Semne

3.9K 159 27
                                    

Inevitabil am respirat acel miros de zi ploioasa ce facea intreaga zi sa para una ratata pentru ca nu puteai sa iesi afara. Eram singura acasa,plictisita si putin excitata de mesajele pe care mi le trimitea Harry. Telefonul zbarnaie iar,sar pe canapea si caut pe sub perne telefonul:
"Vin in 5 minute acasa. Vreau sa te gasesc in sufragerie stand in genunchu,goala si cu ochii in pamant. Nu spui nimic pana cand nu te intreb. Sa inceapa joaca in bdsm,iubire! " nu stiu daca impactul deciziei lui,cerinta lui sau faptul ca eram excitata ma faceau sa tremur. Hmm,am inceput sa ma dezbrac incet,cu degetele ce imi tremurau de emotie. Ce voia sa faca perversul ala? M-am pus in genuchi,asteptand sa intre in orice moment. Ah,eram excitata la culme. Vorbisem cu cateva ore in urma despre inceperea acestui joc sau mai bine zis stil de viata,dar nu stiam la ce sa ma astept din partea lui... Am tresarit cand am auzit usa de la intrare trantita. Ce naiba fac daca erau ai mei si nu el?! Nu pute sa ma uit pentru ca imi spusese clar sa nu ma uit,ma dureau picioarele, ma fastaceam,ahh..toate intr-o singura stare ce mi se accentua"excitarea". Pun pariu ca eram uda toata.
H; ce fetita cuminte. M-ai ascultat,nu este asa? Am dat din cap stiind ca era o cursa,pentru ca nu imi spusese sa vorbesc.
H; astazi o sa ne jucam si tot astazi o sa hotarasti daca vrei asta. Poti sa vorbesti,Gabriela.
G; am inteles.
H; iubire,atunci cand o sa ne jucam,futem,tu o sa imi spui"domnule" iar eu o sa te numesc in fel si chip,dar asta doar pentru ca e incitant. Nu cred lucrurile alea despre tine si nu trebuie sa te superi sau sa le pui la suflet. Ai inteles?
G; da,domnule!
H;foarte bine! Vreau sa stai in pozitia in care esti,dar capul sa stea in pamant,truchiul sa se intinda pe podea,iar mainile pe langa cap.
Am facut cum mi-a cerut,incercand sa procesez tot ce imi spune. Ce voia sa spuna prin acele cuvinte pe care voia sa mi le spuna?
H;inchide ochii si nu te misca pana cand nu spun eu,clar?
G;da.
H;da si mai cum,Gabriela?
G;da,domnule.
H;asa,esti o fetita cumite! Eram cu fundul pozitionat in sus,iar in pozitia asta imi venea sa ma tot misc pentru caa dureau picioarele. Am simtit mainile lui cum mi se opresc pe fese si incep sa stranga. Am miscat putin fundul,iar apoi o palma mi se lipeste pe piele.
H; nu am zis sa te misti! Daca nu ma asculti,te bat!
G;da,domnule!
H;asa,gabriela. Asteptam sa imi dea instructiuni pe care sa le fac,dar am simtit cum un deget se plimba pe fundul meu,apoi se indreapta spre intimitatea mea. Pozitioneaza degetul sub labii,pe clitoris. Incepe sa miste de sus in jos,incet,incet. Deja simteam cum tot capul meu imi vajaie. Incepe mai repete,mai apasat,incep sa respir incoerent,vreau mai mult,mai repede. Imi misc corpul si partea intima spre degetul lui. Imi da o palma,iar eu scancesc.
H;stai cuminte!vrei mai repede?
G;da,domnule.
H;asa? Isi intensifica miscarile,iar corpul meu incepe sa simta o placere din ce in ce mai intensa cu fiecare miscare a lui,cand,se opreste. Scancesc zgomotos.
H;mai vrei?
G;daaaa.
H;da si mai cum?
La naiba,uitasem.
G;da,domnule!
H;ai vrea sa fii curva mea,Gabriela?sa te fut cand vreau eu,unde vreau eu,cat vreau eu? Sa imi apartii? Sa detin fiecare particica din corpul tau?* imi introduce un deget inauntru si incepe sa il miste.ah,incep sa gem zgomotos. Eram atat de uda* ai vrea sa devii sclava mea?sa poti sa ma multumesti mereu,sa ma satisfaci si eu la randul meu sa te duc pe culmile placerii,sa te fut bine de tot,sa ma joc cu tine,sa am grija de tine?* simt cum cealalta palma imi cuprinde sanul cu fermitate. Degetul sau este urmat de catre un altul ce ma faceau sa ma zvarcolesc mai tare. * vrei,Gabriela?
G;da,domnule.
H;ce vrei Gabriela?
G:tot ce ai zis,domnule?! * eram incurcata toata*
H;sa te fut,Gabriela? Sa te oblig,sa te bruschez,sa te lovesc,sa te umilesc?
G;da,domnule! Simteam cum o iau razna,cum capul impreuna cu hormonii mei imi vajaiau,cum tot corpul imi tremura,cum orgasmul se apropia.
H;vrei sa te fac curva mea,Gabriela?sclava mea?
G;da,domnule. Miscarile lui se intensificau,iar eu eram atat de aproape...
H;vrei sa te detin in intregime?!
G;da,domnule!!! Iar atunci am avut cel mai mare orgasm pe care il avusesem pana atunci...

Hei! Cred ca dupa aceasta postare,o sa imi pierd din cititori. Am spus,povestea asta este perversa,este plina de bdsm si tot ce inseamna acest stil de viata. 50shades of grey are o mica parte. Eu folosesc acest stil de viata si stiu ce inseamna! Daca crezi ca este prea mult pentru tine,te rog sa nu mai citesti! Va multumesc celor care ramaneti cititorii mei si astept pareridin partea voastra.

Sex with my brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum