25.

289 5 0
                                    

Pomaly som otvárala oči, cítila som sa tak neskutočne slabo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pomaly som otvárala oči, cítila som sa tak neskutočne slabo.

Všade svietilo veľké svetlo na ktoré moje oči neboli pripravené rýchlo som oči zatvorila no potom ich hneď jemne zase otvorila.

Porozhliadla som sa okolo seba.

Kurva.

Už som viac neležala v posteli, už pri mne neležal Alessander a už vôbec som nebola tak kludna.

Práve teraz som bola zaviazaná o stoličku rukami aj nohami. A tak strašne moc ma bolela hlava.

Bola som v úplne inej miestnosti než kde som zaspala.

Miestnosť bola z kovu a bol tu aj vyšší stolík na ktorom bolo veľa mučiacich zbraní.

Alessander tu nebol.

Oklamal ma?

Využil ma?

Uniesol?

Na tieto otázky som aj tak nemala odpoved a ani som sa nehodlala na tie otázky rozmýšľať jedine na čo som mohla teraz rozmýšľať bolo ako sa sakra stadiaľto dostanem?

Stolička bola kovová takze to bol dosť veľký problém.

Keď v tom sa dvere otvorili.

A dnu stúpil Alessander kurevsky Fernandez.

„Ty psychopatický idiot! Kurva veď si ma uniesol. Ak sa stadiaľto dostanem zabijem ta." Kričala som no poslednú vetu som povedala v kľudne.

„Pokoj Bella. Keby to bolo na mne uniesol by som ta rovno do mojej postele. Niekedy osud neni fér nemyslíš?" Ten sukin bastard!

Zatvoril veľké oceľové dvere a pomaly sa priblížil ku mne. Kľakol si aby sme boli v rovnakej línii oči.

Pozerala som sa mu priamo do očí vediac že v tých mojich sa práve teraz zračila čistá nenávisť.

Jemne svoju ruky položil na moju tvar. Tak isto ako včera v noci. Hneď som otočila tvar do strany aby som jeho dotyk odohnala preč.

„Čo si myslíš že robíš?" nahnevaným priam rozhorčeným hlasom som povedala.

„To čo môžeš robiť Bella aj keď práve v tejto chvíli by som mal robiť omnoho horšie vecí" sukinsyn.

„Strč sa Fernandez" „Jedine do teba Bellisima" som si istá na 101% že ho ešte dneska zabijem.

Začala som sa hýbať na stoličke s domnienok že by som mohla lano aspoň jemne uvoľniť. Tak neskutočne moc ma bolelo cele moje telo.

Keď v tom mi to došlo.

„Ty si ma zdrogoval!" Vykríkla som nahnevane ale aj prekvapené.

„Čo si myslíš že si že si si dovolil ma zdrogovat Fernandez? Čo vôbec s týmto všetkým chces docieliť?!" Kričala som a ešte ako moc. Dochádzala mi trpezlivosť.

„Chces odpovede?"

Opatrne som kývla.

Nebola som si už ničím istá.

Keď v tom začal rozprávať zase.



Další diel ktorý som už mala vopred pripravený preto je tu aj tak skoro. Keďže mi to prišlo už jemne nudne a ony sa s enemies až moc rýchlo stavali friends až skoro Lovers som to musela nejako okoreniť a všetkému dať iný smer. Čo si myslite čo povie Alessander Isabelle? Podľa mna vas to dosť prekvapený lebo ako hovorím fakt to zmení cely dej a aj názor na veľa charakterov.

Princess of the mafiaWhere stories live. Discover now