„Alessander prestaň!" Odstrcim ho od seba.
„Budem sa na teba tešiť Bella" povie Alessander a ako prišiel tak rýchlo je aj prec.Som zaskočená jeho slovmi i tým aku silnú vôľu som mala že som ho dokázala od seba odstrcit.
Ako vedel že sa zase uvidíme? Alebo to bola len náhoda?Ta otazka mi furt behá v hlave a odpoved na ňu aj napriek tomu neviem.
Som z toho tak vykoľajená že sa radšej len rýchlo prezleciem do veci na spanie a idem do svojej postele. Tento raz sprchu vynechám, pretože som veľmi vyčerpaná z toho všetkého čo sa za posledné dni stalo.
„Vidíš ho Landon? Zabi ho zabi ho za všetko čo spravil tebe a tvojej rodine" Povedal a podal mi do ruky zbraň zlato čiernu zbraň.
Namierila som zbraň na Alessandra, pevne som ju držala oboma rukami. Alessander kľačal na kolenách predo mnou, ruky mal za hlavou a svoj pohľad upieral na mna len na mna, no v jeho očiach bolo prázdno, nic som v nich nevidela.
„Tik tak tik tak strel Landon" šepká mi hlas spoza mna hlas ktorý mi podal zbraň hlas ktorý mi je tak známy. Moj otec.
Keď v tom odrazu Alessander už nekľačal na kolenách pre do mnou ale bol pri mne a zbraň čo som držala v rukách mi jedným chmatom zobral.
Vystrel. Vystrelil, ni žiadnu bolesť som necítila pozrela som sa za mna. Moj otec kľačal na kolenách a ruky mal na svojom bruchu skadial išla krv. Alessander postrelil môjho otca. Rýchlo som sa otočila a svoj pohľad znova uprela na Alessandra.
Keď v tom za Alessandrom bola moja matka. Bola tam za ním v krásnych zlato čiernych šatách ktoré jej viali keďže tu fúkal silný vietor. Svoj pohľad mala na mne. V jej pohľade sa odrážalo snáď úplne všetko.
Beznadej, strach, hrozba, bolesť a zúfalosť hrozná silná zúfalosť.
Alessander sa otočil smerom na moju matku a strelil romno do hlavy. Presne strelené len z jedným úmyslom.
Padla som na kolena a nehorázne plakala. Alessander sa znovu otočil na mňa. „Vždy budem dva kroky pred tebou, pred každým" povedal.
Silno som rozdrapila moje oci a posadila sa na posteľ. Moj dych bol veľmi zrýchlený hlava sa mi točila, srdce silno bilo a v očiach som mala slzy.
Bol to len sen, len sen. Hovorila som si stále dookola.
Bol to až moc reálny sen.
Nakoniec som sa rozhodla že s príbehom POKRAČUJEM.:)
YOU ARE READING
Princess of the mafia
Romance„Ta vášeň medzi nami sa nedá zastaviť" povie a priblíži sa ku mne. Ja potichu prehltnem „Chcem ta teraz" povie. „Tak si ma zober Fernandez" odpoviem a s jeho priezviskom sa zahrám na jazyku. Čo sa stane, keď princezna španielskej mafie Isabella Lan...