Jimin bizimle yaşamaya başladığından beri aynı odada kalıyorduk.Yataklarımız karşılıklıydı.Yatağımın üzerinde bağdaş kurarak hala yattığı için gözlerimi diktim.
"Jimin kalk artık.Kahvaltı yapıp çocuklarla buluşmamız lazım."
"Gelmek istemiyorum."
"Çocuklar hadi,yumurtalar soğudu."
Annem odaya girdiğinde bir bana bir Jimin'e baktı.
"Jimin?"
"Efendim."
"Neden hala kalkmadın?"
"Hasta hissediyorum.Biraz daha uyuyamaz mıyım?"
Annem yatağın kenarına oturup elini alnına koydu.
"Ateşin yok ama doktora gitmek ister misin?"
"Uyursam geçer."
"Emin misin birtanem?"
"Hm hm."
Yatağımdan kalkıp onun yatağına yaklaştım.Yorganı sıkıca tutup gömüldüğünde gözlerimi kısarak baktım.
"Neden kalkmıyorsun?"
Yorganı tuttuğumda kafasını iki yana salladı.
"Hayır."
Birden çektiğimde tahmin ettiğim şeyi gördüm.Pijama altı ve yatak ıslaktı.Gülmeye başladım.Annem bana "gülme" dercesine baktığında kendimi durduramadım.Jimin'e dönüp saçlarını okşadı.
"Önemli değil oğlum.Ben makineye atarım şimdi onları,sen git duş al.Sonra da kahvaltı yapalım tamam mı?"
Jimin yerinde doğrulup anneme sarıldı.
"Sidikli."
Söylediğim şeyle bana bakarken kaşları çatıldı.
"Senin suçun.Gece zorla korku filmi izlettin.Tuvalete gidemedim,kimseyi de uyandıramadım."
"Bu yatağa işediğin gerçeğini değiştirmiyor."
"Ya Yoongi!"
Yorganı kucakladı.
"Seni bu sidikli yorganla boğarım."
"Sidikli olduğunu kabul ediyorsun yani."
Yorganla yataktan indiğinde odadan çıktım.Evin içinde beni kovalamaya başladı.
"Gel buraya!"
"Sidikli!Sidikli!"
"Çocuklar durun!"
Annem ikimizi yakalamaya çalışıyordu.Jimin sonunda kanepeye çıkıp üzerime atladı.Yorganın üzerine düştüğümüzde güldük.Anneme baktığımızda gülerek bizi izlediğini gördük.
Kafasını iki yana sallayarak mutfağa yürüdü.
"Resmen iki tane bebeğim var."
3 gündür Jimin'le olan anılarımızı düşünüyordum.Şimdi eski halinden eser yoktu.Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.
Kardeşim neşesini kaybetmişti,yaşama sevinci uçup gitmişti.
Kafasını omzuma yasladığında elimi sırtına sardım.Seokjin ve Namjoon ağlayarak oturuyordu.Hoseok Jimin'in diğer yanındaydı,elini tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wake me up | Sope
Fanfiction"Beni uyandır." "Anlamadım?" "Eğer uyursam,beni uyandır."