„Isabella musíme už ísť" povie prísnym hlasom moj brat. „Leonardo Landon už idem" poviem už celkom nahnevane. Práve ideme na večierok ktorý organizuje rodina Fernandezov moj brat ich nemá v laske respektíve zabili jeho manželku. Giu jeho manželku som mala moc rada bola mi ako sestra.
Otvorila som dvere od svojej izby a kráčala dole schodmi. „Vieš že ten večierok mal byt do čierno bielej že Isabella?" Povie prísnym hlasom Leo ZASE. Mala som na sebe nadherne červené šaty ktorý mali na stehne celkom veľký rozparok okolo pasu som mala z vnútornej strany dýku aj zbraň keby náhodou nikdy nevieš. „Ano viem Leo preto mám toto" poviem a spravím otočku okolo vlastnej osi. Leo si len povzdychne a my už nasadáme do autá. „Sme tu Isabella hlavne nie žiadne problémy dobre?" Povie Leo „Ano ano chápem poďme už" poviem. Už sme pred dverami dvere sa otvoria a my ideme do vnútra všetky pohľady sú na nás pýtate sa prečo vysvetlím sme Španieska mafia ja osobne som zabila okolo 50 ľudí niekedy zbraňou, dýkou, šarmom a niekedy...
A moj brat je celovyznamny vrah je bossom Španielskej mafie zabíja len zbraňou dýkou alebo týraním nemá rad tiché smrte podľa neho trvajú príliš dlho. A asi ich upútalo aj to že mám červené šaty ale čo pozornosť mám rada.„Vítam vas som Wiliam Fernandez" ou tak toto nebude dobre. Wiliam Fernandez zabil Giu Leonardovu manželku. Predtým než niečo povie Leo poviem radšej niečo ja „Teší ma Fernandez máte radi tiché smrte nedivím sa vam už len od pohľadu s vas cítim strach z nás nebojte sa ja uprednostňujem veľmi hlasne smrte ale však to zažijete nemusím vam to vysvetľovať" Poviem a žmurknem naňho Wiliam Fernandez zabil Giu tichou smrťou a veľmi bolestiovou, viem to pretože som to videla. Moj brat sa len usmeje a s úsmevom ho obidvaja obíjdeme nech si nemyslí že tým že sme prišli sme podpísali nejaký mier ani zďaleka máme plán. Wiliam Fernandez ma syna v mojom veku ma 22 rokov mojou úlohou je ho zabiť moj plán je jednoduchý proste sa s ním zblížim a potom ho zabijem a dám to len ako sebevrazdu kôli láske. Leonardovov úlohou je sa zbaviť Williama Fernandeza neviem presne ako Leo nerád hovorí svoje plány jedine keď ide o fakt vážnu vec presne tak aj ja ani on nevie o mojom pláne. Alessander Fernandez by mal byt tu no nikde ho nevidím začnem sa prechádzať po chodbe keď do niekoho narazím. „Ty sukinsyn dávaj pozor na cestu" poviem nahnevané pretože som si pravdepodobne vytkla členok. Pozriem sa hore pretože človek do ktorého som narazila je celkom dosť vysoký. Kurva je to Fernandez prekliaty Alessander. „Kľud nic vážne sa nestalo" povie a pozrie sa na mna. „Červené šaty odvážna voľba" povie mi. „Viem niesom ako všetci nezapadam to je to zvláštne čo sa mi páči" poviem mu popravde pravdu. Zasmeje sa. Chcela som odísť no nedokázala som strasne ma bolel členok. „Bellisima čo sa ti stalo" spýta sa ma Alessander. „Nic nestaraj sa" poviem nahnevané pretože ma ten členok kurva boli.
„Pod potrebuješ na to ľad" povie mi nestihnem na to ani niečo povedať a už ma nesie v rukách pravdepodobne do jeho izby. Položí ma na jeho posteľ ako keby som bola porcelánová bábika a odíde? Halo kde ten idiot išiel. Vydychnem si keď príde do izby s ľadom v ruke a položí mi ho na moj členok. „Nechaj to" poviem a chytím si to sama. Keď odrazu si sadne vedľa mna a zapozerá sa mi do oči. Je nebezpečne blízko moj pohľad skĺzne ku jeho perám jeho tiež. „Pobozkaj ma" poviem z ničoho nic. Pozerá sa na mna celkom udivene. „Viem že to chces" poviem zase. „Kurva bellisima" odpovie a vášnivo ma pobozká bozky mu opätujem. V bozku je cítiť veľká vášeň po tom druhom bozkáva ma dravo s vášňou. Nerada to priznávam ale táto hra ma baví viac než som si myslela že bude. Bozkávame sa už celkom dlho keď v tom započujem Lea „Isabella!" Zakričí moje meno. Prestanem ho bozkávať a vstanem to prekvapenie v jeho tvári je na nezaplatenie. „Musím ísť Fernandez uvidíme sa" poviem s úsmevom na tvary a pri dverách mu zakývam „Takze Isabella?" Povie s úsmevom a zahrása s mojim menom ma jazyku. Ja už len s úsmevom spokojná zo svojim výkonom odídem. Keď v tom počujem od jeho dverí slova „Kurva Bella" hovorí. Chlapec sa začína namotávať začnem sa smiať.
Takze mame to tu nový pribeh princess of the mafia dúfam že sa vám bude páčiť mna osobne strasne baví ho písať budem rada za každé ohlasy dakujem.>>
YOU ARE READING
Princess of the mafia
Romance„Ta vášeň medzi nami sa nedá zastaviť" povie a priblíži sa ku mne. Ja potichu prehltnem „Chcem ta teraz" povie. „Tak si ma zober Fernandez" odpoviem a s jeho priezviskom sa zahrám na jazyku. Čo sa stane, keď princezna španielskej mafie Isabella Lan...