15+
Pozerala som sa naňho keď v tom začala hrať pesnička. Erotická.
Moja hlava nestíhala pozbierať čo už moje telo robilo. Debilna droga.
Moje boky sa pomali hýbali do rytmu hudby, moje ruky sklzali po celom mojom tele, vlasy, prsia, boky, zadok.
Celu tu dobu som sa pozerala len na neho. Alessandra skurveneho Fernandeza.
A on sa pozeral naspäť na mna celu tu dobu sme udržiavali očný kontakt.
Pozeral sa na mna dravo, ako nikdy inokedy, ako keby on bol šelma a ja jeho obeť, ktorá by mala čo najskôr utiecť.
No to som nemala v pláne. Bola som až príliš zdrogovaná a nadržana.
V ruke držal pohár s alkoholom a pomaly ma hltal pohladom. Ako keby som ja bola jeho alkohol. Jeho droga. Očami prechádzal po všetkých kryvkách na mojom, až kým nezostal na mojich očiach. Zase.
Keď v tom sa pomali ku mne začal približovať. Stále sme medzi sebou držali očný kontakt a pesnička hrala ako keby nemala koniec, ako keby koniec neexistoval.
„Ideme" povedal keď už bol pri mne. Nestihla som povedať ani slovo a už ma rukou viedol preč z parketu.
Takže sranda skončila?
Po chvíľke sme sa ocitli v izbe. Čierna izba s červenými svetlami, veľkou červenou posteľou a hračkami. Exotickými hračkami.
Predsa len to bude sranda?
Pomali sa pozriem na Alessandra. V očiach ma iskry vášne. „Prečo si tu Isabella?" Povie nie až tak pekným tónom ako by som si priala.
„Hrať sa" sebavedomo sa naňho pozriem. Za toto všetko viním tu drogu. „Hrať sa? S kým Isabella?" Nahnevane sa na mna pozrie.
„Možno skúsiť trojku? Dve ženy jeden chlap, poznáš to no nie?" Spýtam sa sladkým tónom. Neklamala som chcela som mat sex a skúsiť niečo nové, čo je lepšie než trojka?
„Nie" kladným tónom odpovie, ako keby jeho slovo pre mna niečo znamenalo. Zasmejem sa „A kdo si ty že mi ideš rozkazovať?" Spýtam sa.
„Ten koho meno dneska večer budeš kričať Bella" d kladným vzrušeným hlasom mi odpovie a priblíži sa ku mne. A ja už jemne pocítim ako vlhká začínam tam dole byť.
Sme od seba pár centrimentrov, keď mi vlasy jemne rukov dá do copu a zatiahne. Moje ústa sa pootvoria a hlava nadkloni do zadu, zavzdychám. Vzdych ktorí vyšiel z mojích úst určite započul aj Alessander, keďže sa hneď na to uškrnul.
Znovu sa priblíži ku mne o kúsok bližšie svoju ruku mi jemne položí na moje horké líce, a pomaly ho hladká.
Som to ja ktorá tu medzeru medzi nami zničí. A pobozkám ho. Bozkavam ho ako keby som nemala kyslík, pretože to tak je. On je moj kyslík ktorý potrebujem.
Zavzdychám a zachvilku už ucítim vo svojej puse jeho jazyk kmitá, láka, hra si so mnou. A moj jazyk sa k nemu len pripojí.
Dravo ho ťahám za vlasy bližšie pri mne aj ked si niesom istá či to viac už ide, ale v tejto chvíli mi to je jedno.
Jeho ruky prechádzajú po celom mojom tele, a ja sa cítim ako keby som bola práve teraz nahá. Len on a ja. Zase.
Aj ked to nerada priznávam, chýbal mi, chýbali mi jeho dotyky, slová, hlas, vlasy, telo, ruky a čo s nimi vedel robiť. Oči.
Jeho krásne tmavo zelene až hnedé oči.
Po chvíľke nám dôjde kyslík a on ma jemne zatiahne za vlasy, vydám zo seba posledný vzdych. Odtiahli sme sa od seba. Zhlboka dýchame a naše nosy sa skoro dotýkajú, ako aj naše hlavy.
„Ta vášeň medzi nami sa nedá zastaviť" povie a priblíži sa ku mne. Ja potichu prehltnem. „Chcem ťa, teraz" povie. „Tak si ma zober Fernandez" odpoviem a s jeho priezviskom sa zahrám na jazyku.
Další tento raz erotickejší diel, druhý diel Alessandrov pohľad.💋💄
ESTÁS LEYENDO
Princess of the mafia
Romance„Ta vášeň medzi nami sa nedá zastaviť" povie a priblíži sa ku mne. Ja potichu prehltnem „Chcem ta teraz" povie. „Tak si ma zober Fernandez" odpoviem a s jeho priezviskom sa zahrám na jazyku. Čo sa stane, keď princezna španielskej mafie Isabella Lan...