Acı

587 82 434
                                    

1 hafta sonra

Hoseok'la beraber çocukları ziyaret ettikten sonra eve döndük.İlk iş Jimin'in odasına girdim.Uyuduğunu gördüğümde yatağının kenarına oturdum.

Yanakları nemliydi.Gözyaşlarını silerken benim de gözlerim doldu.Saçlarını okşadım yavaşça.Bir süre yanında oturup öylece ona baktım.

Üzerini sıkıca örtüp odasından çıktım.Kendi odama girdiğimde kapı açıldı.Hoseok içeri girerek yanıma adımladı.Yüzümü ellerinin arasına alıp gözlerime baktı.

Kollarımı ona sardığımda karşılık verdi.Gözyaşlarım yine akmaya başladı.Acılarım gün geçtikçe daha çok artıyordu.

Kokusu burnuma dolduğunda içime çekerek boynuna yöneldim ve bir öpücük bıraktım.Ellerini ensemde birleştirdi.Boynundaki öpücüklerime devam ettim.Kafasını geriye attığında göğsüne ilerlemek istedim.Üzerindeki kazağı tuttuğumda izin verdi.

Kollarını kaldırdığında çıkarıp kenara attım.Kendi kazağımı da çıkardığımda elleri kazağın içine giydiğim gömleğimi buldu.Düğmelerimi açmaya başladığında izleri hatırlayarak durdurdum.

"Çıkarma."

"Neden?"

"Kesik izleri hala duruyor."

"Sevgilim-"

Kafamı iki yana salladığımda saçımı gözlerimin önünden çekip kulağımın arkasına sıkıştırdı.

"Nasıl istersen."

Ellerimi beline sarıp yerlerimizi değiştirdim.Yatağa ilerlerken öpüşmeye başladık.Dudaklarının sıcaklığı iyi hissettirmişti.

Yatağa oturduğumda bacaklarını iki yana ayırarak kucağıma yerleşti.Ensemdeki saçlarla oynamaya başladı.Kalçalarını kavradığımda bacaklarını belime sardı.

Dudaklarından sesli bir şekilde ayrıldığımda ellerimi kalçalarından bacaklarına kadar hareket ettirdim.

"En çok yakıştığı yerdeler."

"Öyleler."

Tekrar dudaklarıma kapandığında onun da beni özlediğini anlamıştım.Büyük bir açlıkla öpüyordu ve bu çok hoşuma gidiyordu.

"Yemek için-"

Kapı açıldığında ikimiz de oraya döndük.Seonghwa hyung kafasını hızla çevirdi.

"Afedersiniz."

"Hyung neden kapıyı çalmıyorsun?"

"Yalnızsın sandım."

Odadan çıktığında Hoseok kucağımdan kalktı.

"Rezil olduk."

"Olmadık."

Kazağını yerden alıp giydi.

"Dans okulundan aradılar.Jimin'le ikimiz de atılmışız."

"Ne?"

"Uzun süredir gitmiyoruz."

Yataktan kalkıp ellerini tuttum.

"İstersen konuşup halledebiliriz."

"Gerek yok.Bundan daha önemli sorunlarımız var.Hem artık gitmek istemiyorum."

"Neden?"

"Jimin bu haldeyken yapamam."

Kafamı salladığımda odadan çıktı.Gömleğimi çıkarıp kapüşonlu giydim ve pantolonumu çıkararak siyah eşofmanımı üzerime geçirdim.Odadan çıktığımda montunu giyen Seonghwa hyungla göz göze geldim.

Wake me up | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin