14: ginseng işe yaradı mı?

4.2K 470 210
                                    

buraya da bol bol yorum 🥺

Sabah, daha gün bile doğmamışken iki gen üşüdükleri için uyanmış, sessizce yatakta uzanmaya devam edip yorgana sığınırken karşı taraf bir şey der mi diye beklemişti.

İlk konuşan Seungmin oldu.

Yavaşça eşine doğru başını kaldırmış, ikisinin de bedenleri birbirine değerken az önce üşüyen o değilmiş gibi sıcak basmaya başlamıştı genci.

"Hyunjin?"

"Hm?"

"Nasıl hissediyorsun?" dedi mırıltıyla. Hyunjin iç çekerken Seungmin duyacaklarının kötü olmasına hazırlamıştı kendini.

"Hoş, ılık, fena değil." dedi Hyunjin dürüstçe. "İğrenmedim, Seung."

"Ben de." Seungmin dudaklarını birbirine bastırmış ve iç çekmişti. "Sadece çok utandım."

"Benimle olmak ya da biriyle olmak, hangisini seçersen, nasıldı?"

"Hoş, ılık, fena değil." dedi Seungmin gülmemeye çalışarak. Hyunjin kıkırdadığında o da eşlik etmişti.

"Uykum da kaçtı." dedi Hyunjin gencin beline kolunu sararken. "İstersen iç çamaşırını giy." diyerek onu utandırdığında Seungmin dönüp koluna vurmuştu.

"Git başımdan."

"Kötü bir şey demedim." dedi Hyunjin gülerek.

"Az önce her yerimi elledin, kes sesini. Yine utandım." dedi Seungmin eliyle yüzünü kapatırken. Hyunjin gülerek bileklerinden tutup gencin yüzünü açmış ve hafifçe yüzüne eğilip dudaklarını onunkilere bastırmıştı.

Kısa bir öpücüğün ardından Seungmin gülerek ona baktı. "Bunu yaşayacağımı düşünmüyordum, bir şekilde sıyrılırız sanmıştım."

"Sıyrılamayacağımız ortadaydı." dedi Hyunjin.

"Aslında..." dedi Seungmin dirseğinden destek alırken. "Madem bir kere yaşadık ve hala bu haldeyiz..."

"Ne?" Hyunjin şaşkınlıkla ona baktı. "Yok artık? Ciddisin?"

"Ne var? Sadece şaka yapıyordum." dedi Seungmin yatağa gömülürken.

"Olur." dedi Hyunjin aniden. Seungmin ona göz devirirken Hyunjin bileklerini tutup başının iki yanına koymuş ve hafifçe üzerine çıkıp dudaklarını birleştirmişti. 

Seungmin başını hafifçe kaldırarak eşlik ederken hala bileklerini yakalayan genci çok hızlı yoldan çıkarmanın şaşkınlığını yaşıyordu.

İkisi bedenlerini nefes nefese yatağa bırakırken Seungmin doğrumuş ve yorganı beline kadar çekip hala yatakta uzanan eşine bakmıştı. "Arkadaş ortamına bu yaşadığımız hiçbir şeyden bahsetmek yok. Ağabeyim de ikinci turu bilmesin." derken yorgunluktan bayılmak üzereydi.

"Herkes uyuyor diye bu kadar rahatsın." dedi Hyunjin yattığı yerden. "Sabah hyung sinirle bakarken, annen imalı bakışlar atarken görürüm ben seni."

"En azından bir daha sevişmemiz için sıkıştırmayacaklar." dedi yataktan kalkarken. Üzerine bol tişörtünü geçirmiş ve yatağın ucuna oturmuştu.

"Seungmin." diye seslendi Hyunjin doğrulurken. "Seninle yaptığım her şeyden inanılmaz bir keyif alıyorum, sadece bunu söylemek istedim." dedi gence doğru. 

"Ben de alıyorum." diyerek gülümsedi Seungmin. "Hatta, tüm temaslarımız hoşuma gidiyor ve en tatlısı da bu." diyerek gencin dudaklarına kelebek bir.öpücük bırakmış ve ardından yataktan kalkıp eline havlu alarak kapıya yönelmişti.

Eğer kimseyle evlenmezsek // HyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin