12.

412 10 0
                                    

Pomali otvorím oči na malé svetlo v miestnosti ktoré pravdepodobne ide z okien

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pomali otvorím oči na malé svetlo v miestnosti ktoré pravdepodobne ide z okien.

Pred sebou vidim Alessandra jednu ruku ma prepletenu s tou mojou. A pomali, pavidelne vyduchuje so sklonenou hlavou s čoho pravdepodobne usudzujem že spí.

„Alessander?" Povie opatrne a trosku doňho drknem lakťom.

„Alessander!" Už mierne zakričím keď neprichádza žiadna odozva.

Pomali začína otvárať oči. Pozrie sa na mna. Uperene na mna hľadí. No potom sa zahlási na naše prepletené prsty.

„Prečo si tu?" Spýtam sa. „Povedala si aby som neodišiel." Jemne sa usmeje.

Rýchlo si sadnem a rozpletiem prsty s tých jeho.

„Musíš ísť." Rozhodným hlasom poviem. A prejdem si rukou do mojich rozpustených vlasou.

„Si v poriadku Bella?" Spýta sa s tým najuprimnejsim hlasom. Ma o mna obavy?

„Ano ja.... Sakra proste chod!" Skriknem.

Postaví sa a venuje mi jemný bozk na spánok.

Dezorientované sa naňho pozriem no izba je prázdna žiadna ďalšia osoba okrem mna tu nieje. Odišiel.

********

„Leo? Si tu?" Spýtam sa do tmy domu. „Som k-kurva som tu" ozve sa chrapľavý hlas mi dverách. Prišiel.
„Kde si bol?" Hneď sa rozbehnem za ním. Priblíži sa ku mne.

„N-na hro-be" odpovie Leonardo. Cítim z neho samí alkohol a cigarety.

Už viem prečo sa opil, chápem to.

„Mrzí ma to" úprimne poviem zo slzami v očiach.
Ani si nevieš predstaviť ako moc

„M-môžeš za t-to t—ty" viem

„Prepáč prosím" zúfalosť v mojom hlase je až nadmieru veľká.

„Mo—žeš za t—to ty" povie a odíde z miestnosti.

Uz nedokážem viac stať, kolena sa mi podlomia spadnem na zem tvrdú chladnú zem.

Nedokážem už udržať ani jednu slzu a na plno sa rozplačem. Moje vzlyky sú silne.

Až po chvíli mi dôjde že sa nedokážem nadýchnuť. Chytím sa za hrdlo a snažím sa aspoň trochu vzduchu dať do môjho tela.

Nedá sa

Ešte predtým ako úplne zatvorim oči cítim ako ma vezmú do náruče dve silne ruky. „Bella, vydrž" počujem šeptom tichý hlas z diaľky.

Už nedokážem

Moje oči sa pomali úplne zatvoria a ja už viac nic nevnímam.

Kratšia časť ale dúfam že sa páči prepáčte že nevydávam často ale je škola a ja teraz nemám časť na všetko. A tiež sa ospravedlňujem že su tieto časti tak smutne no sama nemám dobrú náladu a nic moc nedávam takze napisat nejakú šťastnú časť momentálne nedokážem veľmi ma to mrzí ale je to tak.

Scarlett

Princess of the mafiaWhere stories live. Discover now