Acum ceva timp la scoala am primit un text argumentativ despre diferenta dintre bucurie si fericire.Prima data mi s-a parut prostesc pentru ca eu in momentul acela stiam ca sunt doua cuvinte ce aveau acelas inteles.Am scris asta in lucrare si am afirmat cu tarie ca nu exista vreo diferenta.Profesoara noastra a zambit cand a vazut ca majoritatea raspunsurilor erau asemanatoare cu al meu.Ne-a spus zambind tot atat de minunat:"Bucuria este trecatoare,dragilor!Vine pentru a ne aduce tarie sa trecem peste momentele monotone,obisnuite si triste din vietile noastre.Asa cum vine si pleaca.Rapid.Dureaza putin.Fericirea vine usor,se instaleaza si nu mai pleaca.Nu conteaza daca o sa uiti ca exista acolo,daca o sa te doara sufletul,daca o sa mai plang.O sa se aprinda mereu si o sa te faca fericit.Bucuria vine de la lucurile marunte,persoanele nu foarte importante.Fericirea vine de la oamenii pe care ii iubiti si pentru asta ea ramane mai mult timp.
Am inteles ca fericirea mea se instalase si incepea sa imi arate cu tarie ca exista.Nu am putut sa sper ca totul sa fie atat de bine.M-am trezit simtind mirosul de cafea ce imi inunda narile.
H:Neata,babe! Imi spune el zambind.Se pune in pat langa mine punand incet langa noi tava cu mancare,cafea si suc de portocale.S-a apropiat de mine si m-a sarutat duios simtind gustul cafelei pe buzele lui carnoase.Ah,cat de bine se simtea gustul lui dimineata.
Eu:Neata.Spun pe o voce somnoroasa cand ma departez din sarut.Zambesc vazand cat de frumos era aproape adormit,zambaret si fericit.Era unul dintre cei mai frumosi oameni pe care ii vazusem vreodata.In adancul inimii aveam o fericire ce imi izvora si pe care nu o puteam controla.Mi-am inclestat mainile dupa gatul lui si l-am luat in brate.
H:oho,cineva s-a trezit bine dispus.
Eu:da!Eu!! rosind imediat stiind ca ma comport ca un copil.
H:Imi placi si mai mult cand faci asta.
Eu:Ce?Cand fac ce?
H:Cand te comporti copilareste.Imi indeparteaza o suvita de par de pe fata apoi se apropie si ma saruta iar.Imi musca buza de jos si o suge incet.Ah,scot un mic geamat.
Eu:Mie imi place cand te comporti asa.
H:Asa cum?Spune Harry cu o spranceana ridicata.
Eu:Bad. Spun cu un zambet pana la urechi.Harry incepe sa rada cu zgomot reusind sa se abtina cand m-a vazut ca am fost ademenita de o capsuna si incepusem sa rontai la ea.
H:O sa vezi cat de rau sunt,babe.Mai mult decat crezi tu.Ai citit vreodata 50 shades of grey?
Chiar citisem acea carte acum ceva timp.De atunci mereu mi-am dorit sa am si eu un Grey al meu.Era genial tipul ala.
Eu::Aha,inganam in timp ce muscam zdravan dintr-o felie de paine prajita unsa cu unt.
H:Ei bine,eu sunt si mai rau..M-am inecat cu painea prajita cand am auzit.
Eu:Adica?Atentia imi fusese captata inca de cand a pronuntat Grey insa imi era si mai foame.
H:Toti ma stiu ca cel mai pervers,mai stii?
Eu:Oh,Harry,asta nu e mare lucru.Nu este ca si cum o sa ma bati cu biciul sau la fund..Sau mai bine zis sa ma legi.Sexul e bun si nu inseamna ca esti pervers.
H:Ah,eu chiar fac chestiile alea.Cand ma gandisem sa beau o gura de suc ca sa pot inghite bucata ce imi ramasese in gat am scuipat tot afara.
Eu:Poftim?
H:Stiu ca ar fi trebuit sa iti spun asta...Stiu..Dar...nu voiam sa ma crezi un ciudat..Sunt si mai ciudat ca Christian ala..Am luat si eu cateva chestii de la el,dar cred ca el are de invatat de la mine..Da,sunt romantic,glumet,dragut..Dar sunt si obsedat de sex,de durere,sa te aud cum tipi,cum ma atingi,sa iti simt si tie agresivitatea..Si mie imi place sa fiu batut...Intelegi?
Eu:...Eram uimita.Nu e ca si cum nu mi-ar fi placut scenele alea intense de sex din carte,insa credeam ca este pura fictiune.Chiar exista o astfel de persoana?Stiam ca lui Christian nu ii placea sa fie atins..Lui Harry ii placea sa fie batut?Doamne...Nu as putea sa il bat..
H:Nu vreau sa te sperii...Stiu..suna ca naiba..Eu mergeam la persoane specializate sa fac asta...Numai Louis stie asta...Si tu..acum..plus cei din productie pentru ca ei fac contracte cu persoanele la care merg..Nu trebuie sa afle nimeni,Gabriela,nimeni!
Eu:Nimeni...Nu puteam sa dau in el!Nu puteam sa fiu eu atinsa..Sa ma bata?
H:Ok,o sa incetez..O sa ma duc la persoanele care vor asta.Nu te fortez sa faci nimic.Luase tava cu mancare pe care o impinsesem in semn ca nu mai vreau sa mananc.Se indrepta cu ea spre bucatarie fiind putin suparat..Doamne,nu as vrea sa ma insele cu vreo tarfa care sa il bata..Dar ce naiba,eu nu sunt vreo obseadata care sa il bata..Eu...eu nu am batut nici pisica cand mi-a varsat cafeaua pe laptop si am salvat orice fel de amintire pe care o aveam pe el...Eu..nu sunt ..asa..
Ma uitam la mainile mele ce pareau atat de mici si nepricepute.Cum as fi putut sa fac eu rau cu ele?Un preot la care mergeam sa ma spovedesc mi-a spus: "Uite,raul este peste tot..Poti sa faci rau oricui,oricum.Tu ai puterea...Un cutit poate sa fie folosit ca sa fie painea taiata cu el.Este un scop bun si util.Dar poti sa folosesti cutitul si ca arma si sa ii faci rau cuiva.Tot o intrebuintare are,chiar daca este rea.Tu decizi ce faci cu el."Tot el imi spusese si sa fiu o fetita cuminte si sa nu fac sex pana nu ma marit.La naiba,nu puteam..Harry...El e al meu si o sa ii dau ce vrea..Anastasia a putut,deci,pot si eu.Nu?!Cat de greu o sa fie?
Ma indrept alergand pe scari spre bucatarie unde auzeam apa de la ghiuveta curgand,semn ca spala vasele.
Eu:Vreau sa ma bate!Sa ma bati la fund cum o batea Chrstian pe Anastasia.Vreau sa tip de durere si placere,vreau sa iti strig numele,vreau sa faci asta,Harry.
Harry s-a speriat atat de tare si a fost atat de uimit incat a scapat paharul pe care il spala din mana.Se sparsese asa cum o facusera si barierele mele.
H:Gabriela,vorbesti serios?
Eu:Aha,Sir!Chicoteste cand aude porecla cu care ii confirmasem.Vine spre mine si ma sarute dulce.Limba lui intra incet in gura mea ce astepta cu dorinte sa fie explorata de catre el.
H:OK,Sweety.Acum treci pe canapea sa iti dau o mama de bataie buna la fundulet.
Eu:poftim,acum?!
****ok,guys!Multumesc ca sunteti langa mine.Multumesc pentru voturi si pentru comentarii.As vrea sa va rog acum pe toti cei care imi citit povestea sa imi aratati ca povestea mea are ceva bun,frumos si are potential cu un comentariu si un vot la aceasta parte.Va multumesc!x.o.x.o
CITEȘTI
Sex with my brother
FanfictionNiciodata sa nu te astepti ca ziua de maine sa fie asa cum ai planificat.nu negocia viitorul si nu il strica cu planurile tale,nesiguranta sau presupunerile pe care le ai.asteapta si o sa primesti ce meriti sa ai in viata ta.Daca asta o sa fie bine...