Ayrılık

711 98 513
                                    

"Sevgilim,kahvaltı hazır."

Gülümseyerek söylediği şeye kafamı salladım.Odadan çıktığında gömleğimle pantolonumu giyip mutfağa geçtim.Kahveleri doldururken oturdum.Karşıma geçip bardağımı önüme koydu.

"Okula gitmesen mi?Bugün dinlensen daha iyi olur."

"Sınav dönemi,San'la beraber ders çalışıyoruz."

"Ben provada olacağım zaten.San'ı eve çağır burada çalışın."

"Tavsiyen için sağ ol."

Bakışlarımı tabağıma çevirip yemeye başladım.Sessiz bir şekilde kahvaltımızı yaptık.Masayı toplayacağı sırada onu durdurdum.

"Provaya geç kalacaksın.Sen git ben toplarım."

"Teşekkür ederim yakışıklı."

Mutfaktan çıktığında masayı toplamaya başladım.Kısa bir süre sonra tekrar geldiğinde ona baktım.Sıradan beyaz tişört ve pantolonuyla bile çok güzel olmuştu.

Yanıma yaklaşıp dudaklarımı öpecekken kafamı tezgaha çevirdim.Kahve makinesiyle ilgileniyormuş gibi yaparak oraya yöneldim.

Yanımda durdu.

"Bir sorun mu var?"

"Hayır."

"Sevgilim."

Beni kendine çevirip sarıldı.

"Ben hep yanındayım biliyorsun değil mi?"

Veda sarılmasına hakkım vardı değil mi?Kollarımı yavaşça sırtında birleştirdiğimde boynuma öpücük kondurdu.Kafasını kaldırıp gülümseyerek alnıma düşen saçları ayırdı.

"Akşam görüşürüz sevgilim."

"Görüşürüz."

Kollarını sırtımdan indirip kapıya yürüdü.Birkaç saniye sonra kapısının sesini duyduğumda tezgaha yaslanıp güç aldım.Gözyaşım düştüğünde silerek yavaşça yere oturdum.

"Neden bunları yaşıyorum?"

Bacaklarımı kendime çekip kollarımı etrafına sardım.

"Zorundayım,yapmak zorundayım..."

---

Dersler bittiğinde amfiden çıktım.San merdivenlerden inerken arkama döndüm.

"Yoongi bekle."

Wooyoung'un sesini duyduğumda tuvalete adımladım.İçeri girdiğimde musluğu açıp uyanık kalmak için yüzümü yıkadım.Tuvalete girip kapıyı kapattı.

"San'ın doğum günü için sürpriz yapmak istiyorum.Bana yardım eder misin?"

"Edemem."

Peçete alıp ellerimi kurularken ona döndüm.Kaşları havalandı.

"Neden?"

"Aptal partilerle uğraşacak vaktim yok."

"San'ın doğum günü aptal bir parti mi?"

"Öyle."

Elimdeki peçeteyi çöp kutusuna attım.

"Sınavlara çalışmam gerek,boş işlerle vakit kaybedemem."

Tuvaletten çıktığımda peşimden gelip beni durdurdu.

"İyi misin sen?"

"İyiyim."

Merdivenlerden inip kafeteryaya girdiğimizde San'ın olduğu masaya ilerledi.Benimse bir kahve daha içmem gerekliydi.Tezgaha yürüyüp sipariş verdim.

Wake me up | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin