36.

369 6 0
                                    

16+

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

16+

Bozkavam každý kúsok jej tela, opatrne ale rýchlo ju hodím na posteľ. Vydá zo seba jemný vzdych.

„Čo si tak trochu zahrať Bellisima?" Pozriem sa na ňu. Lakťami sa zaprie a jemne pozdvihne.

Porozhliadnem sa po miestnosti. Púta. Hneď upútajú moju pozornosť, prídem k ním a zaberiem ich.

Isabella ma už ruky pripravené pre púta. Púta jej nasadím na jej jemnú pokožku. Perfecto.

Ruky za hlavu, nehýb s nimi až kým nepoviem" prikážem, a tak aj urobí.

Sako ktoré mám na sebe odhodím na zem a priblížim sa k nej. Od krku robím jemnu cestičku horúcimi bozkami. Vzdychá, krúti sa.

Žiada viac. A ja jej to aj dám.

„Chceš viac Bella? Hm?" Spýtam sa jej, keď s mojimi perami pomaly už prichádzam do cieľa. Kývne hlavou.

„Slova Bella" pozriem dá jej do očí a čakám na jej povel. „Chcem by si sa ma tam dotýkal Alessander" zaprosí. A kdo som ja aby som jej to nesplnil?

Začnem jej bozkávať vnútornú stranu stehien. Pomaly sa približujem k jej citlivému miestu. Jemne sa perami dotknem jej citlivého miesta, vydá zo seba jemný vzdych.

„Jazyk alebo prsty Bella?" Spýtam sa jej, pozerám sa jej pritom do oči. „Obydve" jemne vzdychne.

Začnem svojim jazykom jej dráždiť klytoris. Cítim ako je razom vlhká. „Páči sa ti to Bella?" Pridám k môjmu jazyku jeden prst. „Alessander!" Skríkne s túžbou.

Von, dnu, von, dnu. Robím to rýchlejšie a rýchlejšie. Stále sa pri tom snažím jej klytoris dráždiť mojim jazykom.

Po chvíľke pocítim ako sa blíži k vyvrcholeniu, ale to ešte nechcem. Ešte neni koniec.

Prst z nej vyberem a pozriem sa na ňu. „Alessander prosím!" Zaprosí. „Potom Bella, ešte nie" vstanem z postele.

Jemne ju chytím za ruky a dám na kolená. Rukami stále v putách sa chrbátom.

Rozopnem si pas, rozopnem si nohavice, dám si dole trenky.

„ukáž mi čo vieš s tou tvojou krásnou pusou Bella" pozriem sa na ňu.

Zoberie si moj penis pomaly do rúk. Hore, dole. Zachvilku k tomu zapojí aj pusu, keď pocítim to teplo jej pusy mám pocit že sa zachvilku urobím.

Ako niekto môže byt dokonalý vo všetkých smeroch?

„Stačí Bella" po chvíľke poviem, keď pocítim že sa za chvíľku urobím ak neprestane.

Pozrie sa na mňa s tými jej krásnymi veľkými očami a ja už viem presne čo chce.

Znovu ju hodím na posteľ. Teraz leží na bruchu. Púta jej dám jemne dole. „Chyť sa Bella" poviem jej a ona aj tak urobí jej ruky silno tlačia posteľ.

„Zadok hore, hlavu dole" prikážem a ona aj tak urobiť.

„Chceš to Bella? Chceš ma cítiť vo svojej vlhkej-" ani nestihnem odpovedať keď skríkne „Prosím Alessander!"

Prúdko do nej vojdem, silno skríkne po chvíľke sa začnem hýbať. „Môžem Bella?" Spýtam sa jej na povolenie. Kývne.

„Slová Bellisima" „Ano!" Prikáže. A ja aj tak urobím.

Začnem dávať silné rýchle prírazy, pri každom príraze vzdychá viac a viac.

Po chvíľke začnem dávať dlhé no za to silne prirázy. „Už budem Alessander!" „Ešte chvíľku Bella, urobíme sa spolu" po pár prirazoch cítim že už budem aj ja.

„Teraz Bellisima!" Skriknem, po chvíľke cítim ako sme obydvaja dosiahli vyvrchol nášho vzrušenia.

Otočí sa, takze teraz leží na chrbát a pozrie sa na mna. Zrýchlene dýcha a po jej tele tečú kvapôčky potu.

„Ešte niesme hotový Bellisima" poviem jej.

„Daj sa na štyri Bella" prikážem jej a ona aj tak urobí.

Zoberiem si bič čo tu v tejto miestnosti je. „Tvoje záchrane slovo Bellisima?" „Ružová" uškŕniem sa nad výberom jej záchranného slova.

"Jeden!" Začnem rátať rany.
„Dva" vzdychne.
„Tri"
„Štyry"
„Päť" pri každej rane vzdychá viac a viac.
„Šesť"
„Sedem"
„Osem" skríkne.
„Deväť" „dosť!" Skriči no ja viem že to neni jej záchrane slovo.
„Desať" kričí, žadonie.
„Jedenásť"
„Dvanásť" „Ružová!" skríkne. Prestanem. Bič odhodim do miestnosti.

Začnem dávať po jej teraz červenom zadku jemne bozky lásky. Pri každom bozku vzdychne.

„Poď si ľahnúť Bella" poviem jej cez bozky ktoré jej ešte stále dávam.

Otočí sa ku mne. Ľahnem si na chrbát a ona sa jemne ľahne na moju hruď. Po chvíľke sa jej dýchanie spomalí.

Moja Bellisima sa vyčerpala.

Dám jej preč vlasy ktoré mala v tvári a pozriem sa na jej krásnu tvar.

A presne teraz viem že chcem takto zaspávať každú jednu noc.

Mami? Som slušná, dobrá dcéra😭. No nevadí každopádne máte tu další diel🤍💋

Princess of the mafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora