Capitol fără titlu 19

4.7K 130 11
                                    

Fiecare cuvant spus are lipici pe o inima ce nu trebuia sa fie acoperita. Sentimentele ne sunt atarnate de suflet si formeaza o sfora de care ori poti sa te agati si sa te tarasti spre realitate,ori o sfoara pe care sa o innozi in jurul gatului si sa te duca in prapastia visului.

Amintirea ca as fi putut sa fac acel lucru de care imi era atat de frica ma ingrozea chiar si acum. De ce? Pentru ca noi,fiintele umane, suntem atat de fragile incat ne este si frica sa o spunem cu voce tare. Stateam pe marginea drumului asteptand ca timpul sa se inconjuare in jurul pantofului meu murdar si plin de noroi. Nu ma asteptam sa se intample asta, zau ca nu,dar nici nu ma asteptam ca viata mea sa fie si mai monotana decat fusese. Ah,ar trebui sa ma concentrez sa imi aduc aminte ce se intamplase in ultimele cateva ore si sa vad cum pot sa scap din mizeria asta,nu?

H: ok,mama o sa vina in 10 minute dupa noi. Inca mai avem mult timp de practicat chestii prin noroi,ce zici?Spranceana lui ridicata imi indica ca nu glumeste. Cum putea sa fie murdar din cap pana la picioare plin de noroi,cu parul carliontat imbibat in mirosul asta de tara,fata mai batrana ca a parintilor nostrii(de stres probabil), si totusi sa vrea sex aici si acum?

Eu:Serios? Vrei asta,acum?

H: Serios..Mereu mi-am dorit sex intr-o ferma de vaci.

Eu:La naiba,Harry! Trebuie sa ne grabim... Nu a durat mult sa tip acele cuvinte ca tipul m-a luat pe sus,pus peste un gard care ar fi trebuit sa fie tarcul si mi-a poruncit sa-mi dau chilotii jos. M-am grabit repede(daca se poate spun asa.eu am doua viteze;sa ma grabesc incet si a doua sa ma grabesc si mai incet. Dar cand e vorba de sex si mai alea cu Harry,trebuie sa ma grabesc repede)sa-mi dau pe sub fusta acei chilotei care stateau in noroi apoi,asteptand ca si el sa se dezbrace.Mi-am muscat limba atunci cand am auzit sunetul de la foita de la prezervativ cum se rupea. La naiba,chiar aveam sa facem sex intr-o ferma de vaci,fara vaci pentru ca le dadusem eu drumul ca imi era mila de ele,dupa ce toata ziua ne alergase acea batranica, cazusem prin noroi si cazusem si in altceva ce nu mirosea numai a noroi..

H: Stiu ca imi place sa te aud cum tipi,dar, Gabriela! Aici nu vreau sa tipi. Vreau sa taci,sa ma musti sau sa iti bagi unghiile in umarul meu,dar nu sa tipi. Clar? Am aprobat incetisor din cap,stiind ca asta insemna ca nu o sa fie sex dur si asa provocator cum ma asteptam.

H: Love,nu lasa botul! O sa fie sex salbatic ca in vestul salbatic! Am bulbucat ochii cand am auzit,incercat sa iau o gura mare de aer pana sa incepem.

Penisul sau intarit intra incet in mine,se lasa in voia mea,ma cauta,imi cauta punctul sensibil,isi face prezenta simtita.Tremur putin la acel fior ce imi inunda corpul. Ma prinde de par si imi da capul pe spate, imi suge buza de jos cu patos,cu furie,in timp ce penisul sau se impinge si mai inauntrul meu,mult mai puternic, mai dureros. Uitasem de ce promisesem, iar un tipat din interiorul meu iese la iveala. Primesc o palma peste fata cat sa ma pot intoarce cu privirea in alta parte. La naiba, mi se parea atat de incitant.

H: Nt,Nt! Am zis sa taci,Gabriela!

Eu:Dar vreau sa tip.

H: Daca tipi,te pedepsesc!

Asa vrei sa joci?Bun! Mi-a imprimat degetele pe soldurile mele in timp ce miscarile lui se intensificau,in timp ce buzele lui incercau sa ma tina ocupata. L-am muscat de limba,o injuratura incepand sa ii scape incet,dar nu se lasa. Il apuc de par,iar cu soldurile ma imping tot mai adanc in madularul sau,sanii mi se aplatizau de tricoul sau murdar.

H: GABRIELA!INCETEAZA!

Strigatul sau sacadat,plin de repros cat si de amuzament ma facea sa continui oricat de mult ar fi insemnat sa ma pedepseasca.Am inceput sa-i sug o particica din gat,sa o musc si sa ii las acele semne de un violet bolnavicios.

H:Asa vrei?Se desprinde din mine,ma ridica si ma pune cu fundul in sus pe acel gard. Imi introduce 2 degete,incepand sa forteze cu inca unu,inca unu,ajungand la 4. Oh,ce mama ma-sii.

H:1,2,3 palme.Degetele se miscau si mai rapid. 4,5,6 palme,degetele si mai rapid. 7.8.9 si mai rapid.

Eu:Ce bine ca asa mai inveti si tu sa numeri! Am inceput sa rad eu cu lacrimi in coltul ochiilor.Durea atat de rau,dar nici ca as fi putut sa-i spun.

H:Mai si faci pe desteapta?! Si-a scos degetele,inlocuindu-le cu limba sa. Ah,Doamne!Cat de minunat se simtea,sau mai bine zis era... Pana cand,am simtit o muscatura pe fund,

Eu:Esti idiot?! Imi lasi semne pe fund?!

.....; Harry,Gabriela!!! Unde sunteti?! ?!

H:Repede,trage rochia!

Eu:Repede,trage pantalonii!

H: Nu,serios! As fi mers cu ei in vine,cu penisul la inaintare,ah?

Eu:Taci si fa asa cum am zis!

H:parca eu dadeam ordine!

Eu: nu tot timpul,Styles.Aici,mama!!! Am strigat eu dupa ce am auzit fermoarul lui Harry ca se inchisese.O vad pe mama cum da cu putere usa hambarului la perete si se uita prin jur alarmata.

Mama:Oh,Doamne!! Bine ca sunteti ok.Ce aveti de sunteti rosii la fata si gafaiti? ce s-a intamplat? Vocea mamei incepea sa prinda cate o nota din ce in ce mai ridicata.

Eu:Nimic mami,a fost un soarece si ne-a fost frica..Am fugit.

H:Nu era un soarece oarecare,era un monstru!! Mai mare decat este si Gus.

Eu:Da chiar,hai acasa!Vreau la Gus.

Sex with my brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum