Yağmurun altında bir elim bagajda diğer elim başımda öylece duruyordum.Ağrı kafamı patlatacak kadar güçlüydü.
"İyi misiniz?"
Duyduğum sesle arkama baktım.Yanında küçük kız olan bir adam tuttuğu şemsiyesiyle yanıma yaklaştı.Üzerime uzatıp merakla baktığında kafamı salladım.
Diğer poşetleri de bagaja koyup kapattım.Şemsiyenin altından çıkıp arabama ilerledim.Adam bana garip bakışlar atarken kapımı açıp bindim.
Marketten uzaklaşıp yola çıktığımda ellerim titremeye başladı.Cama düşen yağmur damlaları için sileceği çalıştırdım.Eve yaklaştığım her an titremem artıyordu.Arabayı boş yolda sağa çektim.
Gözlerim yan koltuğa kaydığında altına sakladığım sırt çantasını alıp açtım.İçindekilere tekrar baktım.Aklıma gelen şeyle arabadan inip elimdeki çantayla bagaja adımladım.
İçindeki botları ve pantolonu da çantaya koydum.Fermuarını kapatıp boş yolun olduğu ıssız alanda yürümeye başladım.Ara sıra etrafa baktım,hiçbir araba ya da insan yoktu.Hava şiddetli yağmurluydu.
Birkaç yüz metre sonunda gördüğüm kuyuya doğru yürüdüm.Çantayla kuyunun başında biraz bekledim.Atıp atmama konusunda kararsızdım.Çantayı kaldırıp kuyunun içine atacağım sırada duraksadım.
"İçindeki her şeyde parmak izim var.Ben ne saçmalıyorum?"
Çantayla beraber bütün yolu tekrar yürüdüm.Arabaya geldiğimde elimdeki çantaya sarıldım.Yere oturup düşünmeye başladım.
"Ne yapacağım?"
Anlayamıyordum.Neden böyle garip şeyler yaşıyordum?
Bir süre sonra şiddetli yağmur beni üşütmeye başladığında ayağa kalktım.Arabama binip kafamı direksiyona yasladım.
"Biri benimle oynuyor."
Kafamı kaldırıp kucağımdaki çantayı yandaki koltuğun altına koydum.
"Biri benimle çok fena bir şekilde oynuyor."
---
Mutfağa girip poşetleri bıraktıktan sonra duyduğum sesle duraksadım.
"Neredesin kaç saattir?Aradım açmadın,meraktan öld-"
Titreyerek Hoseok'a baktığımda yanıma adımladı.
"Bu halin ne?"
"Y-yağmur."
Poşetlere döndüğümde kolumu tuttu.
"Üzerini değiştirip kurulan,hasta olacaksın.Ben hallederim."
Kafamı sallayıp poşetleri bıraktım ve banyoya ilerledim.İçeri girer girmez kapıyı kapatıp üzerimdeki her şeyi çıkardım.Bir havlu alıp saçlarımı kurulamaya başladım.Biraz nemli kaldığında belime havlu sararak banyodan çıktım.
Odama gireceğim sırada Hoseok'la karşılaştım.
"Omzuna ne oldu?"
Zorlukla yutkunduğumda bana yaklaştı.Elimi omzuma götürüp kapattım.
"Kaşınıyordu.Fazla sert kaşımışım sanırım."
"Kötü görünüyor."
"Birkaç güne geçer."
Odama girip kapıyı kapattım.Bu izlerin nasıl olduğunu hatırlamaya çalışsam da yapamıyordum.Aynanın karşısına geçip bir kere daha baktım.Başımdaki ağrı kendini gösterdiğinde elimi kafama götürdüm.Üşüdüğümü hissettiğimde düşüncelerimden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wake me up | Sope
Fanfiction"Beni uyandır." "Anlamadım?" "Eğer uyursam,beni uyandır."