Eu;tu esti ala din trupa aia?
El;harry din 1D.chiar ma gandeam cum nu ai sarit pe mine pana acum.nu stiai,nu?
Eu;nu...si apropo imi place Louis.Tu imi esti antipatic.Si afemeiat.
El;heii!1nu sunt!!Bine,poate putin afemeiat dar antipatic nu.2.iti place Louise si de mine nu?increedibil.accentund ultima parte si incheind prin a face bot.m-am asezat langa el pe pat si i-am dat un pupic pe obraz.
Eu;scuze,nu te stiam...nu trebuia sa te judec.stiu cum e.apropos eu sunt Gabriela.zambea ca un tampit inca de cand l-am pupat iar acum vad ca POC sare si ma ia in brate.ok?!
H;chiar intotdeauna mi-am dorit o sora.si eu la randul meu l-am imbratisat.."si eu imi doream un frate dar nu as fi vrut sa-i spun lui asta".
Eu;eh,se pare ca acum te-ai ales cu una.
H;da si inca cu una draguta.si apoi ne-am desprins din imbratisare.am rosit cand am auzit complimentul.si el era dragut si ma asteptam sa fie genul fitos si neserios.mama si Richard au intrat in camera.
R:deci,ati facut cunostinta?
H;tata cred ca ai uitat sa mentionezi ca Elena are o fata.
Eu;si tu mama ca Richard are un fiu.
"Ups" a fost tot ce au spus amandoi si au iesit din camera razand.
H;mda...ce parinti mai avem si noi.
Eu;ehh,cam asa.
H;si cati ani ai?
Eu;16.tu?
H;20.cam micuta si m-a ciufulit.
Eu:pun pariu ca gandesc mai matur decat tine.*scot limba*.
H;cum sa nu,puticaniiieeee!si incepe sa ma gadile..
Eu;harry,nuuuuy! Te rog!!!
*dupa 5 minute de gadilat intens.
H;si ce zici ca vrei sa facem?
Eu;nu stiu...
H;hai sa-ti arat fanii mei.
Eu;ok.sunt tare draguti.
H;da,stiu.sunt minunati*zambeste*
Am inceput sa ne uitam la mesaje de la fani si incercam sa le raspundem.insa,a urmat o pagina de hateri.erau mesaje idioate in care il jigneau pe Harry,il injurau si judecau.vedeam ca incearca sa fie tare dar pur si sinplu a izbucnit in plans si chiar nu ma asteptam.
Eu;harry!l-am strans in brate si el si-a pus capul pe umarul meu.
H;da,dar nu inteleg de ce ma urasc...chiar doare..
Eu;sunt fraieri.se iau de cei care sunt mai sus ca ei,de cei nobili si puri.Nu te supara..stiu cum e?
H;adica?acum nu mai plangea si isi stergea ochii.
Eu;acasa,nu aveam prieteni..
H;de ce?esti draguta.
Eu;pentru ca am fost grasa,sunt pitica si nu frecventam barurile plus ca nici nu aveam bani...si nici nu voiam sa ma fur cu cei mai misto tipi sa fiu populara..ma jigneau..
H;nu o sa mai fie asa.jur ca o sa te protejez,surioara!am simtit cum lacrimile si-au facut aparitia iar Harry m-a imbratisat.era asa dragalas omul asta.
Eu;promit sa fiu aici pentru tibe sa te ajut sa le tii piept haterilor,fratioare.
H;stiu.asta trebuie termibat cu un pact.se ridica rapid de pe pat si fuge afara din camera.stai,ce?a zis pact?nici timp nu am avut sa gandesc ca el a venit victorios cu o lama in mana.
H;da mana.
Eu;ce,esti nebun?
H;ho ma fata draga ca nu iti tai venele.
Eu;dar tot o sa doara.
H;e pentru noi..sa fim frati si de sange.
Eu;oh,bine.si i-am dat mana.
H:asa!*m-a taiat iar eu m-am plans putin dar a taiat repede si am simtit doar o intepatura.un firicel de sange s-a ivit.si-a luat si el mana apoi imediat a aparut alt firicel de sange.*eu,Harold Eduard Styles promit sa-ti fiu un frate bun,sa te protejez si sa ajung sa te iubesc.acum se uita la mine ca un catelus ce era entuziasmat ca a primit un os.am rasuflat zgomotos.
Eu;eu,Gabriela Maria promit sa fiu langa tine mereu,sa te sustin si sa te iubesc ca pe un frate!atunci Harry ne-a pus mainile cu taieturi una peste alta iar sangele nostru s-a amestecat.
CITEȘTI
Sex with my brother
FanficNiciodata sa nu te astepti ca ziua de maine sa fie asa cum ai planificat.nu negocia viitorul si nu il strica cu planurile tale,nesiguranta sau presupunerile pe care le ai.asteapta si o sa primesti ce meriti sa ai in viata ta.Daca asta o sa fie bine...