tarata pe podea spre iesirea din bucatarie.Ma tineam cu mainile incat sa pot sa ma apar,dar inevitabil.Stiam ca nu o pot face..Am inchis ochii asteptand sa imi ofere o a doua lovitura,cand...
L:Ce prost sunt,ce prost sunt,ce prost sunt!!!Gabriela!!!Esti bine?Am deschis ochii fiind surprinsa.Isi batea joc de mine?!Ma bate apoi ma intreaba ce este cu mine?
Eu:Din cate observi am niste durere..Nu mare lucru,poti sa continui sa lovesti..Mai nou sunt sac de box.La naiba,nu puteam sa tac si eu din gura?!Macar acum...A plonjat,efectiv pe podea langa mine si m-a ridicat in genunchi.
L:Jur,jur,jur,nu am vrut...Nu am vrut sa se intample nimic din toate astea...Numai...Numaiii...ca...
Lacrimile incepusera sa ii cada din ochii lui blanzi..Ce dracu' se intampla?!Tremura tot.Era agitat si isi musca buza de jos.M-a strans intr-o imbratisare care ma facea sa mor de durere,insa imi era prea frica sa comentez..Eu si gura mea mare..
L:nuuu..pottt..sa...ma controlez,Gabriela!Jur ca nu pot...Nu pot...Asa mi-a venit..Am fost asa nervo.SS...aM CREZut ca..o sa il pierd pe Harry si el...e..ll e al meu,intelegi?
Nu ca as fi eu un psiholog sau ceva,insa stiam ca avea probleme...Ca probabil Harry era prea important pentru el incat sa il piarda...Iar eu..Stateam intre ei..Chiar daca nu facusem nimic..Ah,de ce trebuia sa fiu eu Maica Tereza?
Eu:Shht,Louis,Shht!Inteleg...L-am strans in brate cat imi permiteau puterile ce imi mai ramasesera.M-am departat din imbratisare si cu degetele care inca imi tremurau i-am sters lacrimile ce erau siroaie pe obraz.
L:tE rog,te rog..sa ma ierti,Gabriela..Te rog..
Eu:Te iert,Louis,Te iert..Acum shht. Se comporta ca un copil.Incepuse sa planga din ce in ce mai tare,nu mai putea sa respire,incerca sa isi ceara scuze si totusi era atat de nelinistit...In ce dracu' ma bagasem?!Nu puteam si eu sa am o dimineata normala?!
CITEȘTI
Sex with my brother
FanficNiciodata sa nu te astepti ca ziua de maine sa fie asa cum ai planificat.nu negocia viitorul si nu il strica cu planurile tale,nesiguranta sau presupunerile pe care le ai.asteapta si o sa primesti ce meriti sa ai in viata ta.Daca asta o sa fie bine...