finale az kaldı bu arada
"Canın bir şey çekerse mutfaktan al, çekinme sakın. Evde olmayan bir şey çekerse de uyandır, yoksa yemin ederim bir daha konuşmam seninle." dedi Seungmin birkaç gecedir onlarda kalıp gece odasından hiç çıkmayan Jisung'ın yatağının kenarında otururken.
"Söylemeye utanırım hyung." dedi Jisung gözlerini kaçırırken.
"Bak, tanımadığın kişiler olsak anlarım utanmanı ama," dedi ve küçüğünün karnını ovup devam etti. "Ama içeride amcası var ve yeğeni için her şeyi yapar. Öğlem konuşurken aşerirse umarım beni uyandırır, uyandırmazsa çok üzülürüm diye yakınıyordu."
"Pekala, çok aşırı istersem uyandırırım." dedi Jisung. Seungmin onaylamış, gencin yanağını sıkıp yataktan kalkmıştı.
"Bir şeye ihtiyacın olursa mutlaka söyle." diyerek kapıya yöneldiğinde Jisung sırtını başlığa yaslayıp büyüğüne baktı. "Hyung."
"Hm?"
"Neden Dalrae annenin evinde kalmadınız?" diye sorduğunda Seungmin iç çekmiş, kapıyı kapatıp geri dönerek yatağa oturmuş ve bağdaş kurmuştu.
"Kimseye anlatmayacaksın ama." diye uyardığında Jisung ellerini ortaya çıkarıp parmaklarını açmıştı.
"Söz, anlatmayacağım. Jeongin'e bile bahsetmeyeceğim." dediğinde Seungmin iç çekip mırıldandı. "Asıl o bilirse sıçtık."
"Efendim?"
"Bir şey demedim, aramızdaki ufak sırrı kimse bilmesin. Eğer birinden duyarsam, sana bir daha güvenmem." dediğinde Jisung onaylamıştı.
Seungmin iç çekmiş, dudağını dişlemişti.
"Bazen evlilikler aşık olduğun için değil de baka bir kâr için yapılır." dedi Seungmin. "Babam ve Hyunjin'in babası gençliklerinden beri çok iyi arkadaşmış. Beraber küçük bir şirket kurmuş ardından işleri büyütmüşler. Biz daha lisedeyken bir vasiyet oluşturmuşlar." dedi.
"Evlenmeniz üzerine mi?"
"Hm hm. Herhangi iki oğul evlendiği sürece şirket ortak olarak evlenenlere, evlenmezlerse de ölümlerinden on yıl sonra açık arttırmaya kalacaktı. Bu herhangi iki oğul, Kim ailesinden ve Hwang ailesinden herhangi ikili olabilirdi. Jeongin daha küçüktü ama 18infen sonrasında bu ikili eşlemelere o da dahil olabilirdi. Neyse, o dönem yaşı kurtaran biz vardık ve vasiyetin verildiği yıl Hyunjin'le anlaşma yaptık. Eğer kimseyle evlenmezsek ikimiz evlenip şirketi açık arttırmadan kurtaracaktık."
"Yani... Şirketin açık arttırmaya düşeceği yıl evlenip ortaklığı üstünüze mi aldınız?" dedi Jisung şokla.
"Hm, başta bunun için evlendik. Birbirimizle ev arkadaşı kadar bile yakın değildik. Hyunjin eve geç gelirdi, benim kızgınlıklarımda bir bahaneyle ortadan kaybolurdu, ben onun rut dönemine hiç denk gelmedim galiba, Jeongin ve annemler gerçekten evli olduğumuza inansın siye onların bizi yaklaayacağına adımız gibi emin olduğumuz yerlerde öpüşür sırnaşırdık, bir şekilde aramızda hem etkileşiö vardı hem etkileşim yoktu." dedi Seungmin. "Açık söylemek gerekirse yeni evlendiğimizde annemler görsün diye öpüşüp sırnaşmamız çok hoşuma gidiyordu. Eve döndüğümüzde mahkeme duvarına dönen yüzüne yumruk atmak istiyordum. Bu oda da benimdi. Ayrı yatıyorduk, ayrı yiyorduk, ayrı yaşıyorduk resmen. Eskiden olan sıkı fıkı arkadaşlığımızdan eser kalmamıştı."
"Bu çok kötü. Zor değil miydi Hyung? Seni sevmeyen ve artık seninle arkadaş bile olmayan biriyle göstermelik yakınlaşmalar yapıyordun."
"Göstermelik yakınlaşmaların en sevdiğim yani..." dedi Seungmin. "Öyle iyi rol yapıyordu ki bana sırnaşırken, gerçekten beni sevdiğini ben bile düşünüyordum. Ben, ilk hoşlanan taraftım muhtemelen. Ve göstermelik yakınlaşmalarda rol yapmak yerine gerçekten hislerimle yaklaşıp Hyunjin'in dikkatini çekmeden onu seviyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer kimseyle evlenmezsek // Hyunmin
FanficHyunjin, hala yakın arkadaş olduğu lise arkadaşıyla yaptığı anlaşmayı gerçekleştirir. ©20222503-20220605 •20220605-20222905 •omegaverse •kurt formu, parlak gözler ve mühür yok