„Ahoj Aron" povedala som neprítomne. „Notak touto fázou sme si už prešli nie?" Arogantne sa na mna usmeje.
Nie neprešli
„Zradil si nás, čo čakáš?" Nikdy nepochopím jeho aroganciu to sa snáď ani nedá. Úsmev s tvare mu zmizne.
„Pod dovnútra" nechá pri priestor na to aby som mohla vstúpiť. Opatrne pomalými krokmi vstúpim do budovy.
Hneď sa začnem obzerať okolo seba. Cigarety, drogy, zbrane, technika. Presne to všetko tu má. Presne to všetko robí. Presne to všetko využíva. Presne to všetko ho vystihuje.
Hneď sa otočím, keď započujem zatváranie dverí. „kľud, pod si sadnúť" nasledujem ho.
S ľahkosťou si sadne na veľký gauč pravdepodobne v obývačke. Pomali si sadnem na gauč čo najďalej od neho.
„Chcem pomoc" poviem jednoducho. Obidvaja vieme hrať tuto hru Aron.
Zasmeje sa. S tou najväčšou aroganciou sa začne smiať. „A Akoze ja ti mám pomôcť hej?" Spýta sa keď sa dosmeje.
„Ano" otočím svoj pohľad naňho a celého ho začnem očami skenovať. Zmenil sa.
Jeho kedysi havranie vlasy ktoré som mala tak moc rada sú teraz biele ako sneh.
Jeho oči už niesu karamelové, sú čierne ako uhol.
Nesmejú sa. Nesrší z nich ta energia ako kedysi.Už neni chudý a vysoký, pod tričkom čo ma sa mi rysujú viditeľne svaly. Nabral svalovú hmotu. Určite začal viac cvičiť.
Tie tri roky ho zmenili viac ako som si myslela.
Mal len 19 prečo sa tak rozhodol?
Štve ma že naňho nedokážem byt nahnevana, som z neho zklamana. A neviem čo je horšie.
„Prečo by som ti mal pomôcť?" Spýta sa z ľahkosťou ale v jeho očiach vidim, že presne vie prečo len si to nechce priznať.
Nechce si priznať že nás sklamal, zradil.
„Vieš prečo, dlžíš nám to" pozriem sa mu priamo do oči.
„Mne to dlžíš" zašepkám a snažím sa zahnať všetky slzy ktoré chcú von.
Zahladi sa na mňa. Dlho si pozeráme do očí kým sa nerozhodne znova prehovoriť.
„Čo mám urobiť" bez štipky arogancie povie vetu ktorá ma nadmieru uspokojí.
Bude sa mu páčiť to čo teraz poviem? Neviem
Či sa to vôbec mne páči? Neviem
Či je to správne? Neviem
Robím dobrú vec? NeviemZhlboka sa nadychnem a začnem hovoriť vetu ktorá podľa všetkého zmení život úplne každému na kom mi záleží aj nezáleží.
Další diel Aron, Aron, Aron:D bude tu zohrávať veľmi dôležitú osobu takze si ho určite zapamätajte. Samozrejme tu bude aj jeho pribeh? Každopádne samozrejme aj o ňom si všetko vysvetlime ako napríklad kdo to je a čo vlastne pre neho Isabella znamená alebo on pre ňu a čo boli všetko sa postupne dozviete. Keď že som teraz chorá a nudim sa určite budú časti oveľa častejšie ako bývali. Pekny deň :) <33
ESTÁS LEYENDO
Princess of the mafia
Romance„Ta vášeň medzi nami sa nedá zastaviť" povie a priblíži sa ku mne. Ja potichu prehltnem „Chcem ta teraz" povie. „Tak si ma zober Fernandez" odpoviem a s jeho priezviskom sa zahrám na jazyku. Čo sa stane, keď princezna španielskej mafie Isabella Lan...