15: kusacağım şimdi üstünüze

4K 457 165
                                    

"Eh, gençler, mutluluklar dilerim."

Jeongin yanlarından ayrılan misafirle beraber bayılacak gibi duran nişanlısını elinden tutup kendilerine ait masaya çekmiş ve oturtup yanına oturarak su uzatmıştı.

"Yeterince yoruldun." diye söylenirken yanlarına gelen ağabeyi ve Seungmin'e dönmüştü. İki genç el ele yanlarına gelirken Jeongin iç çekip onlara bakarak gülümsedi.

"Mutluluklar." diyerek yanlarına sandalye çekti Seungmin.

"Teşekkür ederiz hyung." Jisung gülümseyerek ona bakarken Seungmin yanağını sevdi onun.

"Bu aileden biriyle evlenen herkes yorgunluktan bayılmak üzere oluyor anlaşılan." demişti Seungmin.

"Çok akrabamızım olması benim mi suçum ya?" diye söylendi Jeongin. Üç büyüğü ona gülerken Jeongin nişanlısının beline sarılıp yanağını öptü. "Güzelim benim."

"Ben sana hala tripliyim." dedi Jisung başını öbür tarafa doğru çevirip.

"Değilsin, barıştık biz. İki haftadır yüzünü görmeme izin vermiyorsun." demiş ve ardından karnını okşamıştı. "Babaya hala küs müsünüz?"

"Küsüz." dedi Jisung şımarırken. Seungmin gülerek onlara bakmış ve yanaklarını sıkmıştı. "Çocuksunuz daha siz lan, yerim sizi."

"Daha kendi büyümedi bir de baba oldum diye bebek büyütecek." demişti Hyunjin de. Dün gece kardeşi harbiden evleneceği için bir küçük açmış ve balkonda gece yarısından sonra dertli dertli oturmuştu.

Seungmin gülerek eşine bakarken Hyunjin iç çekti. "Mutlu edin birbirinizi hep."

"Jisung'ı görünce mutlu oluyorum zaten, çabaya gerek yok." dedi Jeongin. Jisung gülerek ona bakmış ve karnındaki eline elini yaklaştırıp parmaklarını kenetlemişti.

"Ben de seni görünce mutluyum, aptal." İkisi gülüşürken Jisung başını eğip utançla gülümsemiş ve ellerini sıkıştırmıştı.

"Hyung, dans edelim mi?"

"Azıcık daha oturalım lütfen." Jeongin nişanlısını onaylarken Hyunjin elini eşine uzattı. "Bu dansı bana lütfeder misiniz bayım?"

"Onur duyarım." Hyunjin gülerek eşini dansa kaldırırken kenara doğru kaçmış ve yavaş yavaş sallanmaya başlamışlardı.

"Bebek demişken..." dedi Hyunjin eşini belinden kendine yaslayıp.

"Bilmiyorum, iki hafta oldu daha sadece." diyerek ellerini eşinin ensesine yerleştirmişti.

"Testler hala banyoda boş duruyor." dedi Hyunjin yapması için.

"Hyunjin, cesaret edemiyorum testi yapmaya." diyerek kollarını sıkılaştırdı. "Bu kadar erken olmasa da, biraz birbirimizle vakit geçirsek."

"Pekala, konuşalım Junior Hwang'la." dedi Hyunjin eşinin belini tutarken. Yavaşça eşinden ayrılmış ve yere çökerek Seungmin'in karnına yüzünü yaklaştırmıştı.

"Babacık, eğer oraya gelmediysen sonraki sefere kadar beklemeye devam et. Şimdi babanı yiyip yutmam gerekiyor gözüme çok tatlı geldiği için." Seungmin gülerek eşinin ellerine vurmuş ve onu yerden kaldırmıştı.

"Git ya! Yanlış anlayacak herkes."

"Ne var oğlum? Bebek düşmüştür belki karnına ne bilelim?" Seungmin gülerken eşinin omzuna vurdu.

"Gökten mi düştü?"

"Şimdi bir şey diyeceğim utanıp bana kızacaksın yine." dedi Hyunjin gülerek. Seungmin gözlerini kısarak ona bakmış, Hyunjin onu döndürerek dans edince gülerek eşlik etmişti.

Eğer kimseyle evlenmezsek // HyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin