Sabah, Jeongin büyüklerine kahvaltı hazırlamak için mutfakta takılırken üzerine tişört giymemiş bir haldeydi. Oradan oraya koştururken olduğunca az ses çıkarmaya çalışıyordu ama pek başarılı olamamıştı.
Seungmin yataktan kalkıp salona geçmiş, mutfaktaki tıkırtıların sahibini bulunca derin bir nefes vermişti.
"Ödümü patlattın Jeongin, eve biri girdi sandım."
Jeongin gülerek büyüğüne omzunun üstünden bir bakış atmış ve tavadaki krepi çevirmişti. "Evde iki alfa varken kimse girmeye cesaret edemez hyung, korkma."
"Bıdı bıdı, sabah sabah kaç alfa var kaç omega var onu mu düşüneyim?" Jeongin gülerek büyüğüne su doldurmuş ve uzatmıştı. Seungmin suyu alıp içmiş, dibinde kalanı gencin çıplak göğsüne atmıştı.
"Üşümüyor musun?"
"Hayır, kendimi böyle çok özgüvenli hissediyorum." dedi Jeongin göğsünü gere gere. Seungmin gülerken gencin vücuduna şöyle bir bakıvermişti göz ucuyla. "İyisin, iyi. Güzel çalışmışsın."
"Senin minicik bir göbüşün vardır kesin. Ağabeyimin de öyle." Seungmin gülerek oğlanın koluna vurmuş ve banyoya geçmişti. Elini yüzünü yıkarken Hyunjin'in de odadan çıktığını duydu.
"Üzerine bir şeyler giy Jeongin." dedi Hyunjin oldukça net bir sesle.
"İyiyim böyle!"
"Jeongin, tekrarlatma."
Seungmin duyduğu şeyle duraksarken ellerini kurulayıp salona geçmişti. O gelene kadar Jeongin çoktan tişörtünü giymiş söylenerek masayı seriyordu. Hyunjin ise elini yüzünü yıkamaya gidiyordu.
Peşine takılıp onunla beraber banyo tarafına giderken Hyunjin yüzünü yıkamaya başlayınca içeri girip kapıyı arkasından kapattı. "Çocuğa çok sert davranıyorsun."
"Bazı konularda dediğimi yapması gerekiyor."
"Tişörtünü giymesi gerekmiyordu, öyle dolaşmak hoşuna gidiyor ve bizim yanımızda bu bir sorun değil."
"Sandığından daha çok sorun, Seungmin. Bana aşık değilsin, benimle sözde evlisin ve evde ilgini çok kolay çekebilecek kadar cazibeye sahip genç bir alfa dolanıyor. Sence de onu gördüğünde biraz bile olsa değişen feromonlarını hissetse bizden iyice şüphelenmez mi?" Hyunjin ellerini kurularken Seungmin göz devirdi.
"Yapma Hyunjin, Jeongin kardeşim gibi büyüdü."
"Bizden şüphe eden güçlü bir alfa her zaman tehlikedir."
"Sandığın kadar beceriksiz bir omega değilim. Feromonlarımı kontrol edebiliyorum ve istersem benim hakkımda hiçbir şeyi hissedemezsin." Hyunjin yamuk bir gülüşle ona bakıp gencin üzerine yürüdüğünde Seungmin geri adımlar atmış ve en sonunda kapıya çarpmıştı.
"Yine de tehlikeyle mücadele etmek yerine tehlikesiz bir ortamda olmaz daha iyi değil mi?" diye fısıldarkwn başını Seungmin'in boynuna doğru yaklaştırmıştı. Gözlerini kapatıp nefesini üflerken Seungmin'i test ediyordu.
Seungmin oldukça güçlü bir omegaydı, karşısındaki alfaya her zaman karşı koyabileceğini biliyordu ve öyle de yapmıştı. Kendini zorlamadan Hyunjin'i alt etmenin yolu onun hassas olduğu bu anı kullanmaktı.
Ellerini gencin beline yerleştirmiş ve yavaşça belinin çevresinde döndürüp arkada ellerini kenetlemişti.
"Bence, bu kadar takılma." dedi gülümseyerek. Kulağına yaklaştı yavaşça. "Kardeşin benim için bir erkekten çok, kardeş. Ama sen ya bana ya kardeşine güvenmezken, yapabilecek hiçbir şeyim yok. İçini rahatlatmamı bekliyorsan, söylediklerime zaten inanmıyorsun." derken ileri gitmiş ve dudaklarını Hyunjin'in yanağına sürtmüştü. Hyunjin'in zorlandığını hissettiği gibi gülerek geri çekildi. Hatta kahkaha atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer kimseyle evlenmezsek // Hyunmin
FanficHyunjin, hala yakın arkadaş olduğu lise arkadaşıyla yaptığı anlaşmayı gerçekleştirir. ©20222503-20220605 •20220605-20222905 •omegaverse •kurt formu, parlak gözler ve mühür yok