Am alergat cat de mult ma tineau picioarele si cat de mult isi lasase lenea amprenta pe corpul meu deja obosit dupa 5 minute de alergat.Gafaiam,eram speriata,eram suparata,dezamagita si mama ma-sii eram atat de nervoasa.Cum de credeam ca totul avea sa se schimbe intr-un timp asa scurt iar viata mea avea sa devina perfecta dintr-o data?O dau in bara iar si iar...Asa sunt eu.O adolescenta idioata care nu poate sa isi faca niste afurisiti de prieteni si care sa poata sa fie si ea fericita o singura data in viata ei...O zi intreaga in care sa rada,sa viseze,sa zambeasca si sa iubeasca...Cer prea mult?!o zi intreaga fara probleme...
Lacrimile mele erau necontrolabile iar sentimentele mele imi macinau cu totul trupul istovit ce a cedat si in fata cazei s-a lasat dus de mana sortii si a cazut pe iarba.Guss a iesit afara din geanta fugind in curtea din spate ,probabil alegand si elsa scape de mine.Doamne,cat de proasta pot sa fiu.Niciodata nu o sa pot sa fiu sora minunata de care Harry are nevoie,o parte din trupa lui,o membra speciala a familiei lui sau macar amica lui.Sunt un nimeni iar ei sunt niste nemernici!Harry e mai rau decat toti.Probabil se gandea sa faca misto de mine zicand toate lucrurile acelea dragute.Eram singura..Iar..Genunchii ma ardeau,mainile ma dureau,inima imi era ranita,sangele picura incet din buza mea sparta.In halul ala de rau putusem sa cad.Sa pup pamantul crezand ca este salvarea mea.Am fugit in casa imediat ce am auzit zgomote ca si cum cineva venea din curtea din spate.Nu puteam sa vorbesc cu nimeni in momentul asta,nu as fi putut sa explic cuiva ce simteam pentru ca la naiba,sunt asa proasta sa imi exprim cuvintele...sa las sentimentele sa iasa afara...Am stat prea mult timp inchisa in casa cu mine insami incat sa pot acuma sa le spun cat de mult ii urasc.
Inchid usa cu zavorul crezand ca asta o sa imi dea mai mult timp pentru mine si gandurile mele.Ma las pe pat incercand din rasputeri sa ma calmez,dar asa ceva nu era cu putinta.Imi iau genunchii in brate cautand sigurtanta,speranta ca totul o sa fie bine,chiar daca stiam ca nimic nu o sa fie bine.Las cateva versuri fredonate de mine ca sa ma linisteasca sa ma adoarma,sperand ca asta o sa fie sfarsitul acestei zile cumpline.Dar mama ma-sii in viata nu este asa cum vrei tu.
***H:Deschide!!!Te rog,rog,rog,deschide usa,Gabriela!Vreau sa vorbim.Louis a fost un total cretin! Asa este el cand e gelos si se simte amenintat! Tu esti surioara mea mai mica si vreau sa am grija de tine!Atata tot...Vreau sa ma lasi sa iti arat asta...
Eu:Minciuni!!!
H: Nu sunt minciuni.La naiba,te rog sa ma lasi sa intru...
Bataile cu pumnii din usa ma faceau mai nelinistita decat eram.Mi-am acoperit urechile cu mainile numarand incet,incercand sa ma calmez.Trebuia sa adorm,sa il las sa plece,sa plec..eu.singura..
***Credeam ca lasasem dracului acel gratar.Ca nu o sa ii mai vad vreodata.Greseam.Caci strigate ma trezesc din somnul ce dusese durerea departe.Cu ochii inca impaienjeniti de acel sentiment de pace ma duc spre fereasta sa vad ce se intampla.Erau toti cei din formatie in curtea din spate,era Louis care se afla sub Harry,Harry care il lovea pe Louis,Zayn care il tinea pe Liam sa nu se bage,Niall care manca un burger...Ce e cu toata prostia asta?Incearca cumva sa imi arate ca ce?Lui Harry ii pasa de mine?Nu se poate...Harry nu ar putea sa se bata cu cel mai bun prieten al lui,insa loviturile cu pumnul arata furie,dezamagire,regrete,cuvinte nerostite..Sunt tot acei pumni care au dat in usa mea sa deschid...Oh,el chiar tine la mine,nu?!Este numai vina mea..Mereu o sa fie vina mea..Eu aduc numai raul..
Coboram repede scarile incercand sa imi dau seama cum sa rezolv asta,cum sa inchei asta,cum sa o incep sau ce naiba as fi putut sa nu mai fac...Inima imi batea cu putere simtind cum un sentiment ciudat incepea sa imi incolteasca asa ceva..Nu se poate..Nu se poate..Nu trebuia sa simt asta..Ma simtea..Amenintata..Trebuia sa protejez ce era al meu.Ajunsa in curtea din spate,am vazut ca rolurile se inservasera.Cumva,amandoi erau acum in picioare iar Harry era incoltit intr-un copac si ii cara pumni lui Harry.Simteam nervi,manie si nebunie?!
Eu:Louis Tomilson,stai dracului departe de fratele meu!Jur ca daca ii mai dai un singur pumn o sa ramai fara mostenitori!Am fugit repede spre ei si i-am pus mana pe umar.In drum am putut sa vad fetele socate ale celorlalti baieti.Nu am asteptat sa se intample asta,dar atunci cand pumnul lui Louis a facut contact cu fata mea am cazut instantaneu pe jos.Ma durea..Ardea..Simteam sangele a doua oara cum imi inunda gura.Nu am mai apucat sa vad nimic decat cum Harry injura si nu stia daca sa vina la mine sau sa il omoare pe Louis.
Eu:PLEACA NAIBA DIN CASA MEA SI SA NU TE MAI INTORCI DECAT ATUNCI CAND O SA VEZI CE PROSTIE URIASA AI FACUT!ESTI UN MONTRU,UN IDIOT!UN LAS!CUM SA DAI INTR-O FATA?!
Zayn s-a napustit asupra lui Louis si impreuna cu Liam care era de cealalta parte a lui,il trag afara spre iesire.Niall imi da o privire cu regret,fugind si el spre baietii care paseau spre iesire.Harry se pune pe iarba langa mine si imi cuprinde mainile cu fata.
H:Fata prostuta,nu trebuie sa ma protejezi.Eu trebuie sa fac asta.Sa nu te mai bagi niciodata in luptele mele..Cu oricine..Nu vreau sa te ranesti. Avea lacrimi in ochi si vocea ii tremura.Simteam cum tot corpul ma furnica,cum deveneam atat de slaba dupa ce fusesem asa curajoasa.O incasasem,dar cred ca meritase..Putea..oare...sa fie asta,dragoste?Ce fel de dragoste?Oh,in ce incurcatura ma bagasem?!
Eu:La naiba,Harry!Tu esti al meu.Am facut un pact.Ai prieteni de rahat,dar tu esti minunat..Nu vreau sa te pierd,caci tu esti familia mea...La tine tin..si e ciudat,pentru ca nu am mai simtit asta..Mereu o sa te protejez.Mereu o sa fiu aici.Mereu o sa te innebunesc.Mereu o sa fac fite.Mereu o sa fiu slaba.Mereu o sa fiu mica si o sa am nevoie de protectia ta.Mereu,mereu,mereu,mereu doar eu si cu tine.Mereu,mereu...
H:La naiba,taci! ma speriasem pentru ca tipase in asa hal incat sa ma faca sa tac si sa fiu atenta la el.De ce voia sa tac?Nu simtea si el tot asa?!!!
Dar apoi am inteles de ce sa tac.Buzele lui s-au lipid de ale mele simtind cum ne conectam..printr-un simplu sarut ce provoca atat de multe sentimente...
Am revenit!Fericiti?O sa postez mai mult acum!O sa fac cea mai buna poveste a mea si sper sa va placa!! Pareri si multumesc ca inca sunteti aici!
CITEȘTI
Sex with my brother
FanfictionNiciodata sa nu te astepti ca ziua de maine sa fie asa cum ai planificat.nu negocia viitorul si nu il strica cu planurile tale,nesiguranta sau presupunerile pe care le ai.asteapta si o sa primesti ce meriti sa ai in viata ta.Daca asta o sa fie bine...