„Chcem to, chcem znicit celu jeho rodinu" povedala som „a chcem aby to bolelo."
„Ako si želáš Isa, už mám začiatok plánu" usmiala som sa a hlavou mu pokynula nech rozpráva ďalej.
Od toho večera uplynuli už tri týždne, Alessandra som už nevidela. A Leo, Leo išiel na dva mesiace na mísiu ohľadom Talianskej mafii.
„Dneska večer je u Fernandezov oslava na zahájenie a počesť Williamovej novej snubenky. A mi tam-" stopla som ho, a začala rozprávať.
„William ma snúbenicu?" Prekvapená touto novou informáciou.
„Ano tiež som sa o nej dozvedel nedávnou priviedol ju tu, do tejto organizácie a prepísal tu na ňu polovicu svojho majetku. Bol som tým veľmi prekvapený, no podľa všetkého ju pozná dosť dlho len ju pred všetkými skrýval, a to veľmi dobre" informoval ma.
Kývla som na znak porozumenia.
Pochopil a začal rozprávať ďalej.
„Pôjdeme tam a ty máš za úlohu sa opatrne a hlavne aby ta nikdo nevydel ísť do Alessandrovej izby a naísť tam plány o ich novej misí, tie plány im prišli nedávno takze ta misia sa ešte nezačala. Zoberieš plány a odídeme. Spolu. Ako pár. Aby sme neboli tak napadní." Povedal a pozrel sa na mna.
Alessandrovu izbu už poznam. Čiže nebude tak ťažké ju naísť.
Ale mame tam ísť spolu? Ako pár?
Čo keď ma uvidí Alessander?
S ním. S Aronom.
Tieto myšlienky som hneď zahnala. Nemyslí naňho. Keby to bolo tak ľahké.
„Ehm no myslím si že plán je to dobrý. Potom by sme ale s tou misiou robili čo?" Spýtala som sa nechápavo.
Aký ma zámer?
„Jednoduché tu misiu by sme urobili my. Ale zle a všetku vinu by sme hodili na Rusku mafiu. Zamyslí sa Isa čo všetko by Francuska mafia spravil ak by sa dozvedela že ich naschval samutovali? Že celu tu misiu pokazili naschval? Tak veľkú misiu kde ide o životy? Isa, zabili by celu Rusku mafiu. A ty vieš že toho schopný sú." Povedal. A ja som vedela že ma pravdu.
No aj tak ma pri slovách o smrti zamrazilo.
Tak dobrý plán. No tak veľa sa pri ňom môže pokaziť.
Francúzka mafia je už od nepamäti krutá mafia bez milosti. sans pitié je ich citát bez milosti.
Nechces ich mat za nepriateľov no tiež ich nechces mat ani za priateľov.
Tuto je nejlepsie ich mat ani veľmi blízko no tiež ani veľmi ďaleko.
Ruska mafia a Francúzka mafia mali medzi sebou už od nepamäti veľké rozpory. Táto misia mala byt ich udobrenie, toho som si istá.
Veľa krát si bodli dýky do chrbta. A nikdy sa úprimne neudobrili.
Každý ma inú historku no tá pravdivá je ta že Ruska mafia prepadla Fracúzku, prečo? Chceli ju.
Dieťa Francuzkeho veliteľa mafie. Aufrodidu. Meno gréckej bohyne. Aká irónia.
Doteraz sa nevie prečo ju chceli každý ma svoju historku a dokončenie príbehu.
No hlavná otazka tohto všetkého je, som schopná zaísť až tak ďaleko?
ESTÁS LEYENDO
Princess of the mafia
Romance„Ta vášeň medzi nami sa nedá zastaviť" povie a priblíži sa ku mne. Ja potichu prehltnem „Chcem ta teraz" povie. „Tak si ma zober Fernandez" odpoviem a s jeho priezviskom sa zahrám na jazyku. Čo sa stane, keď princezna španielskej mafie Isabella Lan...