***Amintiri din viitor

5.1K 135 6
                                    

H:Gabriela,te rog,te rog,te rog!Nu face asta.Eu te iubesc atat de mult si mereu o sa te iubesc.Esti cea mai importanta persoana din viata mea si nu stiu ce o sa ma fac fara tine..De ce,de ce,ma lasi singur?Ai jurat ca nu o sa ma lasi singur,ca o sa ma iubesti mereu...Sunt un idiot,psihopat,ciudat,nesimtit....dar sentimentele mele pentru tine sunt atat de pure...atat de...reale...Pe mine ma iubesti si nu o zic doar pentru ca sunt gelos...o zic pentru ca stiu asta...*Lacrimile din ochii lui le faceau pe ale mele sa cada cu o mai mare repeziciune si sa vina unele dupa altele.Vocea ii tremura si ii era sparta,suferinta ii crestase cale spre inima...Acum putea sa imi zica adevarul?!Acum?!*Ai uitat toate lucrurile pe care le-ai facut cu mine?Fiecare sentiment pe care ai putut sa il cuprinzi cu fiinta ta cant timp ai fost cu mine?Ai uitat ca noi suntem noi si ca suntem meniti sa ne iubim?La dracu' suna ca in povestile alea de 2 bani dar nu imi pasa...Daca tu esti fericirea mea nu iti dau drumul...Nu poti sa uiti serile petrecute impreuna,soptitul la ureche,fiecare lucru prostesc si marunt,fiecare dimineata in care ne trezeam unul langa altul,fiecare seara in care am privit cerul,fiecare lacrima varsata impreuna,fiecare dorinta cladita pe promisiuni?Cum sa uiti cat de mult ne-am iubit?! Te iubesc pentru ca esti fraiera si plangi cand iti este frica,pentru ca ma musti de ureche cand esti plictisita,pentru rasul tau de soricel,pentru sclipirea din ochii tai cand imi citesti un nou capitol din cartea ta,pentru parfumul pe care il ai dimineata,pentru parul tau de dupa sex,pentru gemetele tale,pentru felul in care mainile noastre se potrivesc atat de bine,pentru glumele tale proaste,pentru vocea tremurata cand esti nesigura,pentru ironiile tale,pentru ca ma trimiti sa ii iau lui Guss mancare,pentru ca ma saruti cand nu ma astept si imi dai putere,pentru ca tu ai fost mereu pentru mine aici si dintre toti oamenii astia,dintre toti,tu ma cunosti fara perdele,fara prefacatorii,fara masti...Tu ai putut sa ma cunosti inca de la inceput asa cum sunt si nu te-ai speriat...ai luptat pentru mine...Ti-am zdrobit inima si te-ai incapatanat singura sa o lipesti si sa continui sa ma iubesti..La naiba,si acum stiu ca ma iubesti!!!Poti sa te futi cu el,sa te pupi cu el si poti sa te casatoresti in seara asta cu el insa mereu o sa stii ca pe mine ma iubesti.Ashton nu e pentru tine,niciodata nu o sa fie al tau..Eu sunt al tau si tu esti a mea!Nu poti sa scapi de dragostea asta,Gabriela!Pur si simplu nu poti.Nu ma intereseaza ca esti sora mea,ca esti mai mica,ca am fost despartiti atata timp...Sentimentele mele pentru tine cresc din ce in ce mai mult...

M-am intors pe calcaiie,apoi am fugit cat de mult au putut sa ma tina picioarele..Am mai intors capul doar atunci cand l-am auzit strigand un nume fantomatic printre suspinele si regretele lui.Cazuse in genunchi si dadea cu pumnii in podea....Eram pentru a nu stiu cata oara cu inima franta...

Sex with my brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum