32.

279 5 0
                                    

„Čo tým myslíš Alessander?" Spýtam sa ešte stále prekvapená s toho videá čo som videla

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

„Čo tým myslíš Alessander?" Spýtam sa ešte stále prekvapená s toho videá čo som videla.

No Alessander ma nepočúva.

Rýchlo vstane so stoličky na ktorej ešte pred chvíľou sedel a začne bežať. Rýchlo do rúk chytím tej USB kľúč a bežím za ním.

„Alessander, stoj!" Kričím zatiaľ čo sa snažím ho dobehnúť.

Snažím sa čo najrýchlejšie zvládnuť schody no čo mi to pomôže keď on berie schody po dvoch? A jeho jeden krok sú ako moje tri!

Presne tak k ničom mi to nepomôže.

A v tomto momente by som si priala byt výššia aj keď výška 170cm bola u mna vždy dostačujúca. Lenže Alessander ma okolo 190cm.

„Alessander!" Ešte posledný krát zakričím čo najhlasnejšie.

Keď v tom sa pred Alessandrom zjaví William Fernandez. Jeho otec. Človek ktorý zabil Giu. Aj keď vlastne? Ako sa to vezme.

„Alessandro, Что произошло?" (Čo sa stalo?) prehovorí William. Tento jazyk poznam Ruština. Ako by aj nid keď sú Ruská mafia. No každopádne nerozumiem ani jedinému slovu čo povedal okrem Alessandroveho mena.

„Ty si ma zdrogoval! Celé tie roky! Pane bože!" Chytí sa Alessander za hlavu. William naňho len pozerá a snaží sa porozumieť všetkému čo hovorí.

Alessander zrazu začne krútiť hlavou. „Myslel som si že moja matka bola zlo no ty si sám diabol William Fernandez!" William sa naňho pozrie s neveriacim pohľadom. A ja? Ja to všetko sledujem v úzadí neschopná jediného slova.

„Как ты смеешь так разговаривать с собственным отцом?" (Ako sa opovažuješ takto hovoriť s vlastným otcom?)

„Čo máš spoločne s Giou Landon? Leonardovov manželkou?!" Spýta sa rovno Alessander.

„J-ja neviem o kom to hovoríš Alessander" nervózne začne hovoriť William. Čo sa to tu deje?

„Ahaaa! Takze mi chces povedať že Gia Landon nebola tvoja dlhoročná milenka ešte predtým než vôbec spoznala Leonarda a aj potom?" Moje ústa sa otvoria dokorán. Neviem ani opísať ten šok.

Gia?! A William?!

V-veď predsa? Paneboze!

Všetko to do kopi začne pasovať ako posrate puzzle!

To nemyslíš vážne! Tak moc som Gie verila bola mi ako sestra a ona nás takto celé tie roky klamala! A hlavne Leonarda.

Paneboze! Leonardo! Keď sa to dozvie bude to znamenať koniec všetkého. Čo v skratke znamená vojna medzi mafiami.

Čo tiež znamená že ja a Alessandro...

Ani neviem čo medzi nami presne je.

Ani neviem či vôbec ku mne niečo cíti.

Princess of the mafiaOnde histórias criam vida. Descubra agora