10: çok mu araftayız

3.7K 477 136
                                    

Hyunjin geç saatlerde geldiğinde karanlık evde oldukça sessiz olmaya çalışsa da odaya girdiğinde henüz uyumamış ve telefonunda takılan ama uyumak üzere olan eşini görmüştü. Seungmin başını ona doğru çevirip gülümseyerek el salladığında Hyunjin gömleğinin düğmelerini açarken yanına çökmüş ve yanağını sıkmıştı.

"Niye uyumadın?" diye fısıldadığında Seungmin omzu silkti. "Seni bekledim. Aç mısın?"

"Tch, değilim."

"Dolapta tatlı var." dedi Seungmin mırıltıyla.

"Sabah yerim. Uyu hadi." Hyunjin yerden kalkarken Seungmin'in telefonunu kilitleyerek komodine bırakmış ve üzerindekileri çıkarıp pijamasını giyinmişti.

Eşinin yanına yerleştiği gibi Seungmin ona yaklaşınca gülümseyerek sarıldı. "Rahat uyuyorsun böyle herhalde, hm?"

"Hm hm, çok rahat." Seungmin iyice sokulup gözlerini kapatırken Hyunjin onun belini sarmış ve gözlerini kapatmıştı.

Sabah uyandıklarında ikisi de hareket etmemiş, alarmları kapatıp sarılarak uyumaya devam ederlerken Seungmin konuşmaya başlamıştı.

"Biliyor musun, Felix kör randevuyu kendisi ayarlamış?"

"Hm, annem söylemişti." dedi Hyunjin.

"Bana niye anlatmadın?" Seungmin gencin göğsüne vurup dirseğinden destek alarak ona kaşlarını çatarak bakarken Hyunjin gülerek yerlerini değiştirmiş ve Seungmin'in üzerine anlatmıştı.

"Neden anlatayım?"

"Evliyiz çünkü." dedi Seungmin inatla.

"Evli miyiz? Sebebi bu mu?"

"Hm, insanlar eşlerinden bir şey saklamazlar." Seungmin dil çıkarırken Hyunjin kahkaha atarak yüzüne yaklaşıp yanağını seslice öptü. "Çok şebeksin."

"Bıdı bıdı, niye söylemedin bana?"

"Hem en yakın arkadaşın hem ağabeyin konunun baş karakterleri. Birinden biri anlatır sana diye bekledim." dediğinde Seungmin omuz silkip dudak büzmüştü. "Küstüm."

"Küsme hemen, çok nazlısın yine." Seungmin surat asmaya devam edip omuz silkince Hyunjin dayanamamış ve dudaklarını dudağına bastırıvermişti. Geri çekileceği sırada Seungmin dudaklarını aralayınca çekilmek yerine gözlerini kapatıp genci öpmeye başlamış, Seungmin dudaklarını ayırana kadar öpmüştü.

"Bir anda..." diye başladı cümleye Hyunjin. Henüz nefesi kesilmemişti. "Gözüme çok tatlı gelmiştin ama, çekilecektim."

"Sorun değil, ben başlattım muhtemelen." dedi Seungmin genci izlerken. "Dün gece içinden geçeni yapmana fırsat verdim."

"Onu fark etmiş miydin?"

Seungmin onaylayan mırıltılar çıkarırken Hyunjin başını yana çevirip küfür mırıldandı. Seungmin gencin ağzını küfretmesin diye kapattığında Hyunjin ona dönmüş ve gözlerinin içine bakmıştı.

"Seninle öpüşmek garip gelmiyor. Şu sıralar sıklaştı zaten, o yüzden arada öpmek istiyorum ben de. Yalan yok." dediğinde Hyunjin gülerek ona baktı.

"Çok absürt bir ilişkimiz var."

"Orası öyle." demişti Seungmin de gülerken.

"Benim de hoşuma gidiyor öpüşmek. Yani seninle. Yani, alışmışım. Yani-" Seungmin genci kendine çekip dudaklarını birleştirirken Hyunjin dengesini kaybedip üzerine düşse de toparlamış ve Seungmin'i nefesi tükenene kadar öpmüştü.

Eğer kimseyle evlenmezsek // HyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin