-Cat de idiot poti sa fii?!Te urasc atat de mult..Spun eu in timp ce incercam sa imi sterg nasul dupa tot acel plans.Era cel mai minunat film posibil...Doamne,cat de frumos poti sa conturezi oamenilor destinul,dar ominirea atat de condamnata la pieire.Oftam putin teatral in timp ce ma uitam la stelele de pe cer.Erau minunate,iar acea idee ca cineva,acolo,poate sa fie Augustus al meu,ma fascina.Abia asteptam sa il intalnesc,sa imi petrec viata alaturi de el,sa ne cunoastem,sa scriem povestea noastra...Am fost atat de singura iar singuratatea mi se pare cea mai crunta pedeapsa.Zile intregi in care doar o salutam pe mama,in care imi doream sa mor.De ce?Pentru ca nimeni nu isi dadea seama de cum ma simt...
-Stiam ca o sa -ti placa.Este un film bun.Chiar daca eu cred ca arat mai bine ca Augustus ala..
-Viseaza,Harry,viseaza..
-Poftim?Nici nu are patratele...Uite,eu am.Isi ridica tricoul ca sa poata sa-mi demonstreze.Nici nu ma uit la el prea concentrata la stele,dar rad si il iau de mana.Eram in gradina din spatele casei,asteptand ceva...Stateam pe iarba,asteptand ceva...Nu stiu,dar acum ma simteam bine...
-Harry,ma simt bine...Si rau..Nu stiu ce este cu mine.
-Efectul filmului.Spune si el incet in timp ce rasufla usor.
-Nu este,asa?!Mi-a placut tare..abia astept sa imi gasesc sortitul..
-Si eu sa imi gasesc aleasa.Uneori cred ca este prea tampa de nu m-a gasit pana acum.Ii dau una in umar apoi ma rezem de cot sa ma pot uita la el.
-poate este de datoria ta sa o cauti,nu?!Tu esti aici printul!
-Da,dar eu am nevoie sa fiu salvat.Adica,serios...Ai vazut..asta?!Si arata spre fata lui.Multe fete o vor,iar eu nu o pot gasii in toata multimea aia.
-Esti fatalau!Nu trebuie sa fie intr-o multime.Sau mai bine zis,nu trebuie sa o cauti in acea multime pentru ca pur si simplu o sa stii ca ea este aleasa atunci cand o vei intalnii.Mai simplu de atat nu se poate.O sa fie ca un pom de craciun.O sa straluceasca in fata ta si iti vei da seama ca tu esti Mos Craciun.
-Si daca nu imi dau seama?!Spune el usor descurajat.Cand sunt pe langa oameni,nici nu am timp sa ma uit la ei...Sa ii examinez,sa le vorbesc...Toti ma grabesc,ma pun intr-un balon si ma lasa acolo...Ce pot sa fac atunci?!Daca o sa treaca pe langa mine,iar eu nu imi dau seama?!
-Destinul..orice intamplare,despartire este temporara.Daca iti este sortita,orice lucru ce va desparte este un maruntis,intelegi?
-Esti cumva mama omida?!Ma fascinezi.
-Da,da,sunt!Si iti prezic o viata frumoasa,cu 12 copilasi si un caine.Plus ca o sa te las sa mananci la noi din cand in cand pentru ca sotia ta o sa fie varza la gatit.
-Hai,ma!12?!Stiam ca sunt bun,dar nu prost...Zic si eu,prezervative,alea,alea.
-Nu ai tu minte de prezervative.Pun pariu ca atunci gandesti cu altceva numai cu creierul,nu.
-Glumeata de tine.Incepe sa ma gadile iar eu imediat reactionand si strigand.Din intamplare,mana lui rece ajunge sub tricoul meu iar o vibratie a corpului meu plina de placere,ma face sa tresar.Ma uitam in ochii lui,incercand sa il inteleg,sa il fac sa inteleaga ca trebuie sa scoata mana de acolo.Insa,incepe sa isi miste degetul aratator pe abdomenul meu,in sus pana cand intalneste sutienul apoi isi retrage mana repede.
-ah,mereu mi-am dorit o pisica.Ce zici?!Mama o sa ne lase sa luam una?!Pe mine nu ma lasa acasa..Of..Incercam sa ii distrag atentia insa se uita fix la mine.Ma fastaceam pentru ca nu imi placea ca cineva sa ma analizeze,sa se uite atent la mine.Mi se parea ca imi vede orice defect.
-Dragilor,haideti in casa!Am facut negrasa.Harry nu a mai apucat sa imi raspunda intrerupti fiind de catre mama ce statea in pragul usii de la bucataria ce dadea in gradina.
-Nu mananc,mami..
-Trebuie.
-Dar este seara.
-Oh,mai taci!Oricum esti slaba.Spune Harry si ma ia ca pe un sac de cartofi si ma pune pe umarul lui.
-
CITEȘTI
Sex with my brother
FanfictionNiciodata sa nu te astepti ca ziua de maine sa fie asa cum ai planificat.nu negocia viitorul si nu il strica cu planurile tale,nesiguranta sau presupunerile pe care le ai.asteapta si o sa primesti ce meriti sa ai in viata ta.Daca asta o sa fie bine...