Am simtit cum degetul cel mare si aratator de la mana dreapta a lui imi ciupeau sfarcul intarit de la atingerile lui.Aah,era atat de dureros dar din nu stiu ce motiv chiar imi placea.Mana cealalta incet cobora spre partea mea sensibila...Mi-a pulsat cu mana acolo incepand sa mangaie incet,sa se joace cu vulva mea,incet cu degetul aratator patrunde,simtind o durere ascutita,si vai, eram atat de stanjenita,dar imi placea atat de mult.A facut cerculete acolo,masand incet si din ce in ce mai apasat,lasand al doilea deget sa se vare in mine.Si le misca necontrolabil in mine,dute-vino,adanc,tare,incet,iar corpul meu se onduia dupa miscarile lui.Nu voiam sa fac asta,dar nu puteam sa ma cotrolez.Oh,Doamne,asta e placerea aia de care vorbeau toti?Simteam cum o iau pe carari diferite,ca ma urc pe pereti,si cred ca asta e doar inceputul.Ii simt buzele cum se ating de sfarcul meu,limba lui lasand mici urme de saliva,muscand incet si sugand.Aah,un geamat imi iese fara sa vreau.Imi pun mana la gura rusinata.Degetele lui Harry inca erau in mine,dar mana cealalta vine si imi elibereaza gura:
H:-Babe,vreau sa te aud.Sa tipi,sa gemi de placere.
eu:-Ahh,Harry!!
H:Ah,e o asa placere sa te aud pe tine ca imi strigi numele...
Isi coboara capul care fusese atintit cu privirea la mine,spre locul unde degetele lui ma penetrasera.Simteam ca eram uda,ca nu mai pot sa respir..
H:Oh,Doamne,Gabriela!Esti asa umeda...Te-as fute imediat si cat mai tare!!!
Am inlemnit la cuvantul acela atat de rusinos pe care nu as fi putut sa il pronunt vreodata.Zambeste la mine,apoi scoate degetele din mine si le gusta,savureaza lichidul albicios.Vai.eram si mai rusinata.Imi face strengareste cu ochiul apoi isi indreapta atentia spre partea mea sensibila.
Imi saruta partea intima,apoi lasa limba sa intre incet,sa linga,sa sarute..Imi prinde cu buzele labii mici,se joaca cu ei,ii suge,Aleluia cred ca nu o sa pot sa ma tin sa nu injur.
Eu:La naiba,Harry!!!!Ce immi faciiii?
H:Ma joc cu tine,te penetrez,iti fac sex oral,stii tu,chestii normale.De ce?! Spune el jucaus in timp ce isi introduce iar degetele in mine.
Eu:Ma simttt...
H:Atat de bine?!Iubire,cred ca trebuie sa iti dai drumul.
Eu:Adica?! Spun uimita nestiind ce vrea sa spuna.
H:Sa te lasi in voia la ceea ce fac si sa nu te mai controlezi atat.
Isi introduce cele 2 degete in mine,mai repede,mai apasat,sarutarile lui devin atat de placute,limba lui formeaza cercuri in jurul degetelor,ah simt,ca si cum,placerea imi umple corpul si atunci am inteles ce voia sa zica..Am simtit placere in tot corpul.
H:Asa,fata cuminte!Isi scoate degetele din mine si mi le aduce la gura.
H:Suge,trebuie sa iti simti si tu gustul.Ah,esti asa de buna.Cum naiba e posibil asa ceva?As vrea sa te am pe tine la micul de jun in fiecare zi. Eram atat de rusinata,fara vlaga,fericita...Cum toate astea?! Am simtit degetele lui Harry cum mi-au fost bagate in gura si am lins.Era un gust ciudat,un lichid albicios,dar placut la gust.Asa am eu gustul?
Eu:Si asta e cu sexul?spun eu cu vocea putin sparta.
H:Nu,babe! in timpul asta,el m-a luat in brate si ma mangaia pe par.
H: Doar te-am penetrat cu degetul.Cu scula mea o sa fie si mai intens si o sa ne distram mai tare.Asta a fost doar initierea...O lectie.Ti-am aratat cate ceva din ce iti pot face.In lectia urmatoare o sa ma atingi si tu.Intai,babe,trebuie sa iti cunosti atat corpul tau,cat si pe ce al partenerului.Pun pariu ca nu ai mai atins membrul unui baiat,nu este asa?!
Rusinata imi imping capul in pectoralii lui atat de sexy:
Eu:-Normal ca nu,Harry! mormai eu.
H:Aha,asa ma gandeam si eu.O sa fie distractiv. Spune el amuzat si cu o urma de pervesitate.
Eu:Sau nu...nu stiu ce sa fac..
H:De asta sunt eu aici,babe...Mereu o sa fiu aici sa te ajut,ghidez si sa fiu langa tine...Mereu,pentru ca tu esti a mea.Sora,iubita,amanta...Esti a mea..nu conteaza ce,dar conteaza ca esti.
Eu:Nu credeam ca o sa imi zica vreodata,cineva asta...Ah,Harry...
H:Cum sa nu?Esti minunata.Bratele lui ma strang in jurul lui,protectiv.
Eu:Nici nu ma cunosti...
H:Pot sa zic ceva?Stiu ca o sa sune prostesc,dar nu imi pasa..Pentru mine pari perfecta fara sa te cunosc...Pentru mine.esti perfecta,in ciuda oricarui defect pe care il ai.
CITEȘTI
Sex with my brother
FanfictionNiciodata sa nu te astepti ca ziua de maine sa fie asa cum ai planificat.nu negocia viitorul si nu il strica cu planurile tale,nesiguranta sau presupunerile pe care le ai.asteapta si o sa primesti ce meriti sa ai in viata ta.Daca asta o sa fie bine...