3: ilaç alıyorum hep

3.9K 485 97
                                    

"Geldiklerinden beri odadan çıkmadılar." Hyunjin ve Seungmin akşam yemeği hazırlarken Hyunjin kardeşi ve Jisung'ı sormuştu eşine.

Seungmin bugün işe gitmiş ama toplantıdan hemen sonra eve dönmüştü. Akşam saatlerinde Hyunjin geldiğinde evde üç genç de vardı.

"Hiç girdin mi odaya?"

"Yani birkaç kere girip çıktım. Atıştırmalık ve meyve suyu falan bıraktım ama Jeongin getirmedi boş tabağı bardağı."

"Acaba cidden ondan hoşlanıyor ama Jisung ondan büyük olduğu için söylemeye mi çekiniyor? Annemleri biliyorsun. Eş konusunda fena takıntılılar."

"Yani, hem beta hem Jeongin'den büyük ama... Ne bileyim ya, tatlılar da aslında. Jeongin onun yanında çok mutlu görünüyor."

"Beta olduğundan emin değilim." dedi Hyunjin. "Evde senin kokun hariç güzel bir koku daha var."

"Neden yalan söylesin bu konuda?" dedi Seungmin göz devirirken.

"Korunmak için, Seung. Omegaysa ve sık sık bir alfanın evine gidiyorsa elbette kendini korumak isteyebilir."

"Eğer arkadaşlarsa bunu yapmasına gerek yok."

"Hm, arkadaşlar yani? Sen hiç, ağabey oldun mu?" Seungmin başını iki yana salladığında Hyunjin devam etti.

"Benimle iyi bir öpüşme yaşasan ve daha sonra tipini düzeltip ağabeyinin karşısına çıksan, ağabeyin iyi bir öpüşme yaşadığımızı çok rahat bir şekilde anlar."

Seungmin kaşlarını kaldırırken güldü. "Uydurma."

"Bunu deneyimlediğinde ağabeyinin bakışından fark edeceksin seni anlayıp anlamadığını."

"Git çocuklara seslen." diyerek Hyunjin'i başından savdığında Hyunjin koridordan seslenerek yürümeye başlamıştı.

"Jeongin? Jisung? Yemek hazır."

"Geliyoruz hyung!" Jeongin çok yakından seslenirken Hyunjin yolun yarısından geri dönmüştü. Seungmin masaya oturmadan önce dolapta içecek ararken Jeongin ve Jisung gelip masaya oturmuşlardı.

İkisi birbirine kaçamak bakışlar atıp dudaklarını dişlerken Seungmin ikisine şüpheci bir bakış atmış ve daha sonrasında karşılarına oturup Hyunjin ters bakmasın diye onu hafiften dürtmüştü.

Dördü yemek yerken Seungmin boğazını temizledi. "Ödev nasıl gidiyor?"

"Bir iki saate biter." dedi Jeongin dudağını ıslatırken.

"Geç olacak, yurda alacaklar mı seni o saate? Kal istersen." dedi Hyunjin bileğindeki saati kontrol ederken.

"Rahatsız etmeyeyim."

"Ne rahatsızlığı canım? Kal işte. Hem rahatça yaparsınız ödevi." dedi Seungmin de. Jisung onaylayarak teşekkür ettiğinde İki genç gülümsemişti.

Kalanında havadan sudan sohbet ettikleri bir yemeğin ardından üniversiteliler tekrar odaya kaçmıştı. Hyunjin ve Seungmin mutfağı toparlayıp salona geçmiş, televizyondan bir film seçerek koltuğun köşesine oturmuşlardı.

Seungmin Hyunjin'in göğsüne yaslanarak koltuğa yayılırken Hyunjin kolunu ona sarıp jenerik geçene kadar konuştu.

"Anlamak için çaba sarf etmeme gerek bile kalmadı." dediğinde Seungmin gülerek eline vurdu.

"Utandırma sakın."

"Ben utandırmayayım da onlar içeride birbirini yesin." dediğinde Seungmin kahkaha attı.

Eğer kimseyle evlenmezsek // HyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin