2.

759 13 0
                                    

Minulosť„Žena s mužom a dieťaťom išli na plavbu loďou keď sa odrazu loď začala potápať" Povedala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Minulosť
„Žena s mužom a dieťaťom išli na plavbu loďou keď sa odrazu loď začala potápať" Povedala.
„Muž vybral čln a sadol si doňho, ženu nechal na potápajúcej sa lodi, žena mu povedala jej poslednú vetu čo myslíš aká veta to bola?" Opýtala sa ma.
„Hmm.... Myslím že povedala niečo ako nenavidim ta? Alebo take niečo" Povedala som.
„Srdiečko, Žena mu povedala "Zachráň naše dieťa" muž odišiel aj z dieťaťom. Ked muž zomrel jeho dieťa našlo jeho denník keď upratovalo otvorilo ho a začala čítať, " Nechcel som ju tam nechať miloval som ju, mala chorobu ktorá ju robila veľmi slabou nemala šancu na život žila by krátko preto som musel zachrániť naše dieťa ja. Miloval som ju" keď to dieťa prečítalo bolo zarazené. Keby matka išla so svojim dieťaťom na člune počas cesty by sa vyčerpala a umrela preto musel ísť muz a zachrániť ich dieťa. Nikdy nic neni take ako sa na prvý pohľad zdá srdiečko" Povedala mi. „Mami tento pribeh je smutný prečo mi ho hovoríš?" Spýtala som sa. „Srdiecko to zistíš keď budes väčšia" Odpovie mi. „Milujem ta mami" Poviem.
„Aj ja teba srdiecko" povie mi.

Prítomnosť
Chýbaš mi mami moc mi chýbaš povedala som si v mysli. Odrazu mi do izby vtrhol Leo „Čo sa stalo?" Spýtam sa ho. „Isabella musíme ísť na bál zase u Fernandezov viem že to nemáš v láske ale žiadne námietky nechcem počuť o 19:00 buď pri vchodových dverách." Povedal. Len som prekrutila očami a prikývla. S Leom nemáme najružovéjší vzťah, ale dali by sme za seba život to je isté. Moj brat je odomňa starší ma 29 rokov. Matku poznal lepšie než ja bol s ňou dlhšie, odkedy zomrela uzavrel sa do seba no keď prisla Gie začínal sa viac a viac otvárať a ja som zase skoro videla toho starého Leonarda ktorého som milovala ako brata, lenže keď Gia zomrela zase sa do seba zatvoril. Nedokážem ho otvoriť snažila som sa o to tak dlho nedalo sa to, aj mne chyba Gia, matka a možno aj otec no niesom ako on. Leonardo sa do seba jednoducho zatvorí a plní úlohy alebo je celý deň v kancelári, ja zabíjam. Prvý krát som zabila človeka v mojich dvanásti rokov keď zomrela matka. Nechcela som bola som prinútená náš otec po tom ako zomrela matka bol nenásytný vrah nemal city k nikomu, dal mi do ruky menšú zbraň a povedal že mám streliť. Nechcela som nikdy som nechcela

Minulosť
„Uvoľní to nechaj to zo seba dať všetko preč všetko sa stratí všetka bolesť, všetko zle stačí len ked stlačíš toto" ukázal tlačítko na zbrani „A všetko zmizne len to urob zlatíčko" povedal mi. Predomnou stala žena mohla mat 20? Bála sa? Určite. Nechcela som ju strelit nie. „Neurobím to otec" povedala som rozhodne. „Ale urobíš zlatíčko predsa chces naspäť svoju matku nie?" Kývla som hlavou na znak súhlasu. Matku som chcela naspäť viac než čokoľvek. „Tak ju zastrel a matka sa ti vráti sľubujem" Povie. „A emm... prečo to neurobíš ty? Otec" spýtam sa. „Nemôžem a ty zlatíčko ty môžeš tak to urob a ja ti to časom vysvetlím" povedal. Váhala som vráti mi to skutočne matku alebo mi len klame? Stratí sa vsetka bolesť alebo aj v tom mi len klame?. „Ja... ja nechcem, nemôžem! Nedokážem to! Zakričala som na otca. „Ale ty zlatíčko TY to urobíš či po dobrom alebo po zlom!" Zakričí. „Nie už dosť" Poviem a začnem plakať. „Daj mi pokoj prosím..... ja prosím už dosť" poviem zúfalo. „Nie! Zastrelíš ju IHNEĎ!!" Vystrel, počula som všetko tak pomaly všetko sa odohralo tak pomaly, ja som vystrelila ja ja som ju zabila spadla nazem strelila som ju do hlavy ja som nechcela ona padla na zem ona ona zomrela? Ja som ju zabila! Som vrah! Moja hlava bola plná otázok no žiadne odpovede som na ne nemala. „Výborne zlatíčko vidis že to išlo" povedal mi otec s úsmevom na tvári. „Zabila som ju?" Spýtala som sa zo strachom, aj keď mi odpoved bola už jasná nedokázala som si ju ale priznať, nešlo to, predsa som ju nemohla zabiť či? „Ano zlatíčko zabila si ju je mŕtva a to len kôli tebe" povedal mi a začal sa smiať. Tie slova mi zneli v hlave veľmi dlho. "Ano zlatíčko zabila si ju je mŕtva a to len kôli tebe„ znelo mi to v hlave ako nejaký sen veľmi zlý sen ktorý som nevedela ovládať ktorý som nedokázala vrátiť naspäť bolo už príliš neskoro, už na všetko bolo príliš neskoro.

Máme tu novú epizódu táto epizóda sa týka Isabell minulosti, taktiež bude táto epizóda veľmi dôležitá v celom príbehu takze si ju určite zapamätajte aj keď je trošku nudnejsia než prvá epizóda. Chceli by ste aj epizódu s pohľadu Allesandra budem rada za každý komentár ďakujem. Prajem vam pekny začiatok ticho týždňa a krásnu veľkú noc.>>

Princess of the mafiaWhere stories live. Discover now