Hoseok
Yoongi evden çıktığında keyifli bir şekilde kendime bir şeyler hazırlayıp kahvaltı yapmaya başladım.
"Olumsuz karşılık vermedi."
Kahvemi yudumlarken bir yandan gülümsedim.
"Onu öpmeme ve söylediklerime olumsuz karşılık vermedi."
Gülmeme engel olamıyordum.Ne yani bu kadar kolay mıydı?Bunca zamandır korktuğum şeyin sonucu olumlu mu olacaktı?
Elimi alnıma götürerek kafamı iki yana salladım.
"Bu kadar zaman boşuna korkmuşum.Ne kadar aptalım..."
---
Akşam saatleri yaklaştığında odasına giderek doğum gününde aldığı beyaz saten gömleği giydim.Altına aynı renk pantolonumu geçirip aynada kendimi inceledim.
Alnımdaki bandaj her şeyi mahvediyordu.Çıkarıp dikişleri saçlarımla kapattım.
"Ya mikrop kaparsa?"
Bandajı tekrar takıp saçlarımla kapatmayı denedim.Beyaz kısımları biraz gözükse de artık sorun etmemeliydim.
"Çok mu abartılı oldu?"
Şarjdaki telefonumu alıp onunla olan konuşmama girdim.Önce ismine tıkladım.
"Yoongi" ismini "My moonlight" olarak değiştirdiniz.
Gülümsememe engel olamadım.O artık benim sevgilim olmuştu değil mi?Onu öpmüştüm,o da bana karşılık vermişti.
Tatlı heyecanımla mesajımı yazmaya başladım.
My sunshine:
Akşam nereye gideceğiz?
Ona göre giyineceğim
Mesajlarım iletilmedi.Sanırım derste olduğu için interneti kapalıydı.
Üzerimdekileri çıkarmadan çantamdan saç spreyimi aldım ve bandajı tamamen kapatmaya çalışarak şekil verdim.Büyük ölçüde başarmıştım,çok az görünüyordu.
Yatağa oturup tekrar telefonu elime aldım.Cevap vermemişti.Birkaç dakika sonra bir mesaj daha attım.
My sunshine:
Yoongi?
Saate baktım.
16:00.
Akşam olmadan geleceğine göre hala derste olmalıydı.Üzerimdekilere baktım tekrar.Son derece şık görünüyordum.Kalkıp çantamdan kremi aldım.Gömleğimi sıyırıp sırtıma baktım.
Kremi sağ elimin iki parmağına sıkıp yavaşça sırtıma sürmeye başladım.Aynadan gördüğüm kadarıyla sürebilmiştim.Biraz daha sıkıp belime de aynı şekilde sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wake me up | Sope
أدب الهواة"Beni uyandır." "Anlamadım?" "Eğer uyursam,beni uyandır."